Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18821 til 18840 af 321608
-
EN sætning
ForumindlægHej folkens, og godt nytår. Håber at I har haft en skøn jul:) Jeg håber, at I vil hjælpe mig denne sætning. Synes bare at den lyder så forkert. Es wird für ihm von so einer grosse Bedeutung, dass er bereit ist sie zu retten, nachdem dass CMS während einen Verhör in Hohenschönhausen enthüllen ha... -
Hjælp til srp: PLANET FART !? - hvorfor passer resultatet ikke?!
ForumindlægHej ! Jeg skal som det sidste i min SRP beregne venus' fart i banen, og det driller!!! Jeg ved formlen lyder: v=(2pi*r) / T , hvor r er venus' radius og T er omløbstiden, Jeg har fundet følgende værdier: r = 6051,8 km og T = 224 døgn og 17 timer --> 224*24t+17t = 5393 tim... -
Massefylde- problem
ForumindlægHej jeg er lidt usikker på resultatet af det der giver i denne opgavé da min lommeregner siger noget andet og min lærer siger noget andet. Opgaven: En blycylinder har længden 0,08m. Den vejer 3,72kg. Bestem cylinderens volumen? Det er bare V=3720g/11,3g/cm^3=329,2 cm^3 Hvor stor er cylinderens d... -
Karakter
ForumindlægHej. Har læst næsten alle indlæg, der er om karaktere og klager over disse. Jeg læste et sted at der er nogle retningslinier for, hvilken karakter der skal gives, og vil høre om nogle ved hvor man kan finde dem... Jeg har lige set min afsluttende årskarakter og har fået 7. Dette kan jeg ikke f... -
hobitten
Forumindlæghejsa!!!! jeg ska læse hobitten til på tirsdag.... og jeg har brug en grundig referat.... hvis der skulle være nogen der har en liggende i harddisken eller et eller andet sted... jeg vil bare meget gerne have en fin og grundig referat.... af hobitten... jeg vil være yderst tilfreds med bare den m... -
Lighed/Ulighed
ForumindlægJeg regner med de fleste der følger med herinde, også har bemærket debatten som Eva Kjær Hansen (V) satte i gang i sidste uge.For at gøre en lang historie kort, vil jeg lige som Politiken gør idag, spørge:"Bør der være mere ulighed i Danmark"? Hvorfor/Hvorfor ikke? -
Logaritmer - HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg forstår i bund og grund ikke logaritmer!? Hvad betyder de, hvad bruges de til, hvad er det? Hvordan anvender man dem i et korrekt eksempel? Håber meget i kan hjælpe mig, for skal snart til prøve i det!? :S Hilsen en forvirret . -
Diskussion omkring karakter
ForumindlægJeg har fået til pgave at skrive en diskussion om karakterernes virkning på unge og hvordan unge stræber efter 12-tallet og bliver presset. Men jeg er gået død. Lige nu kan alt bruges. På forhånd tak :) -
y1 = y2?, i f(x)=b*a^x.
ForumindlægI land A var der 25,6 mio mennesker i år 2000, og vækstraten er 3,43% I land B var der 26,1 mio mennesker i år 1995, og vækstraten er 1,82% Beregning af, hvornår der var lige mange mennesker. (y1 = y2) F(x) = b*a^x A: 25.600.000 = b1*3,43^x B: 26.100.000 = b2* 1,82^x her går jeg så i stå.. skal... -
er det rigtigt?
Forumindlæghej..er det rigtig oversat??Dansk:Søvnens betydning for evnen til at huske er overraskende vigtig, viser nyere forskning. Menneskets hukommelse opbygges i stadier. Først samler man viden om et emne f.eks. ved at læse men når man går i gang med andre gøremål, begynder denne viden at forsvinde. Men... -
Lidt hjælp søges!!
ForumindlægFunktionen y(x)= tan^-1(x) opfylder; dy/dx = 1/1+x^2 , y(0)=0 Bestem potensrækkefølgen til denne ligning. Jeg har fundet lidt teori men jeg kan ikke finde ud af det: En potensrække er et udtryk på formen a_0 + a_1x+a_2x^2 .....a_nx^n (*) a0, a1 .... er relle tal. Det er en sætning at hvis a... -
ligning
ForumindlægOk. Kan ikke rigtigt regne ud hvad jeg skal gøre. håber at der er nogen der kan hjælpe mig....Jeg kan ikke finde ud af at sætte tallene over hinanden, håber i kan forstå det aligevel!4 2/3x -2(x+3) = 3 1/2 -4 (2x -1)Jeg har opløst parenteserne:4 2/3x -2x -6 = 3 1/2 -8x -4Jeg skal vel gange ind i ... -
A Clockwork Orange
ForumindlægJeg er igang med at skrive SRP, og jeg har en smule svært ved diskussionen. Mit spørgsmål lyder således: Diskussion af den behandlingsmetode hovedpersonen, Alex, udsættes for; kunne samme behandlingsmetode tænkes anvendt på voldsforbrydere i dag? Eftersom diskussionen er meget vigtig, vil j... -
Fødder
ForumindlægHejsa hvornår stopper ens fødder med at vokse? -
Vektorer
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med den her opgave ? I planen er givet et koordinatsystem med begyndelsespunkt 0. For ethvert tal t er to punkter P og Q bestemt ved P(1+t,t) og Q(2-3t,4-t). For t=1 udspænder vektorerne OP-> og OQ-> et parallelogram. Bestem arealet af dette parallelogram. ... -
vektore
Forumindlæghey girls and boysjeg skal undersøge om vektorene a og b er paralelle nåra=(21,33) og når b=(-35,-55)kan det regnes ud eller kan det kun tegnes i et koordinatsystem og aflæses via det??? -
Rettelse af tysk tekst
ForumindlægHej Jeg håber du vil hjælpe mig med denne tyske tekst. Er ikke så god til tysk, men vil gerne lære det bedre. Hjælp med at rette den, så lærer jeg det Ich liebe meine Familie. Wenn ich bin zusammen mit meiner Familie, dann kann ich sehr entspannt wären. Niemand verurteilt mich. Niemand verle... -
Perspektivering.
ForumindlægHej folkens. Håber nogle flinke mennesker kan hjælpe mig med min analyse og fortolkning. Jeg skal analysere folkevisen, Germand Gladensvend, så tænkte på om nogle vidste, hvilken anden tekst jeg kunne perspektivere med? eller noget andet? (Ønsker en god argument, må meget gerne være lang:P) på ... -
Om alderdom
ForumindlægHej! Jeg er ny medlem og har et spørgsmål som undrer mig lidt. Jeg har set mange gang nogen mennesker, som ser ud til at de er ældre end deres alder. Jeg har hørt at de snyder lidt og siger løgn eller skifter deres alder. Er det rigtigt at man kan skifte sin alder på papiret? På for hånden tak ... -
Socialisme vs. Kapitalisme?
ForumindlægSidder lige og knokler med at få læst det sidste historie inden eksamen i morgen (og hue!!)Men men men.. Er faldet lidt i en grøft, for er ikke så stærk til det samfundsfaglige, så vil høre om der er nogen der kan svare på hvad forskellen på socialisme og kapitalisme er?Skal lige siges at jeg læs...
