Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 35145
-
Forskrift for vektorfunktion
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til følgende opgave, da jeg er lidt i tvivl om hvad, der menes. Funktionen f er f(x)=sin(x)+1 opgaven lyder: "Opskriv en mulig forskrift for en vektorfunktion, hvis parameterkurve er en del af grafen for f." Er det det er jeg skal bruge? Eller noge... -
FSA - skriftlig fremstilling :?
ForumindlægHej . Jeg skal i morgen op i dansk - skriflig fremstilling, og vil derfor spørge om i har nogle råd til , hvordan jeg kan forberede mig , og hvad der er vigtigt for en stil :) Og vil lige spørge om jeg må tage nogle noter med og retskrivning eller , hvad må man i det hele taget med ? -
Resultater af løbeprogram
ForumindlægHej. Jeg har en løbeprogram, som jeg skulle udføre, men det fik jeg ikke lige gjort. Så er der nogen der sådan ca. ved hvordan det ville udvikle sig, hvis man nu løb hver dag? Jeg SKAL bare bruge nogle resultater.. -
Entalpi,entropi og gibbsenergi!
Forumindlæghej studieportalen! Håber nogen kan hjælpe mig med følgende spørgsmål: 1) Hvorfor er entalpi en tilstandsfunktion? (tænker i forhold til Hess lov forsøget) 2)Forklare sammenhængen mellem tilvæksten i entalpi,entropi og gibbsenergi? -
Kønsbundet Eller Ej?!
ForumindlægHej Derude.. :) Jeg har knoklet meget med flere forskellige krydsningsskemaer men kan stadig ikke opdage, hvornår fx. en sygdom nedarves autosomalt eller kønbundet... Jeg håber virkelig, at nogen kan give en løsning! ____________________________________________________________________________... -
Vedr. klage
ForumindlægHar mit gymnasium en kopi af min ekasmensopgave (stil)? Jeg vil nermlig gerne klage, men det lader til at jeg ikke har en kopi :-( (ja jeg ved det, det er skide dumt) -
Gym efter sommerferien ..
ForumindlægJeg skal starte på gym efter sommerferien med studieretningen Naturvidenskab: Matematik A, Fysik B og Kemi B. Som kunstnerisk fag har jeg valgt musik .. Jeg ville lii høre hvordan det er at gå i gym ? Er det meget hårdt ? Hvordan er fællesskabet? Hvordan foregår faget musik ?? Hvor lang tid skal ... -
Udregne gennemsnit?
ForumindlægHej, hvilken gennemsnitsudregner er bedst at anvende? Jeg har anvendt tre forskellige, (heriblandt lectio), og de giver alle noget forskelligt. Forskellen er ikke SÅ stor, men stor nok til at jeg ikke er helt sikker på om jeg opfylder adgangskravet. Er Lectio 100% korrekt, eller anvender uni... -
Vægtning af Naturfag på HF
ForumindlægSvarer02 i Naturfag til hvis man fik 02 i Biologi,Geografi og Kemi hver for sig, eller svarer det til at man havde fået 02 to gange og 4 een gang i de tre fag? Kan ikke finde noget entydigt svar.. -
Mikroøkonomi hjælp/tutor
ForumindlægHej jeg er lidt desperat efter noget hjælp til mikroøkonomi. Jeg står lige nu til helt sikkert at dumpe, så vil hører om der ikke er en der kan hjælpe mig gennem pensum. Jeg læser HA (kom) på CBS. Mit problem er ikke så meget forståelsen af mikroøkonomi, men de matematiske udregninger -
Amortisationstabel finansregning
ForumindlægHej, jeg har meget svært med amortisationstabller i finansregning, håber i kan hjælp Udfyld en række i amortisationstabel Primo - ydelse - Rente - Afdrag - Ultimo 5000 - 1000 - 50 - 950 - 4050 ------------------------------------... -
chi2 test
ForumindlægEr der nogen af jer som ved hvordan man bruger chi2 test på en TI-nspire cas lommeregner? -
hvad kan jeg bagefter ??
ForumindlægHej alle. Ved at jeg kan supplere mm efter gym Men med en studieretning som er : tysk A , samfundsfag B , psykolog B og matematik B samt Obligatoriske fag på stx, hvad kan man så uddanne sig til ? kan man fx læse psykologi derefter eller læge ?? -
Grupperet data
ForumindlægHej hvordan laver man en sumkurve udfra data nedenunder i Excel når observationer er inddelt i intervaller. Tak på forhånd. -
Hvordan får man 12 i tysk B?
ForumindlægHej SP Hvad skal der til for at få 12 i mundtlig og skriftlig tysk? Jeg ligger på 10 lige nu, men kunne virkelig tænkte mig at komme det sidste stykke op, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal overbevise min lærer om, at jeg altså "fortjener" at få 12. -
Er det en god ide?
ForumindlægEr det en god ide, at tage 3.g om, hvis jeg ved, at jeg kan gøre det meget bedre end de karakter jeg har fået nu? Har et snit på 7,2, men jeg ved at jeg kan få bedre snit. Desuden kan jeg ikke læse til det, jeg virkelig gerne vil med et snit på 7,2. Hvad synes i? -
lille spørgsmål
ForumindlægHej hvorfor saccharose er polært?? . Hvilken betydning har dobbeltbindinger i fedt i forhold til sundheden ?? -
Historie guf
ForumindlægJeg skal op i historie i morgen og har fået mine kilder i dag. Jeg har lavet nogle problemstillinger til mit emne ud fra mine kilder, men jeg vil bare gerne være sikker på, om de opfylder de taksonomiske niveauer. Mit emne er: Enevælde i Danmark. Mine problemstillinger: - Hvad var baggrunden for... -
bestået eller dumpet?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 og 7 i årskarakter og 00 og 00 i matematik. Har man så bestået eller dumpet? -
jeg dumper
Forumindlægjeg skal op i datalogi i morgen, vi trak i dag, og jeg har trukket noget, jeg har ikke styr på overhovedet. jeg skal programmere noget og jeg kan ganske enkelt ikke finde ud af det :( skal jeg bare acceptere at jeg dumper eller hvad kan jeg gøre? ....
