Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18501 til 18520 af 25465
-
HTX, nej tak!
ForumindlægHej. Ja, som overskriften henviser til, omhandler dette indlæg forkert valg af studieretning. Jeg er en 18 år dreng/mand (snart 19). Er lige startet op på mit andet år på HTX. Jeg er igang med 'teknologi' linjen, hvor jeg er kørt rimelig fast (var allerede vildt træt af det efte... -
grammatik
Forumindlæghej, jeg har en opgave for hvor jeg skal rette en hel masse sætninger hvor der er én fejl i hver, dog er der et par stykker jeg ikke helt kan få øje på fejlen i, nogen der evt kan hjælpe? Vi skal bruge fagtermer som fx genitiv og forholde os til den sætning som vi undervejs arbejder med, altså at... -
Fejlsætninger (pronomener)
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at finde 5 fejl i nedenstående sætninger (Der kan være flere fejl i hver sætning) They who want to attend the meeting in the main building must be there at a quarter to eight. This is important if you want to be sure of getting af seat. Futhermore, you should be awa... -
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
Hjælp til matematik søges.
ForumindlægJeg ved ikke lige, om jeg gør det her rigtigt, googlede lidt frem og tilbage, og fandt så frem til denne side. Men here it goes! Jeg er i gang med HF, hvor jeg har udelukkende kun naturfaglige og matematiske fag det første halve år, og så skal jeg aldrig have det igen! (heldigvis) Dog e... -
A,B & C-FAG
ForumindlægHej! Jeg har fået at vide, at man på gymnasiet, kun har C-fag (undtaget idræt) i det første år, B-fag i to år og A-fag i tre år. Det er vel rigtigt? Men så har man jo faktisk "kun" 4-5 fag i 3.G? Eftersom man har 4-5 A-fag? Kan det passe? Tusinde tak for alt hjælp der må komme! -
Hvilken sætning er rigtig?
ForumindlægHej hvis man skal oversætte: "Det er meget almideligt for teenagepiger" Hedder det så: - It´s is very commom for teenagegirls eller - It´s is very common in teeangegirls -
fejlsætninger
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at finde fejlen i følgende sætninger: 1. The Danish government is confident that the is a lot of people who will opt for space tourism. 2. The birth of Prince George was an exciting news in the royal family this year. 3. With tears in her eyes enjoyed the mother her da... -
ich habe ein? problem :)
Forumindlægsidder fast i endnu en sætning jeg ikke kan få oversat fra tysk til dansk!! sætningen ser således ud Vater, das erste Reis, das Euch auf Eurem Heimweg an den Hut stösst, das brecht für mich ab. jeg har oversat den således: Far, den første rejse, der Jer på Jeres hjemvej støder på sukkertoppen, ... -
En der vil rette min grammatikopgave igennem?
ForumindlægHej. Håber der er en der vil rette opgaven igennem :) Helst i farver osv, så jeg kan se hvad der er rettet.. -
Lille tekst
ForumindlægEr der nogen, der har forslag eventuelle rettelser? Essay about the internet Was the internet a good invention? We can conclude that the internet makes our lives much easier. If you order a trip to the US, you do it on the internet. Whenever you need information, you do not need to read in a... -
Hjaelp! kan ikke skrive ae og o etc.
ForumindlægHej, jeg har lige f[et formateret min computer og nu kan jeg ikke skirve ae og aa, nar jeg praver dukker der disse tegn frem> .,\] [';/\ etc. Hjaelp! << -
Skifte til HHX
ForumindlægHej allesammen, p.t går jeg på Gymnasiet og har gået der godt 2 måneder nu... Det er helt ok socialt, men fagligt er det rigtig blandet. Vi har fysik, biologi, matematik (en masse af det matematik jeg ikke interesserer mig for overhovedet!), idræt, billedkunst whatever.. En masse fag, som... -
SRP - bio - samf
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive min SRP-opgave i biologi og samf og vil vildt gerne skrive om biologisk krigsførelse. I biologidelen har jeg en idé om hvad jeg kan komme ind på (miltbrand, pest, ebola osv) men den samfundsfaglige del kan jeg ikke komme på nogen teorier. Kan kun komme i tanke om at jeg ... -
Retning af lille stil?? Plz
ForumindlægNogle dr gider læse det her igennem? er virkelig presset... tusind tak.. Der Ich-Erzähler hatte am Ostbahnhof in Ostberlin seiner alten Freundin, Vera, getroffen. Sie hatten nicht einander seit 10 Jahren gesehen. Die Begegnung war für der ich-Erzähler sehr linkisch, in Gegensatz zu Vera, die ge... -
Matematik bog på dansk!!!
ForumindlægHejsa. jeg er igang med basisåret, som ingeniør og vi bruger calculus early transcendentals som undervisnings materiale. Jeg forstår ok matematiken og teorierne, mit problem er at jeg ikke helt forstår formuleringen i bogen? Så jeg tænkte på om der var nogen der kendte til en tilsvarende dansk v... -
arbejde, energi og effekt
ForumindlægHej, håber virkelig nogen kan hjælpe mig A hydroelectric power station is driven by water falling on a system of wheels from a height of 100m. If the output power of the station is 10 MW (10*10^6W), calculate the rate at which water must impinge on the wheels, assuming (a) 100% efficiency, (b) 50... -
Metafor! need help...
ForumindlægHvad er det nu lige en metafor er? -
Hjælp til metoder
ForumindlægHej folkens.. Håber nogle kan hjælpe Arbejder i At med dyrevelfærd og har i den forbindelse været ude og interviewe en safaripark. Nogle af spørgmsålende lyder på hvordan de sørger for at dyrende ikke er stresset, og om de selv mener at deres dyr lever unde gode forhod osv. Mit spørgsmål er..... -
The Amish
ForumindlægNogen der har notater til "The amish"?
