Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17001 til 17020 af 95434
-
Personkarakteristik af El Bola
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en kort opgave om el Bola, hvor jeg skal skrive en personkarakteristik om ham. Det er flere måneder siden jeg har set den film så kan simpelthen ikke huske noget af den. Nogen der måske har nogle noter eller en personkarakteristik? Har virkelig brug for hjælp! Tak for hjælp... -
fejl i sætningen
ForumindlægHej jeg er i tvivl om fejlen i denne sætning, og hvordan den bør forklares med grammatisk terminologi Mit bud er.. 6.Fortunate the school teacher did not see this error. - Fortunate the school teacher doesn't sees this error -
engelsk sætning
ForumindlægHej Kan man godt afslutte en sætning med "prevent"? Jeg har nemlig tænkt mig at skrive; "something that not even Santa could prevent from happen." Jeg vil jo helst gerne undlade "from happen" - men er dette egentligt muligt, sådan så det lyder korrekt (og ER korrek... -
Ensvinklede trekant.
ForumindlægHej. Jeg har fundet siden |BC|, men jeg har svært ved at finde siden |B'C'] Jeg har fået |BC| til 8 Jeg har vedlagt figur med oplysingerne og en skitse.. På forhånd tak! -
Hjælp
Forumindlæg“En cykel mister 10% i værdi hvert år. Hvor længe går der inden den har mistet halvdelen af sin værdi?” Uddrag fra: “OegMat C.” iBooks. -
Rettelse af tid osv.
ForumindlægVil man rette evt. fejl?\n\nBeing an immigrant in the past and now, is a big different. That time most immigrants were slaves, and they didn’t have any rights. Most immigrants were treated like animals, they were black, different, and they weren’t “clean”. That time it wasn’t normal for a black p... -
Differentalregning
ForumindlægSidder med et mundtligt matematikspørgsmål som lyder sådan: Gør rede for differentialkvotient. Kom herunder ind på sekant, tangent og differnskvotient. Opstil en definition for at en funktion f er differentiabel i X0. bevis at mindst en af funktionerne f(x)= ax+b og f(x)=ax2+bx+c er differentabe... -
SSO idéer
ForumindlægJeg har efterhånden besluttet mig for at skrive SSO i fysik, efter et større dilemma mellem historie og fysik.Af emner har jeg tænkt på:Verdensbilleder - (Hvordan man betragtede solsystemet, med basis i solen og jorden hhv. som centrum) Det som trækker mest indtil videre.Vakuum - Læste om vakuum ... -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
Hjælp!
ForumindlægSidder med en opgave som lyder som følgende: Et andengradspolynomium f har følgende forskrift: f(x)=x^2-6x+c a)Bestem, for hvilken værdi af c andengradspolynomiet f har netop én rod. Forstår simpelthen ikke hvad opgaven går ud på? -
Franskopgave
ForumindlægHejsa! Jeg ville høre om der var nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med min fransk opgave. Den er en smule lang, men hvis nogen af jer derude havde tid til bare at se på en lille del af den, ville det være skønt!Dans les vacances de Pâques mon petit ami et moi sommes allés à Paris. J'ai ... -
Beregn ud fra Rydbergs formel de fire tilsvarende laboratoriebølgelængder
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? Jeg forstår det overhoved ikke. -
Omskriv en forskrift til formen af en andengradsligning
ForumindlægHej folkens, Jeg sidder og skriver noter til min kommende årsprøve i matemaitk, men jeg kan ikke huske, eller finde, hvordan man kan omskrive en forskrift til at passe med andengradsligning, f.eks. havde jeg den her opgave i en test for nyligt, men lærerns forklarelse og det jeg kan finde giver ... -
bedømmelse ved skr. eksamen
ForumindlægJeg har fået mine opgave med hjem fra skr. eksamen i matematik, og en fasitliste. Jeg hader at gå og vente på at få min endelige karakter. Så mit spørgsmål er: hvor mange point skal man have for de forskellige karakterer?75point = 13 / 11 så vidt jeg ved -
Årskarakter hvert år?
ForumindlægVed i om, der gives årskarakter hvert år for alle fag i gymnasiet? Med mindre der er eksamen selvfølgelig :) -
Hjælp til skriftlig engelsk
ForumindlægHej jeg går i 3.g og har engelsk på højniveau. Jeg ville høre om I ved om hvor/hvem man kan kontakte for at få hjælp til sine afleveringer, eller om I er interesseret Amalie -
hvad er en Funktion??
ForumindlægNogle der kan forklare hvad en funktion er ? -
Digital Design vs. Informationsvidenskab
ForumindlægHej alle Jeg står og er færdig med HTX til sommer og skal finde en videre uddannelse. Jeg står og vakler lidt mellem om jeg skal vælge Digital Design eller Informationsvidenskab, begge uddannelser er på Århus Universitet. Det der er mit problem er, at finde ud af helt præcis hvad forskel der er p... -
uparrede elektroner
ForumindlægJeg forstår ikke rigtig uparrede elektroner. Jeg har lige læst at dioxygen holdes sammen af en enkeltbinding, og 2 uparrede elektroner. Hvis de er uparrede, hvordan kan de så holde sammen på noget? Svare det ikke til at sige at jeg hæftede en snor til en ring ved ikke at binde den fast? Derforu... -
Diagrammer!
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=20743 Nogen Experter til stede som vil hjælpe mig med opgave 3!
