Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18161 til 18180 af 33808
-
Rettelse af tysk
Forumindlæga) Kai - Film Ich will wünsche, dass ich mit meine Tochter spreche kann. Kann nicht. Ich will Radio hören Kann nicht. Ich will Lara spielen Musik hören. Kann nicht. Ich will wünsche dass ich singen kann Darf nicht und doch Martin denke dass ich singen soll will nicht b) Lara - Film... -
oversættelse
ForumindlægHej.. er der nogle der kan hjælpe mig med denne korte tekst og finde andre gramatiske fejl, end dem jeg selv har fundet? Die Geschichte über Lara Erzählt eine wirkliche Geschichte, wie die Regisseurin Caroline Link hat gehört. Außerdem hat sie studiert das Thema Taubheit, und am selbst kennst s... -
Ret tekst
ForumindlægVil du læse teksten og rette fejl, mest komma. På forhånd tak Hendes store drøm er, at blive til noget stort inde for dans. Den 17-årige pige fra Randers har altid elsket at stå på en scene, og har danset siden hun var 3 år. "Jeg elsker at udforske og arbejde til musikken, jeg får til... -
Samfundsfag C tvivl om hvilken karakter
ForumindlægI 1.g gik jeg på en musik linie som havde jeg samfundsfag på B-niveau. Det tidspunkt havde jeg en standpunkts karakter på 4 i årskarakter, men dukkede op til eksamen og mærkeligt nok fik jeg 00 i årseksamen... Jeg har nu flyttet gymnasie og g... -
Hvor meget har jeg skrevet?
ForumindlægHej folk :-) Jeg er så heldig at jeg er ved at være færdig med min SRP opgave i 3.g. Jeg har skrevet i latex, og det eneste problem er, at jeg ikke ved hvor meget jeg har skrevet. Jeg har i en anden tråd herinde fundet et program der kunne tælle ord i opgaven, men det er ikke særligt præcist og... -
passiv og aktiv eng
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan forklare mig reglerne for en passiv og aktiv sætning, som gælder i det engelske sprog. jeg ved, at i en aktiv sætning, så er det subjektet der udfører handlingen og i en passiv er det subjektet der lider handlingen. Men når sætningen står på engelsk, har jeg svært ved... -
Rettelse af referat:)
ForumindlægRettelse af kommaer, punktummer, formuleringer og stavefejl. Pleaseeeeeeee help meeeeeeeeee:( Good morning, Vietnam Robin Williams pretend korporal Adrian Cronauer, in 1965 arrives in Saigon, where he will be host at the army’s propaganda radio. He introducer himself in a comical comuflage... -
Jeg skulle have været. Hvilken tid?
ForumindlægHej, Er der en der ved hvilken tid det her er? Åh jeg skulle have været taxachauffør Pludselig kan jeg sé det - Jeg skulle have været taxachauffør! taxachaufførernes Greatest Hit the cabdriver to end all cabdrivers - Jeg ville have siddet der ved rattet være hjemme og på arbejde samtidig... -
Rettelse af 5 linjer
ForumindlægEr nogen der gider at rette den efter kommafejl, stavefejl og opbykning af sætning Engelsk: KKK is a organisation was assigned in 1866 in U.S.A. They white exercise power, racism, anti-Semitism, anti-Catholicism and homophobia. The clan was established in the South, Tennese, inter alia Nathan Bed... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, jeg går i 9 kl, og vil gerne går på gymnasium næste år, men jeg er ikke blevet egnet. MIne karakterer er: læsning: 7 og retskrivning: 7 dansk mundtlig: 4 og dansk skriftlig: 7 færdi: 4, *jeg havde 7 før, men i terminsprøven gik det ikkke så godt, og nu har jeg fået 4 :( * pro... -
USA eller efterskole?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at starte i 9. klasse imorgen og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal efeter. Hvor jeg var ynger har jeg altid gerne vlle tage på efterskole (Ranum) og jeg var ude og se den i 8. klasse og jeg vidste bare at det var den efterskole jeg ville gå på, men så en månde ... -
Er dette snyd?
Forumindlæger det snyd at finde en identisk SRP på nettet, tage hans ideer i forbindelse med f.eks. analysen og så omformulere hele lortet? Jeg er i den situation, at jeg skal analysere en roman, men har svært ved at gøre det. Jeg har fundet en opgave på nettet hvori personen analysere den rigtig godt. M... -
Opgave! Dagbog.
ForumindlægNogle der har lyst til at rette min opgave?Den går ud på at jeg skal lave en af dagene i Prag som min dagbog.Der skal rettes : Punktum, komma, stavefejl, sætninger. Og andre ting.Hvis i syntes sætningen lyder for dum, så slet den endelig.- Tak på forhånd :) .Idag, var det vores første dag på vand... -
fra dansk til eng.
ForumindlægKan nogen fortælle mig hvordan man oversæætter denne sætning? "Men selv de 14-årige danske elever klarer sig dårligere end eleverne i de lande i europa vi normalt sammenligner os med.." -
oversættelse
Forumindlægnogen der gider kigge på denne oversættelse? I USA evaluerer universitetsstuderende jævnligt deres lærere. Meningen er, at undervisningen hermed skal forbedres, men ifølge en amerikansk universitetslærer er virkningen den stik modsatte.En god bedømmelse kræver, at læreren skal gøre en masse stude... -
Hjælp til oversættelse(haster)
ForumindlægKu godt bruge en der vil kigge den igennem for fejl.En ung elektronikingeniør ved navn Bernhard Goetz gik en morgen i december i 1984 ned i New Yorks undergrundsbane på vej til arbejde, og da toget kom ond på perronen, gik han i en næsten tom vogn. Blandt passagerne var der fire unge negre. En af... -
Hjælp til oversætning
ForumindlægHej med jer derude! Jeg har forgæves forsøgt at oversætte dette: "1. Regarding the nature of man: Man is totally corrupt. Hence there arises the tendency to limit religion to matters of sin and justification: repentance, conversion, making a decision for Christ, bewailing one&rsq... -
It is I vs. it is me
ForumindlægJeg er ved at blive skør! :) Man hører tit "It John here?", "It is he" i en telefonsamtale. Men hvornår er det lige præcis, man skal bruge hvilket pronomen? Er det simpelthen bare i nominativ og akkusativt - respektivt? Jeg har læst en del artikler og indlæg om det; men der... -
statskundskab(KU)
ForumindlægJeg er efter et endt og i øvrigt vellykket HF-forløb begyndt, at overveje de forskellige uddannelsesmuligheder. Og statskundskab er bestemt en størrelse, som jeg finder yderst tiltrækkende. Jeg vil egentlig gerne forhøre mig om, hvilket materiale i har læst igennem det første semester, så jeg kun... -
Eksamen Fredag
ForumindlægHej alle.Det ser ud til, at være et forum som er ret behjælpeligt. Jeg står og skal til eksamen på fredag i mundtlig engelsk og kunne i den anledning godt tænke mig, at høre hvordan man starter samtalen og hvordan og hvorledes det hele foregår. Endeligt ønskes også tips og tricks.til slut :-) vil...
