Søgning på: tysk disposition. Resultater: 16961 til 16980 af 18462
-
Deling af viden! :-)
ForumindlægHej Alle! :) Gætter på, at alle mere eller mindre har fået valgt emne + fag eller ihvertfald er i overvejelsen til det :-) Til min første vejledning fik jeg af vide, at det var en rigtig god ide at finde sammen med andre personer, som skriver i samme fag og i samme emne/emne der ligner mege... -
genitiv
Forumindlæghej Jeg har oversætte noget sætning fra dansk til tysk man jeg ikke sikker på om det er rigtigt hvis der nogen der kan kigge på det vil det være meget sødt af dem. 1. Mandens bil 1. Das Auto des Manns 2. forældrenes problem. 2. Das problems der Elterns. 3. Pigens bror. 3. der broder von der ... -
Oversættelses hjææælp :)
ForumindlægHej. Sidder med en oversættelse til i morgen i tysk og har simpelthen ikke tid til, at lave det, da jeg pt er på arbejde og har en nattevagt :( Jeg skal oversætte Øvelse 3 på side 62 i Einfach so. Det kan jo være nogle af jer dejlige mennesker har oversættelserne på computeren :) Ellers dreje... -
3 linjer
ForumindlægJeg har lavet en oversættelse, men er lidt i tvivl om det sidste stykke: Dansk: Da det minder ham om ulven, kikker han ind i stuen og studser over dyret og dets mave. Han forstår, at det vil være farligt for menneskene i den, hvis han skyder dyret. Derfor klipper han forsigtigt et hul i ulvens m... -
2. Verdenskrig
ForumindlægHejsa;) Jeg har undret mig over en hel masse ting omkring 2. Verdenskrig, da jeg er igang med en opgave omkring 2. verdenskrig. Jeg har simpelthen ikke har fået svar på nogle af de spørgsmål, som jeg under mig ovre; både fra folk og fra Google. Så derfor spørger jeg herinde, i håb om, at der er n... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg er virkelig dårlig til tysk, er der nogen der vil hjælpe mig med at få det her oversat ? Bare en handling er nok :) tak VON ANGST ZU SELBSTBEWUSSTSEIN Angst ist eine Illusion Auf diesem Weg der Transformation vom Alten hin zur Wiedergeburt von etwas Neuem gibt es Hindernisse. In ... -
Analyser og oversæt
ForumindlægHej. Her er der lige nogen oversættelser fra dansk til tysk. Nogen der gider rette, så kunne det bare være über nice :D Mein Haus ist gelb. Wo kaufst du deinen Kaffee? Er schenkt seiner Mutter die Blumen Sie schenkt ihrer Mutter die Schokolade Ich schicke unserer Eltern einen Brief Der Ka... -
sidste del
Forumindlægsidste del, tak for hjælpen dansk version ægteparret bad müller OM(udelades) at finde deres datter. Han ledte efter hende ved søen. Det var Januar, og vandet var frosset til is, men vejret var blevet mildt igen, og isen var begyndt at tø. alt hvad Müller fandt var et hul i isen. Pigen forblev f... -
Kan nogle se mine fejl?
ForumindlægHej... Vi har afleveret en tysk stil, og har så fået den tilbage igen, hvor vores lære har makeret de steder hvor vi har fejl.. Nu skal vi så rette dem og aflevere den tilbage igen, men det er bare lidt svært når man ikke selv kan se sine fejl? Er der nogle der kan hjælpe mig, og måske se nogl... -
én sætning som jeg ik kan få til at passe gramamtisk !
ForumindlægHey, hvis der er nogle som gider læse min sætning igennem blir jeg meget glad :) ved der er noget som ik passer grammatisk, men ved det simpelthen ikke selv, så vær sød at skrive rettelsen og ik "forkert kasus" - det fatter jeg nemlig ik en bjælle af (altså rettelse-måden). Tak ;) Dans... -
At tage sig sammen?
ForumindlægJeg startede rimelig godt ud i starten af af året og fik en del topkarakter, men nu falder det hele fra hinanden har fået 00 i mat efterfulgt af et 02! Min historie lærer tog lidt lysten fra mig hvilket har resulteret i at jeg har fået et indskærpet syn af hende oig hendes undervisning! Til trods... -
oversættelse dansk-engelsk
ForumindlægHej:) Jeg har nogle sætninger jeg skal have oversætte, som jeg er i tvivl om, er der nogle der kan hjælpe mig? - Byen voksede hurtigt bl.a. pga. en immigration af franske protestanter der var flygtet fra det katolske frankrig? The city grew quickly because of an immigration of French Protestans... -
Rettelse af lille oversættelse?
ForumindlægTYSK: (som jeg skal have rettet) Grimms Märchen sind sehr viel berühmt geworden. Es ist das Volksmärchen, das in die Romantik, gesammelt werden. Wer kennt nicht Rotkäppchen, die der Wolf trifft? Das Märchen haben ein Moral, die Kindern und Erwachseneren erziehen können. Falls die Kindern ungez... -
Ret. Regelmæssige verber.
ForumindlægKunne være rigtig lækkert, hvis nogle gad rette de værste fejl, da tysk ikke lige er min stærkeste side :O) TAK! 1. Han arbejder langsomt og grundigt. Er arbeit langsam und gründlich. 2.I dag har jeg arbejdet 10 timer. Heute habe ich 10 Stunde geabeidet. 3.Dengang arbejdede tiden for os. Dam... -
nogen der vil hjælpe med stil
Forumindlæghej alle har skrevet en tysk stil på 80 ord er der nogen der vil kigge den igennem for fejl. Herr Schrott war ganz allein. Die familie hassen Schrott und er war dafür sehr traurig. Die Stiefschwestern waren sehr idiotisch und sie schlägten Herr Schrott. Herr Schrott war nicht gleichgültig, er wü... -
Adjektiv bøjning (øvelser) 7 sætninger... hjææææælp!
ForumindlægHej tysk-brainies!! Er der nogen som kan give et bud på en oversættelse til disse sætninger? 1. Jeg besøger min gamle tante hver fredag 2. Hun har en lille hund, som altid gør venligt. 3. Hendes store lejlighed er meget hyggelig. 4. Et stort TV-apparat (Fernseher, m.) står i hjørnet, og hendes b... -
Hjælp til spansk oversættelse asap!
ForumindlægHej! Jeg har denne tekst for: vi har mange fordomme, når vi snakker om andre lande. for eksempel er tyskerne arbejdsomme og punktlige, englænderne reserverede, svenskerne stive, russerne fordrukne italienerne upålidelige, spanierne livlige, afrikanerne sorgløse, mexikanerne dovne,... -
søde mennesker, lille bitte.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har oversat det her stykke fra dansk til tysk, og eftersom jeg er virkelig dårlig til at se mine mange grammatiske fejl, ville det være en kæmpe hjælp hvis nogen vil læse den hurtig igennem. -på forhånd tusinde tak. In Deutschland gibt es großem Problem mit es kleine Geburte... -
Kig hjælp :)
Forumindlæg2. Vil i ikke også se om ledsætningerne er korrekte? :) - så jeg kan få dem oversat korrekt til tysk i. Har du smagt den herlige vin i den grønne flaske? Det er en tør moselvin. O X Δ bølge X O bolle ... -
ledsætninger
ForumindlægVil i ikke se om det er korrekt :) 2. Vil i ikke også se om ledsætningerne er korrekte? :) - så jeg kan få dem oversat korrekt til tysk i. Har du smagt den herlige vin i den grønne flaske? Det er en tør moselvin. O X Δ bølge ...
