Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17361 til 17380 af 27879
-
Tysk eksamen B
ForumindlægHej! Jeg håber i vil hjælpe mig, da jeg står og skal til tysk eksamen på torsdag, hvor jeg trækker et spørgsmål og har 24 timersforberedelse. Man må til eksamen medbringe en disposition, hvordan kan sådan en se ud? Og kan det lade sig gøre, at øve sig en hel dag og kunne 10 minutters tysk ude... -
Fysik mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til studentereksamen i fysik på A-niveau næste uge! Jeg har derfor to spørgsmål: Hvordan kommer eksamen til at forløbe? - jeg har forstået noget med en eksperimental og en teoretisk del... Har du nogle gode tips til hvordan jeg bør forberede mig? Håber du gider at s... -
Dansk stil - give en vurdering
Forumindlæg -
Jura hjælp.
ForumindlægJeg er en dreng der går på HF er færdig om 1 år. Jeg vil godt ind og læse jura bagefter eller måske lige vente et år inden jeg begynder.. Mit spørgsmål er så: Jeg vil være 23-24 år når jeg starter på jura studiet, og 28-29 år når jeg er færdig uddannet. Er min alder en stor ulempe når jeg skal ... -
Dur-mol tonalitet
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad det er? Min barokbog bliver ved med at snakke om det men der står bare et det bryder igennem i 1600-tallet og kan bruges til at skabe spænding og afspænding i musikken. -
Eksamen i RELIGION hvordan???
ForumindlægJae .. jeg sidder og læser op til religions eksamen .. skal op på mandag, så der er ikke frygtelig lang tid til .. vi har opgivet Kristendom, Jødedom, Islam og Etik ... egentlig fint nok, men min lærer har været virkelig dårlig til at informere om eksamen ... jeg har INGEN ide om hvordan eksamen ... -
God skr. eksamen
ForumindlægHvad synes I om samfundsfagseksamen i dag (A-niveau)? Var det ikke nogle rigtigt gode og gennemarbejdede opgaver vi fik? Altså lige bortset fra fejlen med den manglende figur. Nogle der forstod hvordan man skulle aflæse ændringerne i figur 1 og 2 i c-opgaven? Jeg er sproglig og dum (åbenbart :)... -
Det haster!!!
ForumindlægHeeij :D... Jeg vil gerne have hjælp til en dansk Essay.. Mit afsæt er ''Mobiltelefon''.. Jeg ved ikke helt rigtigt hvordan jeg skal komme igang :/... Altså på vores skole er det sådan at vi skal aflevere vores mobiler om morgnen, altså første time, og hvis vi så ikke gøre det og ... -
OL München 1972 - hjælp!
ForumindlægHejsa, jeg skal finde nogle kilder der kan bruges til at skrive AT udfra, men jeg kan ikke finde nogen. Er der nogen der ved hvor jeg kan lede eller som måske ligger inde med nogen? Er desperat! -
Fysik A eller kemi A?
ForumindlægHej alle sammen, Det er således, at jeg til næste år skal være klar over, om jeg vil have fysik, kemi eller biologi på A-niveau. Jeg har valgt at udelukke biologi og står nu imellem kemi og fysik. Jeg har altid troet fysik var det, jeg ville hæve, men nu er jeg simpelthen I TVIVL! Jeg elsker fors... -
Spørgsmål..
ForumindlægOkay for det første vil jeg gerne vide, hvilke partier der ligger i venstrefløjen, og derefter midterpartiet, og til sidst de højreorienteret. <- Første spørgsmål. -
Differentiabel funktion
ForumindlægHej, kan I tjekke om dette er korrekt? (hvad er evt. forkert, og har jeg det hele med?) Tak :) En funktion f(x) er differentiabel i x0 , hvis differenskvotienten f(x0+Δx) - f(x0) ... -
Michael Jackson SRP
ForumindlægEr der nogle herinde der skriver om Michael Jackson til SRP:)? -
Retorisk analyse...
ForumindlægHej... Skal lave en retorisk analyse af en tekst/tale.. Er der nogen der har en god model til dette? -
Kollegier, hvordan og hvorledes?
ForumindlægHej alle. Jeg synes det er lidt svært at finde rundt i de forskellige kollegier i Københavns hjemmeside. Derfor vil jeg gerne høre egne erfaringer. Jeg flytter til København til sommer for at studere og har kigget på nogle forskellige kollegier. Er der nogle af Jer, der har erfaringer med en e... -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
Jesus?
ForumindlægHvori ligger forskellen på den historiske Jesus og på den guddommelige Jesus? Altså, hvad er det, der gør, at der er denne skillelinje? -
den kolde krig
ForumindlægNogen der kan forklar kort om den kolde krig og måske hvorfor det hedder den kolde krig? Tak på forhånd -
Hvad for et programmerings sprog bliver bedst betalt?
ForumindlægHej, jeg har overvejet at blive en programmør og jeg vil helst gå efter at lære det højeste betalte sprog. Jeg søgte på det og google sagde at det var Java, men jeg tvivler lidt på det, så jeg vil bare gerne vide hvilket et der bliver højest betalt. -
´korstogene
ForumindlægJeg er igang med at skrive synopsis om korstogene. Er der nogen, der har ideer til, hvad min problemformulering skal indholde? Det skal nemlig ikke svares, før man er igennem problemstilligen.
