Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 18601 til 18620 af 62610
-
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har en kort oversættelse, hvor der er nogle passager, som jeg ikke er helt sikker på. Dansk: Vi bekræfter modtagelsen af Deres brev af 6. juli. Vi beklager, at De ikke har modtaget de rigtige varer. Desværre lavede vor forsendelsesafdeling en fejl med papirerne, således at De fik n... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHey!Jeg har engelsk på høj niveau på gym., og håber der er en der kan hjælpe mig med og rette denne oversættelse igennem.Den danske version:Klædt på til fremtiden?Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud?I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, ... -
Engelsk oversættelse... rettelse (HJÆLP)
Forumindlæghej...Er der nogen/nogle, som gider hjælpe mig med at rette min oversættelse?- hvis der evt. er nogle kommafejl,må dette også gerne rettes. på forhånd tak :)- Penge er også en vigtig faktor. Hvis investorerne synes økonomien ser fornuftig ud, investerer de, og deres penge er med til at skabe de n... -
ENGELSK OVERSÆTTELSE HJÆLP
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som vil rette min oversættelse, især fokusere på adj. fejlene. Tak på forhånd. Øvelse 8: Mick Jagger is 50th From our broadcast employee in London: Tomorrow will be the famous rock singer from Rolling Stones 50 years. After a series of overwhelming successful concerts... -
oversættelse
ForumindlægJeg har denne oversættelse som jeg har meget svært ved! kan du hjælpe?::Nutidens børn mangler disciplin i deres opdragelse, hævder nogle. Andre mener, at vi opdrager vores børn for strengt, sætter for mange grænser, og at det er årsagen til, at det ikke altid lykkes os at få dem til at fungere go... -
Lineære funktioner
ForumindlægHej, Kan nogen hjlpe med dette simple spørgsmål???? For en lineær funktion f gælder at f(2) = 4, og når x vokser med ?, så vokser funktionsværdien med 9. Find en regneforskrift for funktionen. Gerne med udførlig forklaring. tak for hjælpen. -
SSO (investeringer & finansieringer)
ForumindlægHejsa :)Jeg står og skal til at i gang med SSO, og har valgt at skrive om investeringer og finansieringer. Jeg har bare et problem! Jeg hverken aner hvordan jeg skal fremskaffe det nødvendige materiale, og hvordan min SSO helt præcis skal opbygges. Har ikke fået meget hjælp af min lærer, da han e... -
Ækvivalenspunkt
ForumindlægHey, er der lige en der gider tjekke om jeg har forstået hvad ækvivalenspunkt er. Kan man fx skrive det her:Når der så ikke er flere chloridioner i opløsningen, er dette ækvivalenspunktet for chlorid. Ret eller forklar det hvis det er forkert, tak.Mvh LeMenga -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægEn lille oversættelse og et håb om nogen gad kigge det igennem (:Danske:Filmen „Blut und Ehre“ handler om tre familier. Familien Keller har fire medlemmer. Herr Keller er i begyndelsen socialist. Han kommer i fængsel, fordi han arbejder imod nazisterne. Da han kommer tilbage, har nazisterne taget... -
Spansk eller Fransk?
ForumindlægHej vil lige hører jeres mening om hvad i synes er nemmest/lettest spansk eller fransk??? -
SSO i Mat?
ForumindlægJeg skal til at væge i hvilket fag jeg skal skrive sso i.. jeg har tænkt på dansk eller matematik. (jeg kan enten skrive i dansk, his, mat el. kemi)er der nogle af jer der har skrevet i matematik, og vil komme med gode råd? + gode emner???min lærer synes, at sfærisk geometri er et godt emne...? h... -
Kvote 2 ansøgning, odontologi Ku
ForumindlægHeej derude! :) Jeg er pige som går i 3.g og bliver derfor student til sommer. Hvis man ønsker at søge ind på en uddannelse via kvote 2, er tiden snart knap, da ansøgningsfristen er d. 15/3. Jeg vil rigtig gerne søge ind på Odontologi (tandlæge), da det altid har været min drøm. Men "... -
ENGELSK MUNDTLIG - BLACKS, WHITES AND RACISM!!!!!
ForumindlægHej derude. Jeg skal op til min mundtlig engelsk eksamen og har valgt overemnet 9;9;Blacks, Whites And Racism9;9;. Har I nogle underemner, som jeg kan snakke om? Det må meget gerne være interessant og spændende. I må meget gerne komme med kilder også! Det ville være sådan en stor ... -
Synopsis.. Må man gerne læse dele af sin synopsis?
ForumindlægDet som man har skrevet i synopsis må man gerne sige det? eller skal man lave det hele om? -
Gymnasielærer - hvorfor universitetsuddannede?
ForumindlægDe fleste gymnasielærere er uddannet på universitetet. Hvorofr er det nødvendigt? Man lærer jo en helt masse, der ikke har relevans for gymnasieelever... Hvorfor bliver man ikke bare uddannet i de emner, der er relevante for en gymnasielærer? -
Eksamener - så læs dog
ForumindlægDet er da helt utroligt! Indlæg efter indlæg. Panik! Folk er paniske for eksamenerne, ikke fordi de nødvendigvis har eksamensangst, men fordi de ikke har læst én linje af deres bog gennem 3 år og forventer at få et godt resultat! Så tag jer dog sammen! Det kan da ikke være rigtig. Selvfølgelig ... -
Kan det være rigtigt!?
ForumindlægMin samfundslærer sagde i dag, at man slet ikke behøver have samfundsfag for at blive advokat? Kan det passe!? -
Kan skolen beholde din computer til næste dags afslutning?
ForumindlægHej Studieportalen. I dag fik jeg taget min computer i frikvarteret fordi jeg brugte den. De siger de kan beholde den til imorgen efter skole? Er det sant? Kan skolen tage min egen pc fra mig, også når jeg har fri? F.eks. skal jeg bruge den til at lave lektier, men det kan jeg ikke! Er der ikk... -
Gratis internetlektiebog
ForumindlægHejsa allesammen Jeg har i et projekt i faget kommunikation/IT udviklet en internetbaseret lektiebog, som er gratis at bruge. Jeg håber i vil tage et kig på den, og meget gerne benytte den til at holde styr på jeres lektier fremover... Jeg er åben overfor tilbagemeldinger på eventuelle irritat... -
Planeter
ForumindlægHej :) Jeg undrer mig over, om der er en særlig grund til, at klippeplaneterne og gaskæmperne er opdelt fra hinanden. Jeg er med på, at der er et asteroidebælte, som opdeler de to "grupper", men hvordan kan det være, at der ikke ligger en gaskæmper mellem to klippeplaneter og omvendt?
