Søgning på: samfundsfag aflevering. Resultater: 16981 til 17000 af 17400
-
engelsk oversættelse
ForumindlægHEJ! JEG SKAL AFLEVER EN VIGTIG SKRIFTELIG AFLEVERING IMORGEN. VIL I VÆRE SØDE AT KIGGE GRAMMATIKKEN IGENNEM?? PÅ FORHÅND TAKFrom a newspaper competition:“Sister Mary comes from Ireland. She is a nun living and working at a girl school in Cork. She teaches in French, and she like her job. In her ... -
oversættelse i tysk
ForumindlægDet her er sidste del af min aflevering. Vil blive glad hvis der er en der lige vil kigge den igennem. På forhånd tusind tak... Mv CasperEn skøn sommerdag mødtes de i en lille, kendt by ved bredden af en østrigsk sø. Den lille by hedder Ischl. Frank så Lilian og forelskede sig straks i hende. Kor... -
kort kort afl. hjælp!
ForumindlægPlease.. en eller anden vær så sød at hjælpe mig med at rette denne korte aflevering igennem.. Er en nød til tysk!!!Ein FerienerlebnisVor 4 Jahren war ich mit meiner Familie in das Tschechien; es war nämlich die großen Ferien. Die Sonne steht hoch am Himmel und in dem Schatten war es mindestens 3... -
rettelse af kort kort afl
ForumindlægPlease.. en eller anden vær så sød at hjælpe mig med at rette denne korte aflevering igennem.. Er en nød til tysk!!! Ein Ferienerlebnis Vor 4 Jahren war ich mit meiner Familie in das Tschechien; es war nämlich die großen Ferien. Die Sonne steht hoch am Himmel und in dem Schatten war es mindestens... -
Uregelmæssige verber tysk
ForumindlægHej! Jeg skal bøje verberne i en tid der passer ind i sammenhæng (uregelmæssige). Ville være meget glad hvis jeg kunne få hjælp til evt. rettelser :) Tysk Aflevering (repetition af st. 24-29 nr. 2 EINFACH SO) Ich hatte mich verirrt und war im Kreis herum gegangen (gehen). Plötzlich stand (st... -
Hjælp til rettelser i billedanalyse
ForumindlægHej. Jeg har lavet en billedanalyse på 190 ord. Desværre er det sådan at jeg har svært ved at se mine fejl når jeg har skrevet afleveringen. Er der nogen der vil læse stykket i gennem og give et par kommentarer?? :-) El tipo de imagen es una pintura. En la pintura hay unas personas, que e... -
Spansk hjælp!
ForumindlægSkal aflevere min spansk aflevering imorgen og er i tvivl om jeg har oversat denne tekst rigtigt på spansk! Håber i kan hjælpe mig, og forklare hvorfor :)!! Christoffer Colombus opdager det amerikanske kontinent i 1492. I mange latinamerikanske lande er indianernes kultur meget udvik... -
Asymptote mm.
ForumindlægHej,\n\nJeg er i gang med en aflevering i matematik, hvor jeg er stødt ind i et problem.\n\nOpgaven lyder:\n\n"Arbejdsprocesser udføres ofte mere effektivt, efterhånden som udøveren af arbejdet får større erfaring. I en model for arbejdsprocessers effektivitet gælder, at effektiviteten f(t) ... -
Kort oversættelse
ForumindlægHej:) Jeg vil gerne have lidt hjælp til at rette den her aflevering. Del 2 er noget jeg selv har formuleret, mens den første del er oversættelse af det følgende:\n\nJoelles arbejde er vanskeligt. Hun snakker ofte med elever, som har problemer. hun ved at de tager narkotika. Men rektor vil ikke or... -
Oversættelse. Skal afleveres meget snart :/
ForumindlægHej allesammen. Jeg har en spansk aflevering hvor jeg skal oversætte en tekst. Det har jeg gjort, men jeg er usikker på om den er 100 % korrekt. Derfor vil jeg blive MEGET glad hvis nogen kunne rette den. Den originale tekst, Hovedpersonen hedder María. Hun er 17 år. Hun bor i Colo... -
Mangler lige en finpudsning...
