Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 18061 til 18080 af 23489
-
Politik, Venstre
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper lidt med en opgave. Jeg skal skrive om ventre, og har hørt noget om at venstre oprindeligt er liberale, men efter Fogh kom til, har de opgivet det til fordel for en mere socialistisk holdning. Mit spørgsmål er: Hvis dette er sandt, på hvilke område har de ændret holdni... -
kan det passe
Forumindlægjeg har en lærer der har været problemer med på skolen gennem flere årgange og der har været indgivet mange klager på ham. for vores klasse er bægert bare ved at flyder over. han har mere fravær en nogen af eleverne, han er alkoholiker og tager skibber gerne en undervisningstime for at tage klass... -
mitose
Forumindlæghej ville lige høre emnet mitose under telofasen står der at, deler cellen sig ved indsnøring på midten hvad menes indsnørengen, i min tegning viser den en lige streg, da i anafasen er kromatiderne ( kromosomerne) bøjet. og lige en ting mere, centromer er det dem der kaldes også for de der b... -
Logaritme
ForumindlægHjælp ønskes til logaritme.Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, og gætter på der kommer noget og logaritme, da der ligger logaritme papir oppe hos sekretæren på studiekontoret.Skulle der være nogle der kender et godt sted med en god forklaring på hvad logaritme er så please hjælp mig .Jeg har... -
Oxidationstal
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige lavet en opgave om oxidationstal, og håber der er en der vil se om mit arbejde er godt nok eller dårligt: a) HI Hydrogen får oxidationstallet -1, da hydrogen er bundet til et mere elektonegativt grundstof. Iod får oxidationstallet -1, da x + 1 = 0 b) NO Oxygen får... -
Eksamen
ForumindlægHej..Er der nogen der har været oppe i IT A hvor de skulle lave en powerpoint fremlæggelse???Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvordan jeres var bygget op og om ca hvor meget man skal have med??Mvh 477 -
find fouriertransformation
ForumindlægHar snart eksamen, så skal lige have hjælp til en opgave, som jeg træner på. Find fouriertransformationen af f(t) = 1 for ltl<1 og f(t)=0 for alt andet Så opstiller vi fouriertransformationen finder vi: f(ω) = 1/√2π ∫-∞∞ f(t) e-iωtdt Men siden... -
Gnidningsmodstanden
Forumindlægkan den godt være minus? Har fået min gnidningskoefficient til at være minus :/ -
Isolere med fakultet
ForumindlægJeg skal finde N til videre beregning i ligningen Men er gået fuldstændig i stå. jeg ikke kan huske at jeg nogensinde har lært dette, ved ved ikke om det overhoved er muligt at løse, uden at gætte sig frem.. -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Eksp. og potensfunktioner
ForumindlægJeg ved godt det er halv-irriterende med alle de spørgsmål om funktioner, men jeg skal jo have det lært, og da jeg ikke har mulighed for at tale med min lærer mere, så er studieportalen jo genialt :)I en eksp. funktion f(x)=b*a^x skal a>0 og b>0.I en potensfunktion skal a>0, b>0 og x&... -
Licens for computer
ForumindlægHørt i radioen i går at man fra næste år skal betale licens for computer også fordi man kan se TV på det. Det var vist lidt over 1000 kroner det ville komme til at koste…. Hvad sys i om det? Jeg sys at det er noget værre noget, gider sku ikke betale for det pjat!! Min putter bliver kun brugt til ... -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Das Leben
ForumindlægHejsa.. Dette digt er blevet opgivet til min mundtlige tyskeksamen, men har bare ingen notater, - så er på ret bar bund!Hvis en af jer har nogen notater ville jeg blive lykkelig.. Eller måske bare et par guldkorn til hvad det handler om/hvordan jeg skal gribe det an? - Alt kan bruges!!Das LebenDi... -
Folkeeventyr; Prins Hvidbjørn (folkeskolen)
ForumindlægHey peeps, Sidder her og skal aflevere min danske synopse onsdag d. 27 Maj, om godt og vel to dage, er lidt sent ude ved jeg men whatever,, Det er sådan at mit fordybelsesområde er folkeventyr og har dertil valgt eventyret "Prins Hvidbjørn" - Tænkte om der eventuelt var nogen som havd... -
Spørgsmål oversættelse.
ForumindlægHej. Nogle, som vil prøve, at rette mine oversættelser? 1) Warum ist der Erzählerin (Bente Jacob, Studentin, 26) auf der Überfahrt mulmig zumute? Fordi fortællerens og hendes venindes kabine ligger over maskinrummet. Måske en del larm - Weil die Kabine der Erzählerin und ihrer Freundin li... -
kedeligt
Forumindlægjeg har siddet i næsten 2 uger og siddet og læst og læst og atter læst til eksaminerne, og jeg bedte til at få en pause, da alle mine eksaminer lå 3-4dage lige efter hinanden. Nu har jeg min sidste eksaemen tilbage den 19. og har 9 dage til forberedelse..endelig har jeg fået min pause, men nu, nu... -
Privatskole
ForumindlægHeej folkens.. Nu har jeg så besluttet mig for at flytte til en privatskole.. som i ved er jeg ik så god i skolen, altså hvis i har læst de andre opslag om mig.. Synes i så at det er en god ide at flytte til en privatskole er det alt for svært/... er meget i tvivl grunden til jeg gerne vi... -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
hjælp
ForumindlægHej folken Jeg har to opgaver som jeg vide ikke om jeg laver den rigtigt. JEg skriver opgaven . Håber nogen kan hjælpe mig. OPgaven Ejeren af ribebolsjer rejser ofte til messe i udlandet, hvor han får ideer til nye produkter. I januar 1996 var der messe i Stockholm og Oslo. Han fi...
