Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18441 til 18460 af 26355
-
Hvordan er psykologi på gym?
ForumindlægSom sagt/skrevet så vil jeg bare høre, hvordan psykologi er på gym? Er det som man forventer det er, hårdt /nemt, interresant/kedeligt? Hvad laver man i timerne og hvad er det gode og det dårlige? -
målet helliger midlet..?!
ForumindlægSidder med et essay og har lige brug for den korrekte vending af "målet helliger midlet" - men hvordan faen er det? Sikkert utrolig simpelt men synes ikk jeg kan give en ordentlig besvarelse selv!Nogen der kan hjælpe?På forhånd tanks :)SS -
Ejefald (genitiv) - Hjælp!!
Forumindlæghejsa. jeg har en opgave om Ejefald (genitiv), som jeg ikke kan finde ud af, så hvis der er nogen som vil forklare mig lidt om Ejefald (genitiv) så ville det være super. jeg vil også meget gerne få en til at rette de opgaver som jeg har lavet ( er meget usikker om de er rigtige ) så hvis d... -
2 minutes talk :S
ForumindlægJeg har 2 minutes talk på tirsdag. 2 minutes talk, er hvor du taler i 2 min. om et valgfrit emne. Problemet er hvad skal jeg vælge at tale om. Nogen ideer? Forresten er jeg ikke meget vild med at stå foran klassen og fremlægge alene. Nogle gode råd til det? :D -
Oversættelse af kortmemo
ForumindlægHej!Sidder her og bøvler med en oversættelse af et memo fra eksamen i eng. niv. b maj 2005.Oversættelsen lyder således:Tak for dit memo. Dine forslag til, hvordan vi kan gøre brug af ny teknologi, er interessante.Jeg har også selv gjort mig nogle tanker om, hvordan vi bevarer eller endda øger vor... -
hjælp, hjemmeside?
Forumindlæghey .. nogen som kender en hjemmeside hvor der står noget om realityshows/ tv? altså hvad det er osv. -
Generation Mig - Mig - Mig skal have et spark i røven
ForumindlægHej. Vi er 4 piger, der er ved at lave et Projekt. Vores overemne er "En verden i udvikling" Vi har valgt at dykke ned i "Generation Mig - Mig - Mig. Vi tænker meget på os selv og knap så meget på andre og vi vælger for det meste vores mobil og de sociale medier frem for fodbolde... -
Gymnasium
ForumindlægJeg er sådan lidt i tvivl om, hvilket gymnasium der skal passe mig bedst ind. Jeg får ikke så gode karakter i 10.klasse. (4 - 7) Jeg har eksamener nu, og har kun fået 02. ( Dansk - Mat) indtil videre. Jeg har valgt en STX, men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Hvad foretrækker I andr... -
Dansk, gloser
ForumindlægEr i gang med at skrive note til "Et udvalg omkring en generation" af Dan Turéll (1981).Nogen der har noget om det, eller kender nogle link?Anyway det væsentlige, der er nogle ord jeg ikke forstår og min ordbog har jeg glemt i skolen.1. konstitutionelle2. eminent (vigtigt?)3. codylt4. m... -
Oversættelse/Shakespeare Eng.
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe! Teksten består af udvalgte sætninger herfra-> http://www.litteratursiden.dk/analyser/shakespeare-william Har lige et par spørgsmål: 1. "Ikke blot at hans værker har været en inspiration for senere forfatterskaber, man kan også genfinde mange af hans tem... -
2 hurtige..
ForumindlægThe boy tells that his father has missed his train. Hvad er fejlen/fejlene i denne sætning??? Mit gæt er at det skal hedde said eller says i stedet for tells. Og... Hvilken af disse sætninger er korrekte??? Most Danes speak English. Most Danish people speak English. Og er denne sætning ri... -
3.g opgave
ForumindlægNu nærmer den store skr. opgave i 3.g sig snart, og der må være andre end mig der er i tvivl om hvilket emne de vil tage sig til. Nogen der kender en side, hvor man kan få gode idéer til en fornuftig 3.g opgave, eller kan komme med forslag??? -
Foredrag - Emne..?
ForumindlægHej, ville lige høre om der er nogle der har nogle forslag omkring emner til et foredrag i dansk..? Det må være ALT. Har bare ikke så mange idéer selv lige i øjeblikket, så er der ikke nogle der kan hjælpe??VH Groth -
Rettelse
ForumindlægHåber der er nogen som vil få tid til at rette min oversættelse, tak.Det er ikke musikken, der er det bærende element i markedsføringen, men derimod påklædningen eller dresscode. Det kan alt sammen godt være temmelig forvirrende, hvis ikke man er ekstremt stilbevidst. Hvad gør man, hvis man er ny... -
forkortelse.. PLEASE!!
ForumindlægHEY! KAn i hjælp mig, med at forkorte det her ord.. håber i kan hjælpe?? :D he would they are you have i would we had he will let us you had i will you are i had PS tak for forhånd -
din mening om 9/11
ForumindlægHej. Vil gerne høre din mening om 9/11 -
Oversættelse
ForumindlægKan I gennemgå min oversættelse for eventuelle fejl? Det ville være super..Aberne er urolige. De synes, at de kan høre mærkelige lyde inde fra junglen. Den ældste abe forsøger at berolige de andre: Der er intet at være bange for - hvis vi alle bliver, kan løverne ikke gore os noget. En af aberne,... -
Hvad betyder V?
ForumindlægHej Hvad betyder V på dette billed ? emne: nulregel -
Dürüm Kebab
ForumindlægNogen der ved hvad Dürüm betyder...? -
Afslag, selvom man opfylder adgangskrav
ForumindlægHej jeg er virkelig bekymret. Jeg havde søgt på aarhus universitet til medicin og psykologi, men jeg har fået besked om at jeg ikke opfylder adgangskravene. Jeg opfylder alle krav til psykologi, men til medicin skal jeg supplere, og det har jeg nævnt. Jeg har søgt Aalborg, Odense og KU og der var...
