Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 17201 til 17220 af 44012
-
hjælp - fejl i synopsis
ForumindlægHej. Jeg har lige indset at jeg i min synopsis har skrevet at jeg har brugt den kvalitative metode, når jeg i virkeligheden har brugt den kvantiative. Og jeg har skrevet at jeg har brugt den hermeneutiske spiral, hvilket jeg senere har fundet ud af var forkert og droppet.. Trækker det ned med de... -
Bevis for hældningskoefficienten a
ForumindlægEr der nogen der kan henvise til en sted, hvor jeg kan se beviset for hældningskoefficient a, ud fra tretrinsreglen? -
Mutationer - hvilke er arvelige?
ForumindlægHej! :) Jeg bliver pludselig lidt i tvivl om nogen ting mht. mutationer, og håber nogen kan hjælpe mig med at få det afklaret 1) Det er kun kromosomale mutationer der kan nedarves til nye generationer, ikke? 2) Kan der ske punktmutationer på kromosomerne? As in, kan der indsættes nye aminosyrer/f... -
n'te orden differentialligning
ForumindlægHej, Hvad forstås der ved en differentialligning af n’te orden og kan i forklare hvad et linjeelement er -
ANTISTOFFER
ForumindlægHvordan dannes antistoffer? -
Hvordan er det?
ForumindlægHej Alle Jeg blev student i år med et rimelig højt gennemsnit, og starter snart på medicinstudiet, og vil gerne spørge, hvordan er det med karakter på medicinstudiet? Er der meget karakterræs, som man ser på nogle gymnasier, og hvordan får man 12 på medicinstudiet? Tak på forhånd -
Klage - hvor lang tid??
ForumindlægHej alle sammen Hvis man klager over sit eksamenskarakter, hvor lang tid vil der ca. gå, før man får svar? Vil man så ikke få sin eksamensbevis til translokation d. 24??? Plz help :( -
parallelle
ForumindlægBetragt funktionerne f og g med forskrifter: f(x) = 4x2+2x+5 og g(x) = -x2+12x+7 Der findes en værdi af X0 så tangenterne i (X0(,f(X0)) og (X0,g(X0)) til graferne for de to funktioner er parallelle. Bestem denne værdi af X0. Bestem ved håndkraft ligninger for de to tangenter. f ' (x) = 8x+... -
Areal under graf
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvad arealet under v(t) grafen er? -
Spørgsmål - ideer??
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig mat. og er ved at forberede mig lidt på flere at de emner jeg kan komme op i ... - nedenfor kan I se et af de emner jeg kan komme op i - og selvom jeg selv er temmelig godt inde i emnet, ville jeg høre om de ting jeg fokuserer på mht. dette spørgsmål er korrekte?? Sp... -
Evaluering af årskarakter - unfair karaktergivning
ForumindlægHej derude Jeg er i den situation, at jeg har fået mine årskarakter for 3.G, hvor jeg har fået 4 i skriftlig virkomhedsøkonomi. Det er tilstrækkelig karakter, men ikke taget i betragtning af, hvilke skriftlige kompetencer jeg inden for faget. ALLE mine skriftlige afleveringer har lagt på 10 o... -
Forberedelse til 9 klasse - evt. gymnasiet.
ForumindlægHej alle <3 Jeg skal starte i 9. klasse efter sommerferien, og er simpelthen så nervøs! Jeg ved godt, at 9.klasse ingen betydning har senere i studieforløbet, men jeg vil dog alligevel hjertes gerne afslutte 9. med et fremragende snit, så jeg ikke bliver forskrækket i gymansiet, af det høje ... -
hjælp til formulering
ForumindlægHej :) Jeg har et stort problem med at formulere tingene mundltligt, det har skapt et meget stort problem med mit snit og mine mundtlige karakter. Lige nu går jeg i 1.g og har været oppe i to mundtlige prøver, og dumpede desværre begge to, da jeg virkelig har et problem med at formulere tingene.... -
AT - Darwin og evolutionsteori
ForumindlægHej Jeg sidder nu her og forbereder mig til den mundtlige AT eksamen, som jeg skal op til på onsdag. Emnet er Darwin og fagkombinationen er Biologi (B)og Religion(C). Nogle, der har nogle ideer til metoder udover den naturvidenskabelige metode -induktiv. Og er der ikke en mere specifik metode udo... -
Hjælp til at-teori
ForumindlægHej folkens.. Jeg skal snart op til at mundtlig eksamen (3.g).. Jeg har desværre lige opdaget at jeg mangler ngt teori mht mit enme omkring rumkapløb. Min samfundsfagslærer har ikke fortalt mig hvilke teori jeg skal benytte for at belys mit emne.. Altså en samfundsvidenskabelig teori af en "... -
hvem kan jeg klage over mit gymnasium til?
ForumindlægHej med jer. Jeg går pt. i 2.G og har samfundsfag og engelsk som studieretningsfag, derudover har jeg matematik og tysk på B. Det første halve år havde vi en udemærket matematiklærer som vi lærde det vi skulle af, men efter jul fik vi en ny "lærer" i stedet fordi den gamle havde f... -
Den kolde krig
ForumindlægHvad er helt præcis forklaringen til den kolde krigs afslutning. Skal til mundtligt oplæg. Og ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. -
Geografieksamen!!
ForumindlægHey! Er der nogen her, der nogensinde har prøvet at være oppe i geografi eller skal op her til sommer? Jeg skal den 10. juni. Hvordan foregår det? Er der nogen, der har nogle tips eller noget til sådan en eksamen? -
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til engelsk prøve. Mit ordforåd i engelsk har altid været godt men når jeg skal til eksamen og sidder deroppe så forsvinder det. Hvad kan jeg gøre? -
osmose opgave!
ForumindlægHej! Jeg har en bio eksamensopgave, som jeg ikke helt kan svare, opgaven findes på denne hjemmeside: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/bi/STX06BIAVejl2opg1.pdfJeg skal have hjælp til opgave 2 og 4. Det haster meget! Tak..
