Søgning på: srp historie musik. Resultater: 17721 til 17740 af 24890
-
Sportsanalyse
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at lave en markedsføringsplan for Em i Volleyball når det kommer til Danmark i 2013. Jeg har lavet et spørgeskema som jeg har sendt ud, hvor jeg spørger ind til forskellige sportsgrene, og samtlige personer ser kun fodbold og håndbold, mit spørgsmål er så til jer,... -
Landsbyer
ForumindlægHejsa..En der kan hjælpe mig med følgende spg.(Skriv det gerne i "nemme" ord - tal)Altså...En vange(mark) bliver dyrket i 2 år, hvorefter den ikke røres i et år, for at samle næringsstoffer fra dyrene.(lort og tis)UNDSKYLD SPROGET! En vange var bl.a også delt op i mindre stykker, som bl... -
RELIGIONS METODER
ForumindlægHey sidder og arbejder på mit tale papir, jeg har fagkombinationen Samf A og religion C om "genopdragelsesrejser". Det er meget lidt som religion kan bidrage med, i forhold til min opgave men hvilke "værktøjer" / metoder er der inden for religion.. Håber der er en venligsjæ... -
Eksamensangst ..
ForumindlægJeg tror jeg lider af eksamensangst. Jeg er meget nervøs for de mundtlige årsprøver og eksamner. Det er ikke bare sådan en "rar" spændt nervøsitet. Sommetider får jeg ondt i maven og i hovedet. Stresser rigtig meget derhjemme - især når jeg ikke læser. Jeg kan slet ikke falde til ro - e... -
Fremlæggelsestid - kan den overholdes?
ForumindlægJeg sidder her i min vilde nervøsitet over at der er så meget jeg gerne vil sige til AT-eksamen, så jeg er bange for, at det kommer til at gå over de 10 minutter. Til 2.g's årsprøve stoppede lærerene mig ikke og derfor snakkede jeg løs i ca. 20 minutter, og fik alligevel topkarakter. jeg ved ... -
Mundtlig Dansk - FSA
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den situation, at jeg skal op i mundligt dansk, d. 8 Juni. Hertil kunne jeg godt tænke mig af vide, hvordan jeg forbereder mig bedst mulig / hvordan i har forberedt jer, og hvad i har gjort forkert, og hvad i har gjort godt. (Tænker bl.a. på "kritik" fra lærer... -
romerriget - hæren
ForumindlægHej jeg skal skrive 3.G's opg. Jeg har valgt romerriget med henblik på den romerske hær. deres udrustning, taktik, vilkår, konsekvensker og fordele. men min lærer mener ikke det er nok. hvad mere kan jeg tage om. han synes jeg skal vælge nogle kejsere. men der er jo 12 meget vigtige. så hve... -
Det forsømte forår..
ForumindlægJeg søger et referat af det forsømte forår.. Så ville det ´bare være dejligt, hvis DU kunne give mig den... Takker -
hjælp til 2 årsopgave Grækenland
ForumindlægHej jeg skriver 2 årsopgave i det antikke Grækenland, hvor jeg først har redegjort for polisbegrebet(den græske bystat) I diskussionen vil jeg diskutere hvilken betydning religionen havde for grækerne og inddrage de græske guder, hvor jeg ligger fokus på guden Demeter og forklarer hendes f... -
Ideologi
ForumindlægSocialisme, liberalisme og konservatisme : Nogen der kan komme med en kort forklaring på dette, er blevet helt lost :s ret pinligt når det er noget jeg har været igennem 1000 gange. -
Rettelse af tysk brev
ForumindlægHey studienet, hvis nogen ville rette det her lille tyske brev for mig ville jeg virkelig sætte pris på det!!! Det lyder således: Die rote katze Liebe Vater Ich will gern erzählen von die rote Katze. Der kam ein Katze nach hause, die Katze kommt von der Strasse. Ich denkt das es ... -
sammenhæng mellem x og y
Forumindlægvi at der gælder følgende sammehæng mellem x og y y=3/x 25=(x+1,5)^2+(y+2)^2 skal jeg så isolere x i den nederste og sætte dem lig hinanden? -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
1 linjers sætning fra ENGELSK TIL DANSK
ForumindlægHejsa de mennesker derude, er der virkelig ikke en sød sjæl som vil hjælpe mig med at oversætte den nedenstående tekst og forklare mig hvad der menes.. Tusind tak på forhånd The Tidal Model assumes that people are their narratives, which are the media for their reflections and personal theori... -
Hjælp til Assembly
ForumindlægHej. Jeg skal kunne forstå og forklare noget assembly kode i forbindelse med noget EL, og jeg har mere eller mindre styr på, hvordan programmet fungerer, men jeg er dog lidt i tvivl om noget af det og kunne derfor godt bruge noget hjælp. Jeg vil ikke poste det hele her, medmindrer der faktisk e... -
Mekanik: Rotation
ForumindlægHej! Først og fremmest ville jeg høre, om der er nogen der har et forslag til supplerende stof til Fysik 2 på KU? Jeg har nemlig nogle problemer med at få helt fat i, hvad det egentlig er, Jens Martin Knudsen og P.G. Hjorth mener i Elements of Newtonian Mecanics. Jeg kunne godt tænkte mig en bo... -
Retspolitik - Spørgsmål
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har trukket samfundsfag til FSA 2016, med overemnet politik. Jeg har valgt underemnet retspolitik, og jeg vil derfor vide, om nogen af jer har nogle gode punkter, jeg kan komme ind på til afgangsprøven. Jeg har i forvejen skrevet følgende punkter: Hvad er magtens tre... -
2. g opgave
Forumindlæghej alle! jeg har et problem med min 2. opgave.... jeg skriver om Martin Luther, men min lærer vil gerne have at jeg skal skrive noget om hvordan fyrsterne modtog protostantismen, fordi de fik 1/3 af tysklands land... men jeg kan ikke finde noget om det. tænkte om der er nogne der muligvis ved ... -
Velfærdsstasmodeller
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at skrive lidt om de tre velfærdsstatsmodeller? :) -
STX?? Byggeteknikker??
ForumindlægHeii alle.. Er på vej ind i 9. klasse og er begyndt på hvad jeg efter det. Jeg har tænkt meget gå på gymnasium STX og derefter tage en videregående uddannelse kaldet Byggetekniker ;) Er der nogle der ved om jeg har valgt det rigtige gymnasium for dette job?? Er der nogle der er i gang med byggete...
