Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19021 til 19040 af 75430
-
kan dette lade sig gøre?
ForumindlægJeg har igennem mine 2 år på gym, haft nogle dårlige eksamener.. for det meste fordi at jeg har haft for stor forventninger til mig selv, og derfor har trykket altid ødelagt det for mig.. mit gennemsnit ligger lige nu på 4,9.. hvilket i mit hoved ikke kan bruges til noget... Jeg har 9 fag tilb... -
Hvor mange eksamener skal jeg op i HTX og hvilke kan jeg komme op i?
ForumindlægJeg går på HTX i tredje år. Jeg er lidt forvirret omkring antal eksamener en HTX elev skal op i. I loven står der, at man skal op i 9 fag, hvis man ikke har ekstra A-fag. Jeg har ikke valgt nogle valgfag på A-niveau, betyder det at jeg skal op i 9 eksamener? Jeg har hørt nogle sige, at Teknikf... -
Brøkregning
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe mig til hvordan jeg kan lærer at regne brøker? Jeg glemmer det jeg lærer hver gang, og sidder fast igen i næste stykke? Stykket jeg prøver at regne hedder: 5: 2 + 3: 4 = Jeg prøver at finde en fælles nævner måske 16- men det kan jeg se på facit er helt forkert. ... -
Første opgave! Brug for hurtig hjælp
Forumindlægjeg har en svær og stressene opgave,som jeg ikke kan blive færdig med! Og det er til imorgen NB: Jeg mangler også nogle forksellige opgaver Hvis i skriver hernede kan jeg gennemgår dem hvad det er jeg har får. -
Snyd eller ikke snyd?
ForumindlægHej har et problem jeg går og tumler med.. En fra min klasse er rigtig god til alt i skolen :) Hun aflevere altid og får gode karaktere MEN tror hun hjælper nogle i klassen med at snyde.. Hun giver nogle fra klassen opgaver hun selv har skrevet og så aflevere de det som om det var dem selv ... -
Digt,Hjælp!!
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at fortolke digtet ? 1) Vi er Nævernes Ungdom Af Navn og af Gavn, og Vort Virke skal præge vor Tid. Der skal afkastes Aag, der skal afhjælpes Savn, der skal ryddes og bygges med Flid. 2) Vi er født i de Stuer, hvor Savnene bor, de stod alt om... -
engelsk rettelse
ForumindlægEn der vil rette denne her stil.. My name is Rikke. I am 19 years old. I came to Denmark when I was 9 years old. When I started school I started from 2.klasse. When we had English class I had another class to learn Danish. So I have not quite English respawn until I was in class 7. I s... -
HTX eller STX?
ForumindlægHej, jeg en pige i niende klasse med et karaktersnit på ca. 9,6. Jeg har valgt HTX som ungdomsuddannelse, men har været virkelig i tvivl. Jeg er meget selvstændig og elsker skriftlige opgaver frem for praktiske. Jeg tænker meget visuelt og kan lide at tegne, lave film, osv. - i det hele tage væ... -
Oversættelse til imorgen. Vigtigt for mig
ForumindlægHejsa allesammen, jeg har sat og oversat opgaven på computeren, men kan ikke rigtig få alle disse ting fra oversættelsen til at passe sammen. :// her er det danske som skal oversættes: I aften går Dolores i biografen med Dora og hendes forældre. De skal se H.C. Branners "Søskende&q... -
Udregning af ligning
ForumindlægEr der nogen der kan regne denne ligning ud med mellemregninger: 9(3+2x)=10x + 45 -
HJÆLP!
ForumindlægJeg er lige begyndt i 1.g og har nu fået til opgave og skrive en stil om en dreng fra min klasse, som jeg egentlig ikke rigtig kender.Vi må selv bestemme om det skal være en artikel eller novelle ovs. - Men .. Jeg har ingen idé om hvordan jeg skal komme igang, og hvordan den skal skrives? -
Lektiehjælp matematik, Odense
ForumindlægHej! Vi søger lektiehjælp matematik niveau B samt 10. klasse. En gang om ugen, evt. yderligere ved behov. Har du evner og tid, vil tjene lidt ekstra, så lad høre fra dig. -
Faktorisering af polynomie
ForumindlægHej. Jeg skal faktorisere andengradspolynomiet x^2-6x+9, men jeg får ikke det rigtige resultat ifølge min facitliste. Jeg ved, at der er én løsning (-3), og jeg har brugt a(x-r1)^2 til at faktorisere. Er der nogen, der kan hjælpe? -
Månenes diameter..
ForumindlægDet der står på papiret er.. den lodrette tykke linje mod venstre står der 9 min. og den stiplede linje inden prikken står der 9 m. op på den modsatte side af prikken står der 38... -
Danmarks største Ø, hurtig hjælp!!! Matematik
ForumindlægMig og min veninde har brug for hjælp med de her spørgsmål, de er til imorgen, så vi har brug for hurtig hjælp: 4.1 Fra København til Kangerlussuaq er der ca 3500 km og flyvetiden er 4 timer og 40 min Beregn flyets gennemsnitsfart i timen? ... -
hjælp til lille spansk oversættelse
ForumindlægHola! Jeg har som opgave for, at oversætte en masse små sætninger fra dansk --> spansk. Er der måske en venlig sjæl derude, som vil tjekke om oversættelserne er korrekte? 1. María og Carlos er fra Spanien - María y Carlos es de España. 2. De er gymnasieelever (stud... -
Sportsanalyse
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med at lave en markedsføringsplan for Em i Volleyball når det kommer til Danmark i 2013. Jeg har lavet et spørgeskema som jeg har sendt ud, hvor jeg spørger ind til forskellige sportsgrene, og samtlige personer ser kun fodbold og håndbold, mit spørgsmål er så til jer,... -
Gengivelse af synopsen
ForumindlægMå man godt til AT-eksamen gengive sin konklusion, som der står i synopsen? Hvor meget af det må man gengive igen? -
AT hjælp!!! please hjælp :)
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive i biologi B og billedkunst B, og min problemformulering lyder: Vi kender overvågning fra det menneskelige samfund, men hvorvidt kan overvågning bruges i naturen? i biologi vil jeg gå ind og snakke om ammoniaknedfald og i billedkunst vil jeg snakke om Banksy, hans billed ... -
idrætseksamen
ForumindlægI næste uge går det løs med min idrætseksamen, men hvordan foregår det egentlig? Vores lærer har ikke givet os megen information...Jeg skal bla op i badminton...hvor lang tid skal man ca vise lærer og censor? hvor meget alm. spilletid og slagserie?Skal man virkelig næsten ikke sige noget, men bar...
