Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 17081 til 17100 af 23684
-
Ideologi
ForumindlægHej,, jeg ville lige spørger om en ting. Hvad er Ideologi? På forhånd tak..:) -
Engelsk ordsprog?
ForumindlægHej nogen der kender nogen gode ordsprog/ jokes på engelsk som man kan bruge til eksamen ;) -
bestem x
Forumindlægf(x)80*x^0.4-4x-100 x € (0;130) f(x) er overskuddet ( i tusinde kr.), og x er antal solgte tons bestem x, således at overskudet er størst . hvordan kan jeg gøre det?? -
Differentialligning II
ForumindlægJeg skal finde den fuldstændige løsning til følgende 2. grads ligning: (diff(x(t), t, t))+2*(diff(x(t), t))+10*x(t) = 40*exp(t)*cos(t)+18*exp(2*t)+50*t Jeg løser først den homogene ligning ved at bruge karakterligningen hvor jeg får c1*exp(-t)*cos(3t)+c2*exp(-t)*sin(3t) Herefter skal jeg løse ... -
Algoritme/Kvadratrod mm.
ForumindlægOpstil en algoritme, der kan bestemme resultatet af kvadratroden af et vilkårligt helt tal til og med en ønsket decimal. Hvis der er nogle der kan komme med hjælp ville jeg være meget taknemlig... Fortsat god dag - FORZA BARCELONA! -
AT sag - kemi/dansk
ForumindlægHej alle. Er kommet i den vaskelige situation, at jeg som naturvidenskabelig, skal op i AT 2011: At være på som årsprøve. Dertil har jeg valgt fagene Dansk (A) og Kemi (B). Mit spørgsmål er så om i har nogle forslag til min sag (emnet), hvor de to ovennævnte fag indgår? Har stærkt brug for ... -
nødhjælp (fysik eksamen på torsdag)
Forumindlægjeg skal op til fyisk eksamen på torsdag , og jeg virkelig bang for at trække solsystemet eller astronomi .. hvis nu jeg trækker solsystemet, hvad kan jeg snakker om ? hvis jeg trækker astronomi , hvad kan jeg snakker? er der nogen som kan hjælper mig ved det ....... -
krise SSO romerriget
ForumindlægJeg er igang med SSO eller burde være det. Jeg har læst og læst min. 200 sider... har masser af noter, men sys det hele er meget forvirrende... Jeg skal lave redegørelse om romerriget fra 100 f.kr. til 100 e.kr. hvilke emner ville i tage fat i og den ville i disponere den?? håber der er nogen der... -
Billedsprog? - Hurtig hjælp
ForumindlægHej! Er der nogle der kan forklare mig, hva billedsprog er? Kan simpelthen ikke huske det.. :S -
Kortfilm synopse
ForumindlægHej jeg vil rigtig gerne have hjælp med min synopsis. Jeg har trukket kortfilm og er på bar bund. Kortfilmen må højst varer 6 min. Jeg har ikke engang fundet en kortfilm endnu så jeg er åben for muligheder. på forhåd TAK -
Rødforskydning
ForumindlægHej allesammen, Jeg skrev for lidt tid siden om Rødforskydnings forsøg, om hvordan man finder spektrallinierne, og generelt hvordan forsøget er. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg skal op til fysik eksamen kl 08.00 i morgen tidlig. Er der ikke en af jer eksperter, der vil være så venlig at ... -
Biologi
ForumindlægHej Sidder med forberedelse til biologieksamen b-niveau.. Er der nogen der ved om man skal inddrage forsøg i mundtlig eksamen? For kan ikke få de forsøg vi har lavet ind i det emne jeg har trukket :s -
Samfundsfagseksamen på A niveau - hurtig hjælp!
ForumindlægJeg er den eneste på mit hold, der ikke er i en gruppe, eftersom jeg ikke kender nogen, og jeg er meget dårligt rustet til eksamen i sig selv. Jeg har 24 timers forberedelse og har forstået at jeg skal opbygge en synopsis ud fra det materiale jeg har fået og så noget selvfundendt? Men hvordan bæ... -
international politik (eksamen hjælp)
Forumindlæghej... jeg sidder nu og skal til eksamen i morgen. jeg har trukket emnet international politik med teksterne: A: 60 år: en fødselar på udkig efter nye missioner. information 04.04.2009. B: Demokratijihad. Nato ved at miste pusten. politiken 01.04.2009. C: PET: Kampen mod terror kræver takt og ton... -
Bøjning
ForumindlægHåber der er en venlig sjæl derude, der kunne hjælpe mig, da jeg nemlig har glemt hvordan man nu bøjede.. fra "Mig" til "hende"? Eks. Han behandlede mig godt --> Han behandlede hende godt? -
Emner til Ødipus og Odysseen
ForumindlægJeg skal til eksamen inden længe og ville høre om nogle her kunne komme med nogle forslag til relevante problemstillinger, perspektiveringer eller generelt andre emner, der bringer en samtale udover det referende niveau. Er klar over basiske ting som hybris og nemesis. Men kunne godt lidt andre ... -
Eksamen - vietnamkrigen
ForumindlægJeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er... -
Levn eller beretning?
ForumindlægHej alle, sidder og forberede mig til AT hvor jeg skrive om kastesystemet og har brug for hjælp. Teksten er et uddrag fra en bog fra 1998, hvori der bliver skrevet til lærere om hvordan man bør undervise i hinduisme og om hvor vidt kastesystemet praktiseres eller ej. Er det et levn eller beret... -
Sproglige studieretning: Engelsk-TyskF eller FranskF med samfundsfag på STX
ForumindlægHej! Jeg er interesseret i at høre lidt omkring studieretningen Engelsk-Tysk F eller fransk F med samfundsfag på STX. Jeg vil gerne vide lidt om hvad man vil kunne forvente omkring den studieretning angående fag, og selve det faglige. Hvad laver man? Hvad koncentrerer man sig om? Hvad er det gode... -
råd til fs
ForumindlægHej.. Jeg hjælper mange på folkeskoleniveau med deres lektier.. Og jeg kunne godt bruge nogle råd fra jer om hvordan de bedst kan fremlægge, når de fræmlægger... Jeg har fortalt lidt om mundtlig retorik og de taksonomiske niveauer.. Kunne I give råd ?? hvordan de kan få en god start på skolen og ...
