Søgning på: amish folket. Resultater: 17261 til 17280 af 19974
-
bærbarordning
ForumindlægPå svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst. -
Mængdeberegning
ForumindlægHej:) Jeg har lidt problemer med denne opgave fra kemi C. Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe. Ved en enalyse af en kemisk forbindelse af kobber og oxygen finder man, at 4,48g af stoffet indeholder 3,98g kobber og 0,50g oxygen. a) Beregn stofmængderne af Cu og O b)Hvad er den kemiske formel ... -
Robert Fischer - skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jeg har været til tysk eksamen idag, så tænkte på om nogen har lyst til at kigge den igennem og give en uforpligtet karakter? ;) 2. Schreibe über Robert Fischer und seine ersten Monate als Auslandsstudenten in New York. Die Geschichte „Robert Fischer“ die im Jahr 2007 geschri... -
Statskundskab / Politik og Adm.
ForumindlægJeg interesserer mig en del for politik og samfundsmæssige forhold og overvejer derfor enten at læse politik og adm. på AAU eller statskundskab på enten AU eller i Odense. Jeg har imidlertid svært ved at gennemskue hvad forskellen på de 2 uddannelser er. Jeg er klar over at den væsentligste f... -
5 min.
ForumindlægHej i folkeskolen skal man lave en opg. der SKAL vare 5 min. nogen der har en god ide til hvordan man kan huske alt det man har skrevet. og hvordan man PRÆCIS kan ramme de 5 minutter ;) -
Utilfreds over SRP-karakter
ForumindlægHej Jeg er utilfreds over den SRP-karakter, som jeg er blevet tildelt. Jeg fik karakteren 7, men havde satset på at få 10, men inden jeg klager, vil jeg høre, om det kan betale sig... Jeg vil blive rigtig glad for, hvis nogen gad tage sig den tid at læse den igennem, for hvis jeg rent faktisk h... -
high school i UK
ForumindlægHej, min datter på 15 og hendes veninde vil på high school i England efter 9. klasse. Vi har fået en masse brochurer fra forskellige udbydere, og synes at Interstudies og AFS lyder mest spændende. Dog ved vi ikke, om de er okay - både hvad angår assistance under ophold, valg af skoler og familier... -
news artikkel og feature artikkel
ForumindlægHej, nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på en "news article" og "feature article" er? -
Forkert karakter i tysk?!
ForumindlægHej alle. Jeg har lige været til tysk eksamen, og jeg fik 10. Sensoren sagde med præcise ord således: "Din præstation svare til et lille 11-tak i den gamle skale". Mit spørgsmål er så: Svare et lille 11-tal i den gamle skale ikke til et 12-tal i den nye? Burde jeg ikke få 12? Hils... -
Koordinaterne til midtpunktet
Forumindlæg.) Bestem ved beregning koordinaterne til midtpunkt af linjerne AB og CD, når: A=(-3,5) B(6,-2) C(-1,-4) D(7,9) 2.) Midtpunkt af linjestykket AB er M, hvor A(2,-1) og M(5,3) Bestem B's koordinater ved beregning , og tegn punkter og linjestykke Tak på forhånd! Håber nogle kan hjælpe! -
Grammatisk korrekt sætning?
Forumindlæg17: Wenn du Öffnest der Brief, wurde ich böse. 18: Wir spielen oft Karte, wenn wir sind zusammen. Er disse grammatisk korrekte? -tak -
Isolerer h ?
ForumindlægHej jeg har ligningen 80=6*x^2+8*h*x men jeg ved desværre ikke hvordan jeg skal isolerer mit h, jeg ville håbe at der var nogle som kunne hjælpe.. På forhånd mange tak for hjælpen:) -
Eksamen - Fysik
ForumindlægJeg går i 9. klasse og skal op i fysik på tirsdag, men er lidt i tvivl om hvordan det foregår. Sådan som jeg har forstået det, kommer man ind (i mit tilfælde med 3 andre) trækker et emne, induktion elektromagnetisme osv. Så stiller man forsøgene op og forklarer om dem, men er der mere end det je... -
Digt: Ak, mindes du
ForumindlægHej, Jeg er igang med en analyse af kortfilmen "kom". I denne sammenhæng skal jeg sammenligne med ak, mindes du. Er der mon nogen der har lavet denne opgave, eller som blot har fortolket digtet, ville det være en STOR hjælp, da jeg ikke helt forstår digtet. Mvh. Louise -
Hjælp
ForumindlægHar brug for hjælp til en engelsk opgave. Staver ikke så godt så hvis der var en der ville kigge min stil igennem ville det være perfekt. -
Om Medier
ForumindlægHej Kiggede lige forbi denne her side. Det er første gang jeg opretter en tråd, men ville I være venlige at hjælpe lille mig med noget Samfundsfag. 1. Hvad dækker udtrykket "medierne"? Ved I det ? Jeg ville være så glad, hvis I havde tid til det. Med Venlig Hilsen Champiii -
-ismerne?
ForumindlægHej. Jeg kan ikke rigtig få konstateret, hvad der menes med de forskellige begreber . Jeg har styr på kommunisme og kapitalisme.. Men fascisme, nationalisme, socialisme, liberalisme? Socialisme og liberalisme er knyttet tæt til hinanden, altså det er vel næsten det samme, dem har jeg nogen ... -
Hvad f skal vi bruge billede/novelle-analyse osv. til?
Forumindlæg"Så kan vi analysere billeder, og få en forståelse for kunst", ja den er fin med dig, men hvad fanden skal vi som sådan EGENTLIG bruge det til? Til eksamen? Til at vise, at vi faktisk følger med/har lært noget? Lyder måske lidt umodent, men jeg synes kraftedme det er for lamt - og ja, j... -
Valg af videregående uddannelse
ForumindlægJeg er dybt i tivil omkring hvilket studie, jeg skal vælge. Og trods jeg nu har holdt sabbatår, føler jeg ikke, jeg er kommet svaret nærmere. Der er ikke noget, jeg sådan rigtig har brændt for at skulle studere eller nogle drømme jeg har haft til fremtidig job. Bare jeg egentligt har en god a... -
Mislykket forsøg
ForumindlægHej Vil det være forkert at skrive i en konklusion, at da mit forsøg ikke lykkedes efter hensigten, kan min hypotese ikke bekræftes, men der er heller ikke tale om, at hypotesen er blevet modbevist? Jeg mener i hvert fald ikke selv, at man har modbevist en hypotese pga., at ens forsøg ikke ha...
