Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 18761 til 18780 af 19441
-
20 spørgsmål med svar!
Forumindlægsp1)Ofte snakket om, men aldrig set.Altid på vej, men har aldrig været.Set efter dagligt, men er aldrig her.Kommer stadigt tættere på.Tusinder venter på at jeg skal komme.De venter på at jeg skal vise mig, men de vil aldrig finde mig her.Hvad er jeg?------------------------sp2)Jeg er ikke i live,... -
DAnsk stil....rettes? plzz
ForumindlægBRug for en hån :DKarens julIndledningAmalie Skram opvoksede i Bergen sammen med sin familie. Hvor hendes far drev en butik. Butikken gik meget dårlig for Mons Monsen , som Amalies far hed. Amalie Skram har været gift to gange og skilt fra begge mænd igen. Hendes første ægteskab blev hun presset ... -
Er dette manuskript ok?
ForumindlægHej! Jeg skal op til terminsprøvei fransk i 9. klasse, og jeg skal i denne forbindelse tale om "Rousseau et Voltaire." Jeg har skrevet et manuskript og vil nu høre, om det ser ok ud. "François- Marie Auret ou Voltaire etait né le 21 novembre 1694 à Paris. Il ... -
Samfundsfagsopgave
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med en samfundsfagsopgave, hvor jeg skal sammenligne tre artikler med hver deres opfattelse af den danske velfærdsstats udvikling. Jeg er gået lidt død, og vil høre om der nogle som kan hjælpe mig??? evt. give nogen kommentarer!! M.v.h Josefine Artiklerne er understående: ... -
Hjælp til oversæt i engelsk (Oscar Pistorius)
ForumindlægHej Alle sammen Håber der er en venlig sjæl der gider hjælpe mig med at oversætte det (undskyld hvis der er nogle stavefejl) Why did I choose this topic? Jeg har valgt dette emne fordi, jeg synes det var interessant at følge med i medierne Jeg vil gerne vide mere om hvad der skete den nat... -
Nogen der gider rette?
ForumindlægEr der nogen der gider rette nedenstående? Jeg ved godt, at det er meget at bede om, men opgaven har stor indflydelse på min årskarakter, da min lærer snart skal på barsel. På forhånd tak :-) Translation A - facile: Dans ce texte il s’agit d’un garçon qui s’appelle Mom... -
nogen som kan hjælpe med at rette??
Forumindlæghey folkens! Jeg har en eksamens stil som skal rettes. Håber i gider. Opgave gik ud på: min email er [email protected] Husk-lær Skriv et essay om erindring, hukommelse og det at lære. Dit essay skal tage udgangspunkt i uddraget af Jan Stages erindringsbog - "og ham der slår på tromme ...... -
nogen der vil rette dansk stil
Forumindlæghej jeg er en dreng på 15 år der har fåret o2 i dansk stil? jeg plager at ligge på 7-10 og fåret 12 en gang vil gerne vide hvad jeg har gjort forkert i denne stil? opgave lød på skriv hvordan et essay skal være og skriv et essay om smukke Danmark? her er stilen Essay uddraget skal være ... -
Valg af videregående studie - Oecon, Jur eller Merc fir
ForumindlægSom overskriften siger så omhandler dette topic ovenstående studier på AU. Jeg står som så mange andre unge, og ikke aner mit levende råd mht. valg af studie, dog er jeg sikker på det skal være i en samfundsfaglig og/eller økonomisk retning, da jeg har en stor interesse for det samfundsfaglige... -
PEST-analyse (Strategi)
ForumindlægHej alle, Jeg skal lave en PEST-analyse af Berlingske Media og har virkelig brug for jeres hjælp, gerne hurtigst muligt. Det er nemlig gået op for mig, at jeg har skrevet det på baggrund af avisen og ikke selve virksomheden. Jeg har derfor brug for jeres hjælp til hvad jeg kan skrive om ved de ... -
Engelsk oversættekse...!
ForumindlægHei, vil blive glad hvis der er en der gider rette min oversættelse for eventuelle grammatikfejl :) :)Dansk:Vi ved ikke meget om Shakespeares liv. Han kommer fra den lille provinsby Stratford, som ligger ved Avon. Faderen var håndværker, og han var medlem af byrådet; i tre år var han også borgmes... -
Analyse af case(hård teenager)
ForumindlægHej :) Har fået min første psykologiopgave, og vil gerne gribe opgaven an så godt som muligt. Jeg skal blandt andet analysere en case og forklare både positive og negative udviklingsforhold. Hertil vil jeg bruge Eriksons, freuds psykologiske teorier, beskrive hvilken fase han er i osv - M... -
Er der nogen der vil rette min tyske oversættelse???
Forumindlæg4. Olsen-bandenOversættelse fra dansk til tysk:DDR-borgerne elskede Olsen-Banden, og der opstod næsten en kult omkring de 13 film med banden. I 1996 udkom en interessant tysk bog om Egon, Kjeld og Benny, som fik en meget positiv anmeldelse, og året efter udkom alle 13 Olsen-bendefilm på video i T... -
Tysk oversættelse - witc.. help?
ForumindlægAuf der FähreVores tog kørte ind på færgen. På færgen holdt (der) en bus foran toget, men en personbil kørte hen foran toget og parkerede mellem bussen og toget. Da vi havde siddet i toget (i) fire timer, var vi sultne, og vi gik derfor op i cafeteriaet. Det befinder sig over vogndækket. Vi fandt... -
Northern Ireland
ForumindlægEr der ikke nogen der har lyst til at kigge oversættelsen efter for fejl??Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den ny stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del af det forenede Kongerige, fordi størsteparten... -
Rettelse af spansk stil.
ForumindlægEr der nogen der er god til spansk og gider rette min spanske stil? Jeg er meget dårlig til spansk, og jeg kan specielt ikke finde ud af om jeg skal bruge preteritó eller imperfektum. For at gøre det lettere har jeg også skrevet en dansk version af teksten. På forhånd tusind tak for hjælpen!He te... -
Rettelse af spansk stil.
ForumindlægEr der nogen der er god til spansk og gider rette min spanske stil? Jeg er meget dårlig til spansk, og jeg kan specielt ikke finde ud af om jeg skal bruge preteritó eller imperfektum. For at gøre det lettere har jeg også skrevet en dansk version af teksten. På forhånd tusind tak for hjælpen!He te... -
Oversættelse
ForumindlægHej denne oversættelse driller lidt, ville sætte pris på noget hjælp :) Tekst Vi ved ikke meget om Shakespeares liv. Han kommer fra den lille provinsby Stratford, som ligger ved Avon. Faderen var håndværker, og han var medlem af byrådet; i tre år var han også borgmester. Shakespeare har sikkert... -
Er der nogle som kan kigge på min franske stil?
ForumindlægDen danske udgave:I min ferie har jeg været i England og Frankrig. Jeg startede min ferie i Danmark hvor jeg var i omkring en uge, derefter tog jeg på sprogskole i Brighton som er lokaliseret halvanden time fra London. Turen startede med, at dem jeg skulle bo hos ikke var hjemme, dette resulteret... -
Er det rigtigt oversat?
ForumindlægVi ved ikke meget om Shakespeares liv. Han kommer fra den lille provinsby stratford, som ligger ved Avon. Faderen var håndværker, og han var medlem af byrådet; i tre år var han også borgmester. Shakespeare har sikkert gået i Stratford Grammer School, som stadig kan ses i byen, men vi ved ikke meg...
