Søgning på: To keep the faith. Resultater: 17261 til 17280 af 18613
-
Hvilke sætninger er korrekte?
ForumindlægDer er 4 styks at vælge imellem, og spørgsmålet er dette indlægs overskrifts ordlyd: 1. They went on a three months training course. 2. They went on a three months' training course. 3. They went on a three month's training course. 4. They went on a three-month training course. Jeg hælde... -
integration ved substitution #2
ForumindlægHej alle sammen igen. Sidder med endnu et integral, hvor det driller at bestemme stamfunktionen. kan ikke lige se hvordan jeg skal bruge substitutionen. Har bestemt dx (vedhæftet) samt har facitlistens svar men substituere min dx har jeg problemer med, synes ikke jeg får et integral jeg kan arbej... -
lungekræft
ForumindlægJeg skal skrive 3.g's-opgave og vil gerne skrive noget om lungekræft fremkaldt af rygning! Da mit overordnede emne er 'Tobak'. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde noget rigtig godt materiale, der virkelig forklarer lungekræft meget biologisk, da jeg skriver i bio. på A-nivea... -
Funktioner
ForumindlægHej, Er der nogle der kan hjælpe med den her opgave? -
Dannelsesrejse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en stor opgave, hvor jeg skal forklare, dannelsesrejsen i biedermeierkulturen. Jeg er i tvivl om, hvad forskellem på dannelsesrejsen er og dannelsesromanen (hjemme-ude-hjem)? Håber I kan hjælpe, da jeg har søgt på nettet, hvilket ikke gav resultat :( -
Doping: Statistik
ForumindlægHejm Jeg er lige pt. igang med at lede efter en eller flere statistikker der viser danskernes dalende interesse inden for cykelsporten i Takt med øget opdaget brug af doping - jeg har ledt og ledt, men er ikke kommet frem til noget. Jeg har prøvet inde på "danmarks statistiks hjemmeside"... -
Hvordan er det gået?
ForumindlægHej alle i skønne 3.g'ere. Nu har størstedelen vist været oppe til AT efterhånden, og jeg er da lidt nygerrig efter hvordan det er gået. Hvad har i fået? Forløb eksamen som forventet? Har i overhovedet fået noget ud af faget AT? Skal personligt først op på i morgen, og er lidt bange. AT er f... -
livet er hååååårdt
ForumindlægLivet er hååååååååååååååårdt !!!!!!!!!!!!1 sys i ikk???? -
Nietzsches filosofi
ForumindlægHvordan er Nietzsches idéer anderledes end de foregående accepterede opfattelser? -
Darwins evolutionsteori (Links + bøger)
ForumindlægHej. Jeg har AT om Darwin og hans evolutionsteori som blev publiceret i 1859.. (Historie A + Biologi B) Jeg har lånt bogen "Arternes oprindelse", men da det er en ordentlig moppedreng, tænkte jeg på om der er nogen som kender en god hjemmeside som forklarer det hele eller en lidt korter... -
Lorentz-faktoren
ForumindlægHvilke beviser af flere udgaver vil I anbefalde? -
Fysik opgave
ForumindlægPendulet på figuren svinger frem og tilbage. Vi antager, at der ikke er nogen luftmodstand, og at der ikke er nogen gnidningsmodstand i ophænget. a. Giv en begrundelse for, at pendulets mekaniske energi er bevaret undir svingningen. b. Antag, at pendulet i sin yderstilling er 12 cm højere oppe en... -
Tysk B ALS-WIE
ForumindlægKunne godt bruge noget hjælp til nogen ALS og WIE sætninger 1. Thomas er lige så høj som Nobert, og han er højere end Joachim. Thomas ist so hoch wie Nobert, und er ist höher als Joachim. 2. I går var det koldere end i dag. Gestern war es kälter als heute. 3. Haner dummere end politiet tillader. ... -
Mælkesyre PH-værdi og mælkeallergi
ForumindlægSkader mælkesyre mine tænder? Jeg er 95 procent sikker på at jeg har mælkeallergi og desuden meget lav tolerance for lactose.. Jeg har prøvet at undgå mælk i min mad men det er svært.. Og jeg synes jeg kan mærke det tydeligt fordi jeg for ekstra slim i halsen som generer mine tænder.. Omvendt ha... -
Matematikhjælp :). Nogen der vil hjælpe?
ForumindlægHej alle :), Er der nogen der gerne vil skrive maplereglerne til mig, for jeg har glemt dem. Altså det der med plot, restart hvad det bruges til osv. Så er I søde :) -
Cubakrisen
ForumindlægHej. Jeg er ret sikker på at jeg gerne vil skrive SRP om Cubakrisen, da jeg synes det er det mest interessante. Jeg har valgt fagene Samfundsfag A og Historie A. Jeg dog ved at være kørt helt død i at finde en problemformulering og de dertilhørende ca. 3 underspørgsmål (redgørelse, analyse, disk... -
Oversættelse af ord til latin
ForumindlægJeg er jornalist og forfatter og har brug for at kunne skrive ordet strandmenneske på latin. Altså homo et-eller-andet, lige som homo sapiens. Er der nogen her, som kan hjælpe? Så ville jeg blive glad. Mange tak. Svar på [email protected] -
Omkreds af en Ellipse/Oval???
ForumindlægHej, er der en formel for omkredsen af en oval/ellipse? Jeg ved at man skal bruge 2 radiusser/diameter, og jeg kender den korte radius. Den er 15. -
løsning til differentialligningen
ForumindlægHej med jer Jeg har svært ved denne opgave opgave 6 En funktion f er bestemt ved f(x)=3x^(2)*?^(x) a) undersøg, om f er en løsning til differentialligningen. ((dy)/(dx))=((2y)/(x))+y om en funktion g oplyses, at punktet p(1,2) ligger på grafen for g, samt at g er en løsning til ovenståend... -
To spansk sætninger. HJÆLP
ForumindlægHvordan oversætter man de to sætninger på spansk? På forhånd tak :) Du står i køkkenet og er ved at lave mad Jeg går og snakker med hende
