Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18781 til 18800 af 48931
-
Genmanipulation og CRISPR (hjælp)
ForumindlægHej, jeg arbejder med genmanipulation og CRISPR, og jeg ville om, der var nogen, der havde lavet et forsøg med CRISPR? Jeg mangler et forsøg til min gruppes projekt, og vi er lidt fanget, fordi det er svært at lave forsøg med genteknologi i folkeskolen. Jeg håber I kan komme med nogle ideer. -
Tysk Aflevering: Meiner Ferien
ForumindlægKan I please hjælpe mig med at rette min tysk aflevering:-) Meine Sommerferien Hallo, was geht ab. Ich will etwas von meinen Sommerferien erzählen. Ich hatte eine super prachtvolle Ferien mit meiner Familie. Es war der beste Urlaub, den ich je hatte. Dieses Jahr waren wir in Türkei für 5... -
Tysk tekst rettelse
Forumindlæghej allesammen jeg er dårlig til tysk og har brug for en sød person der kan rette min tekst. tak :) In mein Weihnachtsferien habe ich meinen Familie in Spanien besucht. Wir wohnten in einem sehr gro? house wie ein Schloss. Es liebt etwa 50 km von Barcelona. Wir waren 5 Tage in Spanien, und wir W... -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Kommentar til brug af SP
ForumindlægHej SP ( og brugere af SP ). Foranlediget af denne tråd: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1494681 og med SP's ønskede formål for øje, fatter jeg ikke at SP ser gennem fingre med dennes ( og lignende trådes ) brug af SP. Lån af dispotion, står der, til inspiration, eller ... -
SSO - raketfysik
ForumindlægJeg skal her til jul skrive SSO i fysik og har valgt emnet raketfysik. Er der nogle af jer som har erfaring i dette eller bare nogle gode ideér. Jeg har bygget en vandraket som jeg vil skyde af, og så filmer jeg affyringen og ved hjælp af et program der hedder Logger Pro kan jeg analysere bevæge... -
Fortolkning
ForumindlægHej alle Nogen, der vil være sød at forklare mig, hvad dette digt (vedhæftet) handler om, for jeg er helt blank? Jeg er godt klar over, det er religiøst og kristent, men mere kan jeg ikke sige.. Jeg er lidt på bar bund. Håber, jeg kan få ét konkret (ville selvfølgelig også være dejlig med flere)... -
KRYPTOLOGI UNDER 2. VERDENSKRIG
ForumindlægHej alle, Jeg søger inspiration til problemformulering til min kommende SRP-opgave. Hvad jeg har kunne finde frem til ind til videre, er at problemformuleringerne oftest er noget lignende: Hvad betød enigmakoderne for slagenes gang under 2. verdenskrig, osv..... Jeg søger derimod noget der e... -
Cand. merc. og cand. oecon. opstart af firma
ForumindlægHej Alle Der er lang tid til min videregående uddannelse, - jeg går i syvende klasse - men jeg leger lidt med tanken om at tage cand. merc. eller cand. oecon. på universitetet. Hvis man er interesseret i at opstarte og lede en virksomhed, hvilken af disse retninger er da bedst? Jeg ved, at man k... -
Middelalder
ForumindlægHej, Vi er igang med et projekt, hvor bl.a. middelalderen indgår. I den forbindelse har jeg fået til opgave at lede efter en ridder der angiveligt skulle have deltaget i en omfavnsrig pilgrimsrejse. Hans navn skulle være Casper Maach.Jeg synes ikke det umiddelbart lyder som en normalt middelalder... -
Blodtype (blodtransfusion)
ForumindlægHej.Jeg mener at have lært at en person med blodtype 0 (AB0 blodtypesystemet), kan give blod til alle (hvis vi kigger bort fra Rhesus).Men blodtype 0 indeholder da antistoffer mod A og B. Hvorfor agglutinerer blodet så ikke når en patient med antigenerne A og B får det??...koger de blodet først :\\? -
Koffein - funktionelle grupper.
ForumindlægHej. Jeg har fået den opgave, at jeg skal redegøre for koffeins opbygning, samt stoffets påvirkning af nervesystemet og hvilke følger det har. Er der nogen, som har noget viden inden for dette emne eller kender til noget litteratur, hvor jeg kan få svar på dette? Tak på forhånd! :) -
Dansk - Terminsprøve
ForumindlægJeg har dansk terminsprøve i morgen (Det haster) Hvordan kan man "forberede" sig ? Nogle ideér til at få angsten væk ? Har i forslag til, hvaad emnerne måske er ? Tak på forhånd -
Hurtig rettelse??
ForumindlægJorge es un hombre y tiene vienteuno años. Quire mas carme buscar una novia. Por el momento no tener suerte. Dice los rockeros agarrarse todos las chicas. En una parque en Barcelona encuentros una chica de blonde, que encantarle a alguien. Es tener interés sobro todo por la chica con la tordillas... -
The Simpsons
ForumindlægVed godt det ikke er en særlig seriøs debat, men det er jo sommerferie!Hvem er din yndlingsperson?Hvilket er dit yndlingscitat?Jeg syntes Apu styrer. Mit ynglingscitat er "eat my shorts" som Bart siger. -
Kollegium i Ålborg?
ForumindlægGoddag Studi'er.Da jeg muligvis skal starte på en uddannelse i Ålborg til næste skoleår, vil jeg meget gerne vide, om det er muligt at finde et kollegieværelse der? Og er der meget lang ventetid de gode steder? Hvis I kender et godt sted, gerne nær centrum, så vil jeg meget gerne høre nærmere... -
Oversættelse, en der vil rette? :)
ForumindlægJep, vi skulle skrive om et kunstværk og nogen bygninger, i nutid. Er stadig på mit første år, så det er nok ikke helt rigtigt alt sammen, men hvis nogen vil lige tjekke de væsentlige fejl ud ville det være fedt :) 1: Je pense que l’arc –en-ciel panorama qui est construit par ... -
Problem med oversættelse
ForumindlægHej SP Jeg har en aflevering for, og i næsten alle sætningerne indgår "at være handikappet" eller "hun er handikappet" + de står i bisætningen. Hvordan oversætter man det? I teksten ”Ich bin ein Contergan-Kind”kan man læse, hvordan det er at være handicappe... -
Svimmelhed
ForumindlægJeg har i læseferien oplevet flere perioder med svimmelhed. Jeg er besvimet to gange og bliver nærmest svimmel hver gang jeg rejser mig fra siddende og liggende tilstand. Det sortner og jeg kan ikke finde rundt før der er gået 5 minutter.Tror I det har noget at gøre med, at jeg sidder så meget ne...
