Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17261 til 17280 af 40404
-
"Alt og alle" på engelsk?
ForumindlægHej!Hvordan oversætter man præcist: "Alt og alle" på engelsk?Jeg synes nemlig ikke, jeg kan finde det i ordbogen. -
Lidt romataikhjælp
ForumindlægEr der nogen der vil oversætte følgende: Jeg savner dig Stephanie, du var mit et og alt. tilgiv mig! du skal være min! Ja håber i vil hjælpe !! -
mundtlig eksamen
Forumindlægjeg har engelsk på c niveau... hvordan foregår eksamen? er det ikke bare en ukendt tekst og en lille tekst der skal oversættes? -
Eng. skr. analyse
ForumindlægHej Nogle gode råd til hvordan man skal gribe engelsk analysen an til eksamen? Hvordan indleder i? Har i en god liste over de fælder der kan være i oversættelsen? -
rettelse + kan ik finde et ord :S
ForumindlægNogen som kunne hjælpe med at rette en kort oversættelse igennem? jeg har lavet den, men er meget i tviv+ der er et ord jeg ikke kan finde ud af :S -
Hej
ForumindlægHvordan oversætter man dette til engelsk: Valerie står op hver morgen kl 8 og skynder sig at gå i bad og børste tænder.. -
" at regne med"
ForumindlægHejsa. Jeg skal oversætte, jeg regner med at være der 3 dage. Er det considerar jeg her skal have fat i? -
Delprøve 1 STX - Engelsk A
ForumindlægHvad synes i, der var svært? Jeg blev helt overrasket over hvor nem oversættelsen var? Den eneste som jeg kiggede længe på var den sætning med Buckingham Palace (hvad rettede i i den sætning?) -
Meinen, meine??
ForumindlægHvornår skal man skrive meinen, eller meine i en sætning, i TYSK? -
Hvad kan man i København
ForumindlægHej allesammen Jeg skal skrive en tysk stil om hvad man kan i København når man er turist. Den skal være på 200ord og skal være i nutid! Men er ikke så god til tysk så vis i kunne hjælpe mig ville jeg blive så glad! -
genitiv find fejl :)
ForumindlægHej.. :) Se om I kan finde nogle fejl i min tyske oversættelse. Kan ikke selv. Hehe :D Wie alt ist sie? Ich kenne nicht das Alter des Mädchens. Wie alt sind sie? Ich kenne nicht das Alter der Mädchen. Übrigens spricht man nicht von dem Alter einer Frau. Nach dem Tod des Mannes hat sie eine Arbeit... -
Rette en sætning
ForumindlægEr den her sætning rigtig oversat fra dansk til tysk?Dansk:Schwarzwald er et kendt bjergområde i Tyskland.Tysk:Schwarzwald ist ein bekannt Gebirge in Deutschland. -
Nægter at give mit indlæg et sigende navn.. Hvad er et sigende navn egentlig?
ForumindlægHej alle! Er der nogle tysk-eksperter til at hjælpe en meget syg, syg SYG person(naturligvis fysisk).. Det er en kort opgave på en side med 1½ linie afstand. På forhånd tak! -
Ubestemte kendeord.
ForumindlægHej jeg har 2 spørgsmål? :) 1. Hvordan sætter man navneord i bestemt form på dansk? 2. Hvad er forskellen på dansk og tysk brug af bestemt og ubestemt kendeord? på forhånd tak :) -
arealberegning med x og y
ForumindlægEr der en der kan hitte ud af denne opgaver: 1. Et rektangel med længden x og bredden y hvor x er større end y. Arealet er 15 og omkredsen 16. Beregn længden x og bredden y. Jeg har prøvet at sige at 2x + 2y= 16 og så isolere den ene ubekendte, men jeg kommer simpelthen ikke frem til noget jeg ka... -
Harvard, Yale, Oxford eller Bereklery?
ForumindlægHejsaHar undret mig over hvordan man kan søge ind på hhv. Harvard, Oxford, Yale eller Bereklery efter gymnaiset, og hvor meget det koster? -
matematik
ForumindlægI et bestemt gårdsalg i Damhus har man i en periode optalt antal kunder, der har købt et bestemt antal æg. Resultatet af optællingen fremgår af tabellen. Antal æg: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. Antal kunder: 50, 8, 22, 11, 16, 5, 31. -
Betstemmelse af radius og centrum
ForumindlægHeej folkens Jeg har nogle problemer med at bestemme radius og centrum for to ligninger. Jeg kunne godt ved dem, hvor der ikke er en konstant ganget på x^2 eller y^2, men jeg kan ikke løse de her to: 0.5*(x)^(2) + 0.5*(y)^(2) - 4*x + 6*y=6 16*(x)^(2) + 16*(y)^(2) - 16*x + 24*y + 9=0 Ved de andre ... -
Argumenter for grafens forløb - hjælp
ForumindlægHej er der nogen som vil hjælpe med vedhæfted opgave b? -
Opstilling af en simpel fiskerimodel - matematisk
ForumindlægJeg sidder og har problemer med hvordan man egentlig opstiller en simpel fiskerimodel. Hvad skal man vide for at kunne opstille en sådan model? Og er der en måde hvorpå man eventuelt vil kunne vise det grafisk? Jeg håber meget at der er nogen som kan hjælpe mig
