Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 18761 til 18780 af 19456
-
Til dem der er på jura standby
ForumindlægEr der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads? -
Mættet opløsning af sølvsulfat
ForumindlægHvordan laves en mættet opløsning af sølvsulfat ud fra ækvivalente mængder af Na2SO4·10H2O og AgNO3 ? -
DF
ForumindlægJeg er så træt af Vestres accept af Dansk Folkeparti. Det er pinligt at tænke at regerinspartiet i Danmark lader DF indflyde den nationale dagsorden. I lande som Tyskland og England bliver højreekstremistiske partier fuldstændig ekskluderet fra seriøse politiske diskussioner. Hvor blev det Danske... -
Omsagnsled til grundled?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvornår man skal bøje leddet som et genstandled og hvornår man skal bøje det som et omsagnsled til grundled. Jeg skal oversætte denne her sætning: Bulgarien var en kommunistisk stat Er "kommunistisk stat" så omsagnsled til grundled - og skal det så bøjes i ... -
Hjælp til rettelse af stil på 1 lille side.
ForumindlægHej, ville lige høre om der var en sød person, der gad at rette min stil på 1 side. Den går ind og tæller i min årskarakter, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis der var en der gad at lige se på den, og måske rette lidt. Ps, du må gerne lave fed skrift der hvor du retter. Så kan jeg måske læ... -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægJeg går i 1.g og idag fortalte vores lærer os en hel masse om so1, 2 og 3 forløbene og om at vi skal aflevere vores noter, og at vi har eksamen til sommer, om karakter og om vores studieretningprojekt og jeg synes bare vi fik dumpet en masse prøver og afleveringer i hovedet, så jeg kunne rigtig ... -
At tale engelsk
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! :) Jeg skal i 9. Klasse efter sommerferien, og jeg er ret dygtig i skolen, så jeg får kun 10- og 12 taller. Men i engelsk er jeg dårlig og jeg føler ikke jeg kan tale sproget, som... -
God til hovedregning
ForumindlægEt spørgsmål til de rigtige dygtige matematik hjælpere herinde. For 2 år siden begyndte jeg som 24 årig at tage mit matematik op til genindlæring, jeg har dumpet faget hele folkeskolen igennem samt på C niveau på hf. Og havde og har fortsat meget negative følelser mod faget. Jeg gik så op på B-... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, jeg skal tage et interview med to andre om en kvinde, der ejer en nyåbnet frisørsalon. Vi har godt og vel næsten lidt over 10 spørgsmål at stille, og er tomme for idéer. Har I nogle gode spørgsmål, der kunne være interessant at stille kvinden? Og hvis der er nogle spørgsmål, som kunne formul... -
Hjælp til at vælge!
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal i 9'ende klasse efter sommerferien, og re derfor begyndt at tænke over valg af gymnasium og sådan, da der jo ikke er så lang tid til. Jeg er bare så meget i tvivl, om hvad jeg vil. Jeg har længe tænkt at jeg vil på HHX, men er begyndt at komme lidt i tvivl. Jeg elsker da... -
Hjælp til formulering
ForumindlægHej. Jeg er i gang med eb aflevering i engelsk, hvor jeg i et afsnit skal skrive lidt om sociale medias baggrund. Er der nogen, der hurtigt vil se på min korte tekst, og se om jeg eventuelt kan formulere mig bedre? På forhånd tak. Teksten er således: One of the most appreciated innovations in t... -
RETTELSE AF OPGAVE? :P
ForumindlægHEJ JEG HAR BRUG FOR HJÆLP TIL RETTELSE :D Skriftlig aflevering Oversættelse: ”Das Versprechen” Filmen ”Løftet” handler om kærlighed og foregår i DDR og BRD. Der Film ”Das Verbrechen” handelt von Liebe und geht in DDR und BRD vor. Filmens hovedpersone... -
10. Klasse... Dumt?
ForumindlægHej, Som nogen nok ved så valgte jeg at tage 10.klasse for at løfte nogle karakter, så jeg i fremtid med nogenlunde sikkerhed kan komme ind på medicinstudiet... Men for et stykke tid siden hørte jeg nogen tale om, at 10. Klasse var for de ikke-egnet elever samt med at det var for mekaniker. For ... -
Hjælp!! Klumme Hvor går grænsen? Er gået i stå Offenlig steder
ForumindlægHej studieportalen. Skal lave en klumme til på mandag, er kommet i gang men er gået i stå. Her er det jeg har skrevet håber at i kan kik starte mig op. Vil i også please rette kommafejl og stavning. tak på forhånd. Bip, bip bip. Aarh nej ikke igen. Ikke den skide mobil igen. Det er sku da fjerd... -
That's why i hate...
ForumindlægJeg har fået en stil for om de ting jeg hader hvis i vil hjælpe mig skal i bare skrive hvad i hader og hvis i vil hvorfor. -
Hitler giver hovedpine :/
ForumindlægHej!! Jeg er i gang med et projekt i skolen, som omhandler Adolf Hitler.... Jeg ved saft susseme ikke noget om hans far og baggrund Så jeg ville være beæret over hvis i kunne komme med noget :)) -
Hvilket universitet bør jeg vælge?
ForumindlægHej.Efter HTX har jeg planlagt at studere videre til partikelfysiker.Jeg er dog i tvivl om hvilket universitet jeg bør vælge. Jeg vil gerne have fat i et hvor der både er gode faciliteter (lokaler, udstyr o. lign,) og lærere, men der skal også være et godt socialt liv.Jeg overvejer selv at tage p... -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
Demonstrative pronominer
ForumindlægSådan står det i min grammatikbog: "Når det demonstrative pronomen står alene og ikke er subjekt, hedder det dem i flertal. Fx. Kan du ikke lide de der møbler? Nej, dem kan jeg ikke lide." Men, hvis pronomenet står uden substantiv men der er ordet der/ her med, hvilken regel gælder i s... -
{JF} - Integraler vol. 2
ForumindlægKategori: MELLEM Bestem ∫0π (x / sinx) * log(1 + n*sinx) + [ x / (1 + cos(a) * sinx) ] + cos3(2x) - cos3(2x) * cos2(3x) dx
