Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 18161 til 18180 af 34347
-
Lortekarakter.hjælp mig
Forumindlæghey jeg har været oppe i billedkunst,biologi og tysk, jeg er så bange for eksaminer, at jeg har fået 00 i alle 3 fordi jeg er så usikker og bange, kan jeg overhovedet komme ind på en videregående uddannelse ?. jeg får normalt gode karakter fra 4-10, men altså mit drømmeuddannelse er at blive økon... -
Aalborg Uni.
ForumindlægPå UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4? -
Opgave om harmoniske svingninger
ForumindlægHej alle! Jeg sidder fast i nogle opgaver i matematik (muligvis også lidt fysik) til min SRO om harmoniske svingninger, og kunne godt bruge noget hjælp. Opgave 1: En Birdie er en lille legetøjsfugl, som er ophængt i en fjeder. Når man trækker ned i fuglen og slipper den, vil den svi... -
kristendommen
ForumindlægHej ...er der nogen der har religion c,eller kan svarer mig på dette spørgsmål. For det er svært at finde et dirkte svar på selv om der nu står megte om dte på nettet. Mit spørgsmål er; hvad brugte de første kristne dåben som et tegn på?. Bliver meget glad for hvsi der er nogle der vil hjælpe. ... -
hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har lige skrevet min første engelsk aflevering færdig (jeg går i 1.g). Jeg vil godt gøre et godt indtryk på min lærer og ville derfor spørge om der var nogen der kunne læse det igennem. Jeg klarer mig altid bedre efter at få feedback på det jeg laver. Det ville være en stor hjælp h... -
Forskrift for vektorfunktion
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til følgende opgave, da jeg er lidt i tvivl om hvad, der menes. Funktionen f er f(x)=sin(x)+1 opgaven lyder: "Opskriv en mulig forskrift for en vektorfunktion, hvis parameterkurve er en del af grafen for f." Er det det er jeg skal bruge? Eller noge... -
Kønsbundet Eller Ej?!
ForumindlægHej Derude.. :) Jeg har knoklet meget med flere forskellige krydsningsskemaer men kan stadig ikke opdage, hvornår fx. en sygdom nedarves autosomalt eller kønbundet... Jeg håber virkelig, at nogen kan give en løsning! ____________________________________________________________________________... -
Vedr. klage
ForumindlægHar mit gymnasium en kopi af min ekasmensopgave (stil)? Jeg vil nermlig gerne klage, men det lader til at jeg ikke har en kopi :-( (ja jeg ved det, det er skide dumt) -
Gym efter sommerferien ..
ForumindlægJeg skal starte på gym efter sommerferien med studieretningen Naturvidenskab: Matematik A, Fysik B og Kemi B. Som kunstnerisk fag har jeg valgt musik .. Jeg ville lii høre hvordan det er at gå i gym ? Er det meget hårdt ? Hvordan er fællesskabet? Hvordan foregår faget musik ?? Hvor lang tid skal ... -
chi2 test
ForumindlægEr der nogen af jer som ved hvordan man bruger chi2 test på en TI-nspire cas lommeregner? -
hvad kan jeg bagefter ??
ForumindlægHej alle. Ved at jeg kan supplere mm efter gym Men med en studieretning som er : tysk A , samfundsfag B , psykolog B og matematik B samt Obligatoriske fag på stx, hvad kan man så uddanne sig til ? kan man fx læse psykologi derefter eller læge ?? -
lille spørgsmål
ForumindlægHej hvorfor saccharose er polært?? . Hvilken betydning har dobbeltbindinger i fedt i forhold til sundheden ?? -
Historie guf
ForumindlægJeg skal op i historie i morgen og har fået mine kilder i dag. Jeg har lavet nogle problemstillinger til mit emne ud fra mine kilder, men jeg vil bare gerne være sikker på, om de opfylder de taksonomiske niveauer. Mit emne er: Enevælde i Danmark. Mine problemstillinger: - Hvad var baggrunden for... -
bestået eller dumpet?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 og 7 i årskarakter og 00 og 00 i matematik. Har man så bestået eller dumpet? -
jeg dumper
Forumindlægjeg skal op i datalogi i morgen, vi trak i dag, og jeg har trukket noget, jeg har ikke styr på overhovedet. jeg skal programmere noget og jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af det :( skal jeg bare acceptere at jeg dumper eller hvad kan jeg gøre? .... -
Numerisk integration..
ForumindlægNogen som kunne med hjælpe at forstå beviset her.. Jeg har forstået at n går mod uendelig vil begge arealer blive til 0.. men forstår ikke hvorfor det er arealet f(b)*1/n - f(a)*1/n.. Det vil jo ikke angive hele det areal under grafen men kun den sølje.. -
Uddannelse og karaktergennemsnit
ForumindlægHej Jeg er interesseret i at læse ernæring og sundhed til sommer. Jeg har en studentereksamen - dog med et ikke særligt imponerende gennemsnit på 4,8. Jeg vil evt. læse i Sorø, hvor jeg kan se på UG.dk at adgangskvotienten i år (i sommers) var i kvote 1 på 6,1 og at alle i kvote 2 blev optaget.... -
Udfyld tabel
ForumindlægHej. Er der nogle der kan forklare mig hvad jeg skal i den opgave jeg har vedhæftet? Jeg er virkelig på bar bund.... Tak på forhånd! -
droppe ud af gymnasiet i 2.g
ForumindlægHej alle, Jeg overvejer at droppe ud af gymnasiet for jeg kan ikke hold ud mere. Jeg kan ikke klare opgaverne og kan ikke følge med i timerne. Jeg har tænk rigtig meget over det i halv år nu. Altså jeg kan lide min klasse og jeg har venner. Jeg går i ... -
opgave 5
Forumindlægjeg har et spørgsmål se vedhæft jeg har kun et spørgsmål til b
