Søgning på: spansk noter. Resultater: 17901 til 17920 af 20423
-
understrege fokerte ord.
Forumindlæghejsa . nogen der lige hurtigt vil se på en hurtig let tekst ? :) vedhæftet det haster lidt.... louise -
Immunforsvaret/probiotiske bakterier
ForumindlægHej I høj grad er det humane immunforsvar afhængig af probiotiske bakterier? Er det så meget, at vi slet ikke vil kunne leve, hvis vi ikke havde disse i os? -
Radiosignals hastighed + Cirkelbevægelse i forhold til jorden
ForumindlægHejsa. Jeg har lidt problemer med nogle fysik opgaver, som vi har fået for til en aflevering. Jeg har vedlagt opgave arket som bilag og håber, at der er en venlig og pædagogisk (og ikke mindst tålmodig!) nørd som vil tage et kig på det sammen med mig :-) Mvh. Jacob. Mine egne svar: ... -
oplysningstiden
Forumindlæghvad kan jeg kort fortælle om oplysningstiden og forfatterne i denne periode??? jeg kender kun Holberg -
Fysiologi / Respiration; Eskretion af O2
ForumindlægHej jeg kunne godt bruge hjælp til denne opgave som skal være beregnet i morgen. Tror måske at jeg har beregnet #1) Men ser det forkert ud må man gerne lige give et nap med. Men ellers er problemet i #2); jeg har en størelse der hedder Alveolær PO2, men er det det samme som PEO? fordi jeg ha... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHejsa .. Jeg har en lille oversættelse, jeg meget gerne vil have rettet. Det er nogle undertekster jeg skal bruge til en film. Det skal lige siges at det er den danske version, som jeg har prøvet at oversætte til engelsk. "Jeg synes han er en dejlig vild og rå person, som jeg godt kan lide.... -
Essay?
ForumindlægHvad ert et essay skriv det ned til mig please.. Har en opgave... På forhånd tak -billal -
Globalisering
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en opgave som jeg skal skrive om, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal inddrage. Jeg er lidt lost. Håber der er nogen som vil hjælpe :) Opgve 3: Du er politisk rådgiver for Anders Fogh Rasmussen. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for, hvordan globalisering... -
hvad skal en essay indeholde???
Forumindlæghvad skal man skrive, når man får at vide, at man skal lave en "essay"(på engelsk!!) af en novelle... hvad skal den indeholde?? bestemmer man selv eller hvordan...? -
Cykletyper og fortegn, eksamensspørgsmål
ForumindlægHej derude. Jeg har svært med forstå en definition, og det er en del af mundtlig eksamen. Vil nogen hjælpe med at forstå definitionen ud fra en eksempel givet fra mig? Definitionen: Lad være en permutation af . Da indføres følgende betegnelser om banerne og deres længder: Den endelige følge ... -
Cirklen og linje skærringspunkt
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til følgende opgave: En cirkel har centrum i -3,4 og radius r=5 Bestem en ligning for cirklen, hvilket jeg har fået til 25 = (x-(-3))2+(y-4)2 Dernæst skal jeg gøre rede for, at punktet P = (-7,1) ligger på cirklens periferi, hvilket jeg har gjort ved at indsætte pu... -
Et godt gennemsnit?
ForumindlægJa, hvad er et rigtig godt gennemsnit når man bliver student? Både set med danske briller og internationale? Hvor meget snakker vi fx om, at der skal til for at man ca. befinder sig mellem landets 5% bedste snit. -
helt nyt spørgsmå i oldl!!!!
Forumindlæghvad er en helt i følge Homer og hvad er det i følge Herodot?? håber nogle kloge hoveder kan svare.. I illiaden betrager Homer Achilleus som helten eller hvem er det?? -
oversættelse og andre ord...
ForumindlægHej! Jeg havde rimelig svært ved det her, og kan mærke jeg er ved at halte lidt bagefter, da jeg knap nok forstod hvad opgaven gik ud på.. Men har kæmpet mig igennem, kunne dog godt tænke mig en klog franskmand (eller en der nu bare er god til fransk :) ) som måske kan hjælpe mig med at se hvor... -
bedre karakter
ForumindlægHej jeg er en dreng på 15 år og går lidt og tænker hvad jeg kan gøre for at hæve mine karakter... Ville gerne hæve Stavning. og så mange af de andre fag.. Pga. mit gennemsnit er på 4... og ville gerne have det op på 7 please hjælp :S (går i 9. klasse) -
Hit-ord!
ForumindlægHej Jeg tænkte på, at alle os, der skal op til old, kan samle en liste samme med hit-ord, dvs. græske ord, der er gode at bruge :) For at gøre det overskueligt, så skriver man ordet efterfulgt af en forklaring. Fx Ate - forblindelse. Når man ikke kan se, at det man gør er forkert. Ender ofte i... -
eksamen - hvordan gør man???
Forumindlæghejsa. jeg skal til eksamen i old i morgen og er ved at få stress.. jeg kan ikke helt forstå hvad eksamenen egentligt gr ud på og hvad man skal. jeg har læst nogle steder herinde at man får en lille del af en tekst man har læst i timerne, men hvad skal man så med den?? og hvad får man ellers? hå... -
små ligning opgaver, hjælp
ForumindlægHej er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg løser denne ligning? Forstår ikke helt hvordan det skal klares.. Ligningen står forresten i brøk, men ved ikke hvorfor den laver brøk om til /. (x-2)/6 - (2x+13)/8 = 37/24 - (12+x)/4 Så er der også en anden opgave med to ubekendte je... -
Mundtlig eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg har kigget i gamle indlæg, omkring relevant information vedr. bio c niveau eksamen, men fandt ikke rigtig noget.. Bio eksamen: 20 min forb. 20 min eksamen. -også ved jeg ikke mere.. V har virkelig haft en dårlig lærer, og har næsten ikke fået noget brugbar undervisning. Jeg aner hvilk... -
Find funktionens stationære punkt samt klassificér det stationære punkt og find funktionsværdien i punktet
ForumindlægA) find funktions stationære punkt B) klassificerer det stationære punkt og find funktionsværdien i punktet
