Søgning på: tysk disposition. Resultater: 17761 til 17780 af 18462
-
Hvilket universitet bør jeg vælge?
ForumindlægHej.Efter HTX har jeg planlagt at studere videre til partikelfysiker.Jeg er dog i tvivl om hvilket universitet jeg bør vælge. Jeg vil gerne have fat i et hvor der både er gode faciliteter (lokaler, udstyr o. lign,) og lærere, men der skal også være et godt socialt liv.Jeg overvejer selv at tage p... -
svar fra gymnasie
ForumindlægHey ville lige høre hvornår man plejer at få svar fra ens gymnasie om hvor vidt man er blevet optaget eller ej og sådan... -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
Tømmermænd! Nej tak!
Forumindlægnu er det jo sådan at man er proppet md studenterfester i disse uger og det hele jo næsten bare handler om druk, og jeg har altid ekstrem mange tømmermænd, så hvad skal man drikke for ikke at få tømmmermænd eller hvad gver mindt tømmermænd? -
Til dem der er på jura standby
ForumindlægEr der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads? -
{JF} - Integraler vol. 2
ForumindlægKategori: MELLEM Bestem ∫0π (x / sinx) * log(1 + n*sinx) + [ x / (1 + cos(a) * sinx) ] + cos3(2x) - cos3(2x) * cos2(3x) dx -
Snyd
ForumindlægHey.. Mit debatoplæg er relativt simpelt:Er det okay at snyde, for derved at opnå en bedre årskarakter? -Fx. ved at kopier en aflevering fra dette site Og til sidst, har DU nogensinde snydt? -
Romantikken familieliv
ForumindlægJeg ska snart i gang med Dansk Historieopgave og mit emne er familielivet i Romantikken. Nogle der kan fortælle mig lidt om hvordan familielivet var? Eller nogle som kender nogle gode hjemmesider/bøger? Kan ikke finde så meget på nettet og har været lidt på biblioteket.. ville blive glad hvis nog... -
Mættet opløsning af sølvsulfat
ForumindlægHvordan laves en mættet opløsning af sølvsulfat ud fra ækvivalente mængder af Na2SO4·10H2O og AgNO3 ? -
Hjælp til rettelse af stil på 1 lille side.
ForumindlægHej, ville lige høre om der var en sød person, der gad at rette min stil på 1 side. Den går ind og tæller i min årskarakter, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis der var en der gad at lige se på den, og måske rette lidt. Ps, du må gerne lave fed skrift der hvor du retter. Så kan jeg måske læ... -
DF
ForumindlægJeg er så træt af Vestres accept af Dansk Folkeparti. Det er pinligt at tænke at regerinspartiet i Danmark lader DF indflyde den nationale dagsorden. I lande som Tyskland og England bliver højreekstremistiske partier fuldstændig ekskluderet fra seriøse politiske diskussioner. Hvor blev det Danske... -
Tour de France
ForumindlægKom med jeres bud. Hvem vinder Tour'en efter Sastres triumf på Alpe d'Huez? Har han fået tid nok i forhold til Cadel Evans til enkeltstarten? -
Hjælp til at forstå sætningens fejl
ForumindlægHe knew he would had to worry about his chances of getting af job later in life. Jeg vil gerne spørger om nogle herinde kan hjælpe mig med hvor fejlen ligger og hvad forklaringen er på fejlen... Jeg er ikke kun interesseret i den korrekte sætning, MEN ligeså meget, hvad der s... -
Omsagnsled til grundled?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man skal bøje leddet som et genstandled og hvornår man skal bøje det som et omsagnsled til grundled. Jeg skal oversætte denne her sætning: Bulgarien var en kommunistisk stat Er "kommunistisk stat" så omsagnsled til grundled - og skal det så bøjes i ... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, jeg skal tage et interview med to andre om en kvinde, der ejer en nyåbnet frisørsalon. Vi har godt og vel næsten lidt over 10 spørgsmål at stille, og er tomme for idéer. Har I nogle gode spørgsmål, der kunne være interessant at stille kvinden? Og hvis der er nogle spørgsmål, som kunne formul... -
Uddannelses valg - nogen med erfaring?
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen! Jeg er igang med mit først sabbatår efter gymnasiet - jeg har indtil nu være på idrætshøjskole (Oure på fyn) og er så småt begyndt at tænke over hvad næste skridt i min uddannesle skal være - jeg er forresten naturvidenskabelig student med Mat-A, Kemi-A og Fys-... -
Gruppe, Ring, legeme og ordning
ForumindlægHej, Jeg skal redegøre for forskellige begreber, men har simpelthen så svært ved at forstå dem, selvom jeg nu har været det halve af internettet igennem for at forstå dem... Er der en, der kan hjælpe mig med at forstå begreberne og evt komme med en god forklaring på dem? Begreberne er gruppe, ... -
Hvordan kan jeg få noget HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg aner virkeliig ikke hvordan jeg kan få noget hjælp!!!! -
God til hovedregning
ForumindlægEt spørgsmål til de rigtige dygtige matematik hjælpere herinde. For 2 år siden begyndte jeg som 24 årig at tage mit matematik op til genindlæring, jeg har dumpet faget hele folkeskolen igennem samt på C niveau på hf. Og havde og har fortsat meget negative følelser mod faget. Jeg gik så op på B-... -
Hjælp til at vælge!
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal i 9'ende klasse efter sommerferien, og re derfor begyndt at tænke over valg af gymnasium og sådan, da der jo ikke er så lang tid til. Jeg er bare så meget i tvivl, om hvad jeg vil. Jeg har længe tænkt at jeg vil på HHX, men er begyndt at komme lidt i tvivl. Jeg elsker da...
