Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17421 til 17440 af 48931
-
Glose/formulering
ForumindlægJeg prøver igen :) Jeg skal skrive følgende sætning: "[...] tangerer navnet på den pludselig til det ironiske". Mit forslag er: "[...] the name of it suddenly border on the ironical." - Jeg ved dog ikke, om man kan bruge glosen "border on" i denne sammenhæng. ... -
lærervikar?
ForumindlægHvad skal der til for at blive lærervikar? Hvis jeg har mulighed for at blive det, er det så muligt at arbejde som lærervikar nogle timer om ugen samtidigt med at jeg studerer på deltid? -
s eller uden s?
ForumindlægOn the cost of human beings eller on the costs of human beings? Kan jeg evt få en hurtig forklaring? :) -
Kan ikke slette min tråd
ForumindlægUps kom til at oprette et sørgsmål -
Hvad er STX og HTX? Hvad uddannelse kan man få? (Vigtig)
ForumindlægHej, jeg er i tvivl her, da jeg ikke ved hvad jeg skal efter folkeskolen. Jeg er en smule i rush nu da det er sidste år, hvor jeg ikke ved hvor jeg ender. Først og fremmest noget om mig: Fysik/Kemi/Samf/Geo/Bio er ikke noget for mig, da jeg rimelig er dårlig til det. Jeg har ikke fremmedsporg (fr... -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej :) Jeg har fåget besked om, at jeg skal til en optagelsesprøve til stx. Jeg har et gennemsnit på 10 og 7, men problemmer med dansk, så jeg ville spørge om hvad er en optagelsesprøve, og hvad skal jeg gøre for at komme vidre??? Hvad er chancen for at blive instillet i et gymnasie? -
Valg af uddanelse efter 9.kl
ForumindlægJeg går i 8.kl og er efterhånden begyndt at tænke lidt over hvilken ungdomsuddannelse jeg skal tage efter folkeskolen. Jeg vil helst en af de gymnasielle uddannelser(STX, HHX ell. HTX), og jeg har også karaktererne til det. Jeg kan bare ikke vælge hvilken en af dem det skal være :S Så derfor vil ... -
Correct sentence and explanation
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide hvorfor dennne sætning ikke er korrekt? The two childs were extremely happy to see their parents after a day's work. -
Hvad er sværest? Kemi eller fysik?
ForumindlægHvad er efter jeres mening sværest, kemi eller fysik? -
At google sine venner
ForumindlægHar du nogensinde googlet nogen i din omgangskreds? Venner, familie, bekendte, klassekammerater, lærere, kærester osv? Hvor ofte gør du det - og synes du det er pinligt? Hvad med at google dig selv? Holder du øje med din digitale omgang? Kan vi få lidt debat i gang :) Jeg vil gerne høre jeres m... -
Hjææælp... Haster Den Kolde Krig
ForumindlægHej. Jeg er lidt ude og skide med min eksamens opg. til i morgen. Ka ik lig finde en ordentlig problemformulering/ stilling om den kolde krig.. har allerede skrevet følgende: 1.Var det konflikten mellem USA, Storbritannien og Frankrig på den ene side og Sovjetunionen på den anden side der førte ... -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
respiration hos dyr og planter
ForumindlægForegår respirationen på samme måde hos alle dyr og planter? -
Man jager et bæst men fanger et menneske
ForumindlægHey, Hvad vil i sige "Man jager et bæst men fanger et menneske" - som er tilknyttet TV-serien Rejseholdet - betyder? -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIn den fünfziger Jahren erlebte Deutschland ein überraschendes Wirtschaftswunder. Im Wunder vergrößerte die industrielle Produktion im Europa. Sie vergrößerte, weil die USA vielen europäischen Ländern hilfte. Sie gab den Ländern finanzielle Unterstützung – der sogenannte “Marshallplan... -
lille spg. :)
ForumindlægHej. Kan man godt sige: Der Junge hat Angst, wenn sie das Lied singt. ^ altså er grammatikken rigtigt. :) Skriver den i nutid.. -
kort oversættelse
Forumindlæghey hey derude... jeg er ikke helt sikker i min oversættelse af en tekst, så hvis i hurtig ville sende et blik over det og lige skrive hvis der er gramatiske fejl eller forkert ord-brug, så ville det være suuuuuper.. :D Is the USA the nation of liberty? People from foreign countries often s... -
Mundtligt samfundsfag - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt samfundsfag til 9. klasses afgangseksamen Jeg har dog ingen anelse om hvad jeg kan komme op i af emner og hvad man skal snakke om og hvor lang tid.... Er der nogle af jer, der kan gøre mig klogere på det? -
Hjælp til at rette en lille oversættelse.
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at oversætte en dansk tekst til spansk, jeg har oversat det hele men er i tvivl om den er rigtig. Da jeg tit laver små dumme fejl. Jeg håber at der er en, som vil hjælpe mig med at læse min oversættelse igennem og se om det hele nu stemmer... På forhånd tusind tak for...
