Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 17341 til 17360 af 23877
-
Henførende stedord
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om man ville sige: "Die Frau, die er heiratete, war Ausländerin." Eller skal det henførende stedord være "der"? -
Hjælp til et begreb i engelsk
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu her, og prøver at finde ud af, hvad begrebet "tomme pladser" ift. noveller hedder på engelsk. Håber der er nogle der vil hjælpe. :) -
SSO - komplekse tal
ForumindlægHej, jeg skal til at skriv 3.g opgave i matematik - komplekse tal- men har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at højne standarden i en sådan opgave. er der nogle med et par gode forslag? så ville jeg blive glad! Tak -
HJÆLP SRP - homoseksualitet
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart skrive SRP - jeg har valgt fagene: Engelsk og psykologi. Mit emne er: Homoseksualitet og homofobi. Er der nogen af jer der har beskæftiget jer med dette emne? Skrevet om dette emne? (gerne send som inspiration, tak) Har nogle ideer? Nogle gode links, bøger, an... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har denne oversættelse for til i morgen, og jeg vil høre om der var et nogle som ville tage sig den tid og rette den igennem for mig? Er lidt i tvivl om et par ting, ikke kun dem, som jeg har sæt i parentes. Vil gerne have rettet hele stilen, hvis det ikke er for meget at bede om. Hilsen... -
2 tekster..
Forumindlæghej.. er der nogen derude der har læst følgende tekster:1. Pia Tafdrup: Nature morte2. Natmaskinen af Michael StrungeJeg skal have læst 5 tekster til på tors.. men jeg kan virkelig ikk finde ud af disse to.. er der nogen der evt. kan hjælpe mig lidt på vej ? På forhånd mange tak :) -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
Tyske braines hvor er i dog henne?
ForumindlægEr der ikke tyske braines derude der skide god til det tyske sprog der ville hjælpe mig der ikke er god til det? :´-( 1.Som hjemmearbejde skal drengen beskrive et billede, der har gjort et stort indtryk på ham. 1. Als die Hausaufgabe sollte der Junge ein Bild beschreiben, da hatte ein Großen ein... -
Idealistisk teori?
ForumindlægArgumentér ud fra en idealistisk teori imod nedenstående udsagn. Mit spørgsmål, hvad er en idealistisk teori? Ikke noget jeg har hørt om, eller kan finde oplysninger om i diverse opslag? Help needed! -
3. årsopgave - engelsk eller historie.
ForumindlægHey allesammen!Jeg står overfor det svære valg snart at sku vælge fag/emne for min 3.årsopgave....Jeg ved med sikkerhed at jeg enten vil skrive i fagene engelsk eller historie - og det er så her I kommer ind i billedet..:-)Jeg ville høre om I havde nogle forslag til interessante emner indenfor d... -
Én tysk sætning.
ForumindlægJeg skal sætte det rigtige ord ind i denne sætning. Er lidt i tvivl om det er rigtig. Det er ordet hans jeg skal sætte ind. Hast du ... (hans) Musiklehrer getroffen? Er det ikke seinem der skal stå?? -
SSO for lang?!!
ForumindlægHejsa Så sidder jeg selv i det dilemma, at min SSO er alt for lang, hvad skal jeg gøre, nogen der har et forslag? Den er 3 sider længere end den "må". Jeg syntes ikke ummidelbar der er noget der kan kortes ned, har et citat jeg måske bare kunne henvise til, men er det en god ide?Håber d... -
Klage over årskarakter og begrundelse
ForumindlægJeg er utrolig utilfreds med min årskarakter i billedkunst, fordi jeg selv mener jeg gjorde det bedre end sidste gang, men har fået den samme karakter. Begrundelsen var, at de ting jeg havde lavet kun var ok. Ja, min lærer brugte ordet ''ok'', som jeg slet ikke kan bruge til noge... -
Hjælp til fordybelsesområde
ForumindlægHej:) I dansk har jeg trukket mit fordybelsesområde som er: Kærlighed. Er der nogle som har ideer til, hvad jeg kunne vælge??;) -
Skal finde tema(et) i J.R.R Tolkiens Hobbiten
ForumindlægJeg har en opgave i dansk som lyder: Hvad er tema(et) i hobbiten? Skal avlevere opgaven inden mandag... -
Er det snyd?
ForumindlægHar på det sidste forberedt mig til dansktimerne ved at læse andres opgaver om teksten.Det gør at jeg kan være utrolig aktiv i timerne. Jeg har "resultaterne", som gør at jeg kan sige alt det kloge. Men til en eksame vil jeg ikke have mulighed for det.Men på den anden side, har der jo h... -
Investeringsteori - Mangler hjælp
ForumindlægHej. Vi har fået til opgave at lave en rapport baseret på investeringsteori, og min gruppe og jeg har lidt problemer med hvordan vi skal angribe det. OPGAVENS BAGGRUND (Oplysninger):Virksomheden DAN-MUSIC har udviklet en ny Mp-3 afspiller, og nu overvejes det, hvordan det nye produkt skal sættes ... -
DATASTUDIO
ForumindlægHej jeg har lavet et forsøg med opladning og afladning af kapacitorer på datastudio og som I nok ved så er grafen en eksponentiel voksende funktion når man oplader, men ved I hvordan jeg kan få dens ligning? -
3. g dansk eksamen stil
ForumindlægHej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer! -
Pensum og noter
ForumindlægHej jeg skal til eksamen her om en lille uge og jeg kunne godt bruge noget hjælp. Jeg skal op i Odyseen:I, 1-105VI, IXIX, 1-38 & 1,5-565XXII, 142-200XXIIIEuripides MedeaSofokles ØdipusHerodot "Kong Kroisos 7-27Platon: Symposion, Sokrates forsvarstale"Og så skal jeg selvfølgelig op i en ...
