Søgning på: to keep the faith. Resultater: 18461 til 18480 af 18613
-
kan jeg få hjælp tak
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe migg med dem her spgml hvilke rolle spiller medier i din hverdag -
tricky sætning!
ForumindlægConsequently, their human mentality as well as emotions is/are? suppressed, and meaninglessness dominates. Hjælp! -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
Fogh er en morder
ForumindlægGiv mig en god grund til at Fogh ikke er en morder, eller at han ikke er et racistisk menneske uden empati. -
Mat A eksamen
ForumindlægHej .. Har været til eksamen i MatA i dag den 1. juni 2010.. Ville høre om nogen har en besvarelse på com de vil lægge ind eller sammenligne resultater? -
Sprogrejse med EF
ForumindlægJeg vil gerne på sprogrejse med EF den her sommer til Eggland. Jeg ville gerne vide om nogle af jer havde erfaringer med EF? Er der andre organisationer i kan anbefale? -
Jura
ForumindlægHej. Jeg har søgt ind på jura studiet på KU. Mit snit er på 8.5 efter jeg har ganget med de 1.08. Tror I at jeg har en chance for at blive optaget. Jeg har dog ikke søgt standby. Jeg ved godt at det er meget svært at udtale om hvordan snittet på jura bliver, men tror at snittet vil være ? -
Hvad er dit yndlingsland?
ForumindlægHvad er dit yndlingsland? Mit er Luxembourg, fordi de har den højeste BNP pr. indbygger, både målt nominelt og i forhold til købekraft. -
Jeg er sq stolt! :)
ForumindlægJeg fortjener et klap på skulderen. Nu skal i bare høre... Jeg mødte en fra min gamle folkeskoleklasse nede i byen i dag og jeg kunne næsten ikke kende hende. Hun så nogenlunde ud.. Men i folkeskolen var hun bare jordens største hval. Jeg siger dig hun var stor! og det fik mig til at tænke.. hv... -
At være på - muligheder og problemer
ForumindlægSå er opgaveformuleringen udleveret under overskriften: At være på - muligheder og problemer: Du skal undersøge og diskutere en sag, hvor selviscenesættelse og/eller overvågning med brug af moderne teknologi spiller en væsentlig rolle. I denne tråd kan I dele indledende erfaringer med opgaveform... -
cirklensligning
Forumindlægen cirkel er givet ved ligningen: x^2 +4x +y^2 -6y-23=0 så er det jeg gerne vil vide hvordan man kan se hvad centrum C(a,b) og radius, gætter på at 23 er radius og hvordan omskriver man den til ligningen for cirkelperiferien (x-a)^2 + (y-b)^2 =r^2 -
Finde det næstmindste hele tal n, så sqrt(1+2+3+..+n) er et helt tal.
ForumindlægHej, Jeg skal bestemme både det mindste og det næstmindste hele tal n, så er et helt tal. Jeg har manuelt udregnet mig frem til det mindste tal, n = 8, ved at starte med n = 4 og regne op til n = 8. For at finde det næstmindste hele tal, har jeg prøvet at opstille udregningerne frem til n = 8 ... -
osama bin laden er død! :D
Forumindlægså fik vi ham endelig! konklusion: lige meget hvor eftersøgt man er, så kan man aldrig gemme sig godt nok! -
Hvordan løser man denne opgave?
ForumindlægMin lærer siger, at hvis jeg kan løse denne opgave, giver hun mig 12 i matematik, men har bare ingen ide om, hvordan man løser det? Det er en andengradsligning? -
Er den danske gymnasieskole for rummelig?
ForumindlægDe sidste par år har der været stort politisk fokus på at øge optagelsen af elever på de danske ungdomsuddannelser. I den forbindelse er optaget på de danske gymnasier naturligvis også øget. Problemet er, at de optagne elever i alt for høj grad mangler de basale kompetencer, der må forvente... -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Konvergens og sum
ForumindlægEr der nogen, der kan give nogle hints til denne opgave? Er helt på barbund. -
Unge og druk
ForumindlægHvorfor drikker unge? Har deres omgangskreds betydning for deres druk? Skriv hvad du mener -
Trigonemetri
ForumindlægGår i syvende klasse, og kan ikke helt finde ud af at finde en katete i en retvinklet trekant (det kan min samfundssproglige storbror heller ikke :-) så jeg tænkte på, om der var en som ville løse og forklare følgende opgave.Opgaven går ud på at man skal finde kateten a. Af oplysninger har man fø... -
Kan en definitionsmængde findes vha. CAS eller?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver følgende opgave, men jeg har svært ved at lure, hvad definitionsmængden kan være. Kan CAS være behjælpelig her eller? Det er opg b. Forskriften har jeg fået til at være: f(x) = (x^2/2+x-1)^2. På forhånd mange tak :-)
