Søgning på: tysk disposition. Resultater: 17221 til 17240 af 18462
-
Studievalgs-dilemma
ForumindlægJeg er en pige på 19 som lige er gået ud af gymnasiet her i '11. Jeg påbegyndte mit studie uden sabbat år, noget jeg bestemt ikke fortryder. Jeg læser lige nu international virksomhedskommunikation. Sagen er blot at studiet ikke lever helt op til mine forventninger når det gælder et drømmes... -
En sød pige der er god til engelsk???
ForumindlægHej jeg har brug for en der kan hjælpe mig med at oversætte et brev til engelsk?? brevet skal sendes til min onkel i usa, men desværre er jeg ikke så god til engelsk, er der en der kan hjælpe??? Se filen :)) -
droppe gymnasiet
Forumindlægkan jeg tage hf hvis jeg bliver smidt ud eller dropper ud af 1.g jeg har ikke tænkt mig at starte på hf før om et par år jeg har IKKE gået i 10. klasse -
Rette otte sætninger
ForumindlægHej er der nogle der vil rette følgende af mine sætninger? :-) Jeg er især i tvivl om brugen af pronominerne er korrekte. 1. Miguel er nødt til at underholde (=mantener) sin mor og sine søskende. Miguel tiene que mantener su madre y sus hermanos. 2. Det er nødvendigt at besøge den kloge kon... -
Medicin studiet
ForumindlægHej. I øjeblikket går jeg i 9. Klasse og har et snit på 10,1. Jeg har en drøm om at komme ind på medicin studiet og håber på at kunne opfylde det. Jeg ved godt, at det er for tidligt at tænke over, men i øjeblikket er mit snit jo for lavt. Jeg tænker så på, hvilke muligheder jeg har, hvis ikke mi... -
de mindste lande i verdensdelene
Forumindlægved i hvad de mindste lande i verdensdelene er? og det ville også være en stor hjælp hvis i kunne sige mig hvad indbyggertallet/indbyggertætheden var! mange tak -
Gymnasiet
ForumindlægHej, efter 9. klasse skal jeg i en privat 10. klasse. Efter 10. klasse vil jeg gerne ind på STX eller AGS dermed sagt læse medicin i fremtiden. Ville hurtigt spørge om, 10. klasse er noget skidt, om det kommer til at trække ned på nogen punkter, om det virkelig hjælper en med at løfte karaktern... -
Oversættelse
ForumindlægHej, vil i hjælpe mig med min oversættelse? Nu hvor han er nødt til at ligge i sengen er han ked af det, fordi han ikke kan se fabrikken mere. Hans nabo har et hegn lige foran hans vindue, og manden har kun det ønske, at naboen fjerner hegnet. Naboen fjerner virkelig hegnet, og manden kan ig... -
Hvor stor er chancen for mundtlig matematik?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 2.g og har trukket skriftlig matematik. Hvor stor er chancen for at jeg osse trækker mundtlig matematik? Info: Sidste år var jeg oppe i mundtlig mediefag. I år afslutter jeg: Kemi C, Religion C og Matematik B Jeg har 5 A-fag på den lange sigt. -
Farvel Stygotius - tak for alt
ForumindlægJeg kan se at Stygotius’ profil er blevet slettet fra Studieportalen. Det er en trist nyhed. Hans indsigt i dansk- og tyskfaget var stor og han har igennem årenes løb hjulpet og inspireret mange brugere. Vi takker for dit bidrag til Studieportalen, Stygotius. Tak for alt. -
Trage das korrekte relative Pronomen ein
ForumindlægI denne opgave skal man indsætte den korrekte relative pronomen i hver sætning. Jeg har forsøgt på følgende måde og placeret en streg under den relative pronomen jeg har gjort brug af. Håber nogle kan rette denne opgave for mig, hvis der er behov for dette. Tak på forhånd! 1. Julie der sich u... -
Sein+haben - Perfektem participium?
ForumindlægHej er det rigtigt at perfektum participium er førdatid eller hvad? -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej Jeg bliver pludselig i tvivl om, hvor kommaet skal placeres i en sætning som denne: Jeg vil være den bedste til hvad jeg foretager mig! Er det før eller efter ordet til? Mvh. Emil -
Hvad er fejlene i følgende sætninger
Forumindlæg1.A "Der Vater hatte eine Grosse In jungen Jahren wurde sie Drogenabhängige" - Hvorfor er "Drogenabhängie" forkert, og hvad skal det i stedet hedde for at sætningen er gramatisk korrekt? 1.B "Später wurde sie Prostitutierte, damit sie sich die Drogen leisten konnte"... -
Louis Pasteur.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med at svare på disse spørgsmål .. jeg skriver synopsis men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger .. -Hvilken indflydelse havde samfundet på Louis Pasteurs opdagelser? -Hvilke biologiske metoder gjorde han brug af, og hvad nåede han frem til? jeg ved bare det e... -
faktorisering
ForumindlægHejsa :-) Jeg er i gang med at forberede mig til min mundtlige eksamen i mat B, men er blevet i tvivl om følgende.. Mit spørgsmål lyder : Gør rede for andenradspolynomiets graf samt for faktoriseringen af andengradspolynomier Jeg har fint styr på dette, men er dog i tviivl om, hvad jeg elle... -
Hvad er jeres endelig gennemsnit?
ForumindlægJeg er bare lidt nysgerrig for at høre hvordan folks endelige gennemsnit kommer til at se ud. Det er jo nu man sådan ca. kan regne det ud :)Personligt kommer mit til at ligge omkring de 7.5 og det er jo ikke alverdens.Men vil gerne høre jer andres :) -
Usikker
ForumindlægI dag var jeg til matematikterminsprøven og i går var jeg til danskterminsprøven. Jeg synes det gik nogenlunde i går, men ikke særlig godt i dag til matematik. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af lidt for mange af opgaverne, og sad og tænkte og blev ked af det, da jeg gerne vil være god til matema... -
HURTIGT HJÆLP TAK
Forumindlægnogen der kan oversætte der her fuldt ud for mig, nej skal ikke bruge det til en stil skal øve mig til en mundtlig prøve snart, og JA stinker til tysk skriftlig og tysk grammatik: Alexander fortæller om at han bor i en by der hedder Neuenkirchen og synes det er fedt at bo på landet, fordi han e... -
En tekst fra 1940! - skal analyseres, men..
ForumindlægHej med jer alle!! Idag har vi fået en tekst for som skal analyseres til imorgen. Og det er lidt svært at forstår noget hel fra 1940'rne. Derfor spørge jer jeg om hjælp. Der er også nogen få spørgesmål som jeg ikke er helt med på, håber i vil hjælpe, for det betyder meget for mig:-)Teksten ly...
