Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 17761 til 17780 af 19441
-
SIDSTE oversættelse
Forumindlæghej Alle. Ja dette er så min sidste oversættelse jeg meget gerne ønsker at få rettet / korrigeret. jeg ved den er lidt lang, men jeg vil blive meget gald hvis nogen ønsker at korrigere den. håber i alle har haft en GOD jul, men lykken varer som bekendt ikke evigt, og studiebrillerne skal desværre... -
Essay - Indentitet
ForumindlægIdentitet”Man må lære at kravle før man kan gå.”. - Så langt så godt. Nå man så har lært at gå, hvad så? Har man så nået sit mål? Man kan sige at man har nået det første mål i livet, det at sætte sine mål og det at gennemføre dem. Fra vi bliver født og til vi dør er vi igennem en konstant udvikli... -
Essay - Indentitet
ForumindlægJeg sidder med en dask stil som jeg skal aflevere i morgen. - Så jeg vil lige høre om der evt var en der ude der lige hurtigt vil kigge på den for fejl og måske komme med en idé til hvordan jeg skal runde den ordenligt af. evt med et godt citat. - Det vigtigste er rettesle af fejl. - på forhånd t... -
Tale og Samtale - dansk fremstilling stx maj 2009
ForumindlægHey, Jeg bliver student på tirsdag - wuhu! - og har nu også modtaget mine skriftlige eksamenskarakterer. Men jeg vil gerne høre jeres vurdering af mit essay, karaktermæssigt, også selvom I bare lige skimter det igennem. Tak! - Ane Opgaveformuleringen var: Tale og samtale Skriv et esay om tale og... -
Tilstand: Venter!
ForumindlægSidder oppe på skolen og venter. Overvejer pt. om jeg skal finde min ipod frem og høre noget musik inden næste time går i gang men tror jeg springer over nu. Skal alligevel lytte til musik i godt to timer efter skole når jeg skal ned og træne. Jeg synes jeg venter. Eller nu i dette øjeblik er det... -
9.klasse afgangs prøve
ForumindlægHejsa :-) Jeg har været op til dansk skriftlig opgave og vil høre nogle meninger om min novelle, som jeg skrev til et billede af en lille dukke, som skulle havde en afgørende betydning, der skulle fremkomme et eller flere flash back. Forladt Hun stirrede ude i horisonten, ude ved bølgerne i det... -
Stil .
ForumindlægNogle der vil rette min stil ? Det man skulle gøre var ; Gør rede for Hanne Vibeke Holsts forhold til naturen. Fortæl derefter om hvordan du selv bruger naturen, og hvilke oplevelser og indtryk den giver dig. Her er den ; ”Min yndlingsplet i Danmark” er en tekst skrevet af Hanne-Vibeke Holst... -
Kan det her være et essay
ForumindlægJeg slog øjnene op, jeg var lidt forvirrede. Jeg lå ned på ryggen og hvilede mig, mens jeg kiggede op på himlen. Der var en masse stjerne, jeg kunne tydeligt se Karlsvognen. Det stjernetegn jeg altid kunne kende, jeg har faktisk kunne se hvad for nogle af der stjerner der udgjorde Karlsvognen sid... -
De litterære genrer
ForumindlægSkrivetips - Lidt om de litterære genrer (af Erik Morsing) Kunstudøvelse herunder litteraturen, som er den vi skal berette om her, i al sin mangfoldighed har til alle tider været et af menneskets vigtigste udtryksformer fra Sanskrit (indernes religiøse og litterære sprog) og Hieroglyffer (gam... -
Rate my essay
ForumindlægHej folkens Til en teminsprøve i dansk skriftlig fremstilling valgte jeg at skrive et essay om tid/ventetid. Jeg fik det tilbage i dag, og jeg havde fået 7. Vi har alle i klassen fået afvide, at vi skal skrive det om, så vi mindst får 1 karakter højere. Min lærer sagde, at mit essay ikke opfyldte... -
vigtigt: rettelse af Grammatik
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en opgave som jeg virkelig har brug for hjælp til! Jeg er meget usikker i mit tysk, og skal til en prøveeksamen på mandag. Det jeg beder om er grammatik rettelser, og evt. fejl jeg ved godt det er meget at bede om, men jeg er jer evig taknemmelig hvis i vil tage... -
Vurdering af Dansk stil
ForumindlægHej (: Jeg ville lige hører om der er nogen som gad kigge på min stil. Jeg var oppe til terminsprøve i dag og inden jeg forlod lokalet havde jeg en rigtig god mave fornemmelse. Normalt ligger jeg ik særlig højt på karaktere skalaen, men havde en forventning om at det var blevet rigtig godt denne... -
Dansk novelle
ForumindlægHejsa folkens Jeg vil gerne spørge om der er nogle herinde der ville læse min novelle jeg har skrevet. Hvis nogle vil læse den så beder jeg jer om også at rette og skrive en karakter som vil passe til den. Tak på forhånd VH Adela. Du kommer forsent Det var ikke første gang det skete for John, ... -
Det historiske overblik
ForumindlægBeretninger om Bastillens fald her kan du læse om Bastillens fald 14. juli 1789. Bastillens kommandant Launay rådede over en lille mlitær enhed bestående af 80 invalider (gamle soldataer) og 30 schweizere fra den franske livgarde. kilde 1: Uddrag af Francois Furret og Denis Richet: Den F... -
Plz. HJÆÆÆLP!?
ForumindlægBeretninger om Bastillens fald her kan du læse om Bastillens fald 14. juli 1789. Bastillens kommandant Launay rådede over en lille mlitær enhed bestående af 80 invalider (gamle soldataer) og 30 schweizere fra den franske livgarde. kilde 1: Uddrag af Francois Furret og Denis Richet: Den Fr... -
Dårlig HHX. Mulighed for HF?
ForumindlægJeg kender en særdeles velbegavet ung mand på 24, som kom galt afsted med en dårlig HHX fra 17-års alderen. Han valgte den gang at gøre den færdig trods alt, fordi han troede, at det i det lange løb ville være mest fornuftigt at have et eller andet færdigt papir, selvom det ikke var den rigti... -
Konvergens og divergens
ForumindlægHej, Jeg har netop om konvergens og divergens, men er faldet over et afsnit i lærebogen som jeg ikke forstår. Det har jeg vedhæftet i det nedenstående link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31729551/1.jpg Hvis man har en sekvens - hvordan kan man "bare lige" finde ε og N s... -
spørgsmål med svar
Forumindlægsp 1)En morgen, da en mand er på vej på forretningsrejse opdager han, at han har glemt nogle papirer på sit kontor. Han skynder sig hen på kontoret for at hente dem, men bliver stoppet af nattevagten der fortæller ham at han om natten har drømt at flyet, som manden skulle med, ville styrte ned at... -
Det primære vindsystem og klimaet i Vestafrika
ForumindlægHejsa allesammen! Dette er min rapport som jeg skal aflevere i NG, jeg har brugt lang tid på den, men må erkende det ikke er mit stærkeste fag. Derfor tilråber jeg nu alle jer derude (bare der er nogen!) om at kaste et enkelt kig på min opgave. Jeg ved den er lang og virker uoverkommelig, men i ... -
Andengradsligning
ForumindlægJeg skal løse en andengradsligning. x^2-7x+12 = 0 Ved at bestemme d, og bruge løsningsformlen. Så har jeg regnet med frem til at d er -47 så skal jeg intaste løsningen som en løsningsmængde på formen (r1, r2). Men den forstår jeg ikke hvordan jeg gør?