ForumindlægJeg VED at der er nogle fejl i følgende tekst, men jeg kan ikke selv se dem. Hvis du har nogle forslag til rettelser er jeg meget åben. Det er et brev vi skulle skrive i en tysk aflevering.\n\n”Meine liebe Christa, ich habe dich lange nicht gesehen, und von dir lange nicht gehört. Findest du schr... -
fra danske til tyske sætninger
Forumindlæghej er der en eller flere som ville være så venlig at kigge på mine tyske sætninger, om de altså er rigtige, så ville jeg blive meget glad. det er en aflevering. mvh mariann\n\n1)Han henter sin mor \nEr abholt seine Mutter \n\n2) Hun henter sin far\nSie abholt seinen Vater\n\n3) De henter deres ... -
Hjælp til kemi!
ForumindlægHej derude. Jeg skal lave en kemi aflevering, og der er nogle opgaver jeg ikke helt kan finde ud af. Nogle der eventuelt ville hjælpe ? på forhånd mange tak. 2. Der findes fire naturligt forekommende isotoper af svovl. Deres nukleontal (A), isotopmasser (m) og isotopsammensætninge... -
El cuerpo - hjælp :)
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med at skrive en spansk aflevering, og ville høre om der er nogle der lige vil læse det jeg har skrevet indtil vidre igennem? 5. Explica e interpreta ‘Ventana sobre el cuerpo’ del autor uruguayo Eduardo Galeno, texto 4. En el texto ‘Ventana s... -
begynder niveau skriftelig
ForumindlægHej, jeg ahr fransk på begynder niveau og har lidt svært med følgende opgaver... såå, hvis der lige er nogle der vil hjælpe med deem, ville det være fedt... på forhånd tak..Fransk aflevering Opgave 1 Nægtelser)Martine ne travaille pas chez elle Elle n’aime pas son travailC’est ne pas une bonne id... -
Studie, som ik lige var mig.. men forældre vil have, jeg fortsætter
ForumindlægHej til jer som læser dette. Sidder i denne ubehagelige situation, at jeg er endt med ikke at bryde mig så meget om min videregående uddannelse, som jeg havde regnet med. Valgte lige efter jeg dimitterede fra 3.g i sommer at starte på videregående uddannelse, da jeg var bange for ik at kunne få... -
Pelle eroberen, færdig, men skal bare lige have rettet den, skal nemlig aflevere den imorgen.
ForumindlægHej, jeg skal aflevere denne her aflevering imorgen, jeg har skrevet det hele, men jeg Har lige brug for at der en, der kan rette den(komma,punktum, rette sætninger som ikke giver mening) . For jeg plejer aldrig og kunne se mine egne fejl. Tusind tak?? Her er den. Pelles personkarakteristik Pel... -
Overvejelser om fremtiden
ForumindlægHej allesammen, Nu har jeg gået på HTX i tre år, og i dag har jeg fået mine årskarakterer samt en liste over de fag jeg skal op til eksamen i. Mine karakterer igennem disse tre år har været nogenlunde, men jeg synes godt jeg kunne have gjort det en del bedre, specielt i de første to år. Derudove... -
Rettelse af en oversættelse?
ForumindlægHej allesammen. Nu er det sådan at vi lige om lidt får standpunktskarakterer, og da jeg afslutter tysk og vi har en sidste aflevering inden som er en oversættelse, så tænkte jeg på om der var nogen der lige ville kigge igennem hvad jeg har skrevet, og evt., kommer med kommentarer til om der er ... -
Hjælp! haster
ForumindlægHej. Jeg har brug for noget hjælp til min fransk aflevering, derfor håber jeg at der er nogen der vil kigge det igennem jeg har lavet og rette det. På forhånd tak for hjælpen. Dansk: Marie er hjemmegående og gift med Yves. Hendes mand arbejder meget. Han bestemmer hvad hun skal lave når han er ...
