Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17701 til 17720 af 25375
-
Traduction et des questions - haster ikke
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg vil meget gerne have hjælp til at forstå fejl (og rette dem) i denne tekst :) Oversættelse Originaltekst: ”La francophonie” er navnet på organisationen ”frankofonien” og dækker over de lande med sproget fransk. Mange mennesker – ca. 170 m... -
Tror du på GUD??
ForumindlægHej folkens Mit spørgsmål til jer er om I tror på GUD? Og hvorfor i ikke gør hvis I ikke tror på GUd? Hvilken religion I har og hvorfor I føler jer overbevist om, at det er den rigtige religion?? Jeg er selv muslim og har den overbevisning at islam er den eneste sande og fuldendte religion,... -
rettelse
Forumindlæger total lost i denne "lille" historie.(oversættelsen er meget meget svær at forstå!)tysk-danskLoni sah diese Helga an. Sie hatte sich die Frau, mit der Vater sich so oft traf, immer ganz anders vorgestellt.Die Frau gab Loni das Bild zurück. Sie entdeckte die vielen Bücher im Regal.Dann... -
Oversættelse - Dansk -> engelsk
ForumindlægHej Ville være en stor hjælp hvis nogen kunne se disse sætninger igennem. På forhånd tak! 1. De møbler, han valgte, var meget dyre. - The furniture he choose was very expensive. 2. Det er ikke din mobiltelefon. Det er vores. - It's not you're cellphone. It's ours. 3. No... -
Er det kun mig som er træt af karaktere?
ForumindlægSå skete det igen, det blev eksamenstid og med et tryllesalg er alle straks mere liderlige end damen i huston 500... Eksamen gør efter min mening det grimme ved folk, jalouxi og misundelse kravler frem fra den sten hvorunder de har gemt sig siden årskarakterene og begynder ellers at hærge igen...... -
Muslimer (HJÆLP)
ForumindlægHej alle sammen, kan nogle af her være søde, at hjælpe mig med disse spm? Hvorfor følger nogle muslimer mere deres kultur end deres religion? Hvad kan være grunden til det? Hvilken verden del tror i, at de gøre det mest? Jeres personlig mening, om det? Jeg håber, at i kan hjælpe mi... -
Fast food fremlæggelse
ForumindlægHej jer der ude! Vi er 3 piger som er i et dilemma - vi har om fast food her i vores 9. klasses projektopgave, og vi kan godt finde ud af hvad vi skal sige osv, men vi aner ikke hvordan vi skal fremlægge det. Vi skal jo fortælle om det på en spændene måde, så vi har leget lidt med tanken om... -
Opgaver til bogen "De gale"
ForumindlægHej! Har virkelig brug for hjælp... Håber der er nogen som har læst bogen "De gale" af Kim Fupz Aakeson?!For jeg har fået nogle opgaver for, som jeg simpelthen ikke kan løse: - Hvordan tror du vi skal forså bogen titel "De gale"?- Hvilke egenskaber repræsenterer Topper og Pops... -
Aktiv og Passiv
ForumindlægHeej :D Jeg har brug for noget hjælp til aktiv/passiv i en tekst.. Jeg skal se om den gør brug af passiver. Her kan du se, hvad vi har aftalt Forsikringen bliver leveret af Tryg Forsikring A/S Ca. 3 uger før forsikringen træder i kraft Får du en police Som forklarer de nærmere vil... -
Analyse
ForumindlægEn der vil rette min analyse ! -
Mi familia
ForumindlægMi familia La familia obra sobre amor. Sin familia ni amigos, no amor. Por eso es la familia muy importante. Algunos tienen muchos miembros de la familia. Algunos no nienen. Por ejemplo yo. Tengo mi madre y mi hermana. Pero vivo solo con mi madre. Mi hermana vive en Copenhague. Ella estudia en l... -
Fedte for lærer og censor hvordan?
ForumindlægHej! Så er det snart den danske eksamen finder sted, og jeg vil derfor gerne lære nogle forskellige tricks så jeg kan score en god karakter. Jeg vil gerne vide om der fx er bestemte udtryk der er godt at bruge, eller om der er visse ting man kan gøre så censor får et godt indtryk om en. TAK! og... -
Nedarvning af muteret gen (sandsynlighedsregning)
ForumindlægVi har en mor (M) og en far (F). Et rask gen betegnes R og et muteret gen S. Disse gener optræder i par. Man arver et gen fra hver af forældrene. Sandsynligheden for at far har genkombinationen RS er P(RS) = 2/3 Sandsynligheden for at mor har genkombination RS er P(RS) = 0,03 Hvad er ... -
Usa=supermagt.. Nej TAk!
ForumindlægNår vi nu ser et land som USA, der den nuværende supermagt her på jorden, kommer jeg til at tænke på at et land som dette, slet ikke bør have al den magt.. ud af verdens samlede befolkning udgør USA kun 5%, ergo, USA varetager interesse for 5% af verdens befolkning + allierede. samtidig er USA ... -
Inertial system
ForumindlægDav, jeg har et problem med et spørgsmål, og jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere det. "Newtons 2. lov gælder kun i et såkaldt inertial system. Giv en forklaring på, om du i følgende situationer vil befinde dig i et inertial system." a) i et tog på den transsibiriske jernbane b) i en... -
Japans muligheder ift. at forsvare sig mod atombomben
ForumindlægEr der nogen der har gode kilder til, hvor jeg kan læse om, hvorvidt Japan havde mulighed for at forsvare sig/ afværge anvendelsen af atombomberne? Det handler om mit diskussion-spørgsmål i min SRP. -
Islam og kristendommen
ForumindlægHej jeg har endnu et spørgsmål til den eller dem som lige gider at hjælpe:) jeg forstår ikke dette.MODSÆTNING MELLEM KRISTENDOM OG ISLAM: Jesu døde på korset - Muhammed døde i sin kones skød… Islam udbredt med svær - kristendommen mere åndelig. Hvad vil det sige at islam er udbredt med s... -
Hvad kendetegner de?
ForumindlægHejsa =) Hvad kendetegner de tre ideologier: - Konservatisme - Liberalisme - Socialisme n_n -
Søren Pind, Selv iscenesættelse. Hjælp
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med en synopsis omkring Søren Pinds selv iscenesættelse. Er der nogen der har nogle ideer eller forslag til en mulig problemformulering samt problemstilling? -
Barndommens land - Budskab ?
ForumindlægHej Nogle kan hjælpe mig med digtet af benny andersen - barndommens land - hvad budskabet er ?
