Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19041 til 19060 af 25907
-
redegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen.
ForumindlægRedegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen. Jeg er altid helt lost når der kommer (Diskuter) så tænker jeg altid med hvem ??? Er jeg bindegal og dum, eller er der andre, med samme problem ? -
har en enkelt sætning som jeg lige skal have formuleret mest korrekt:)
Forumindlæghej er bare denne ene sætning jeg skal have hjælp med. when my heart stops,i hope i die knowing that i gave everything for those i loved.. eller siger man the once i loved?. hvad med kommaer? -
Den kolde Krig
ForumindlægJeg skal snart skrive SSO i Samf. Jeg skal vurdere USA's rolle i de Kolde Krig. Er der nogen som har nogle fif, hints eller links til relevante oplysninger. Hvilke personer eller for den sags skyld situationer skal jeg gribe fat i? Hvad var tendensen i deres udenrigspolitik? Hvem var fremtræd... -
Hvad betyder J'y?
ForumindlægHvad betyder "j'y suis reste" ? Har prøvet at oversætte det på forskellige måder, men er ikke rigtig kommet til hvad det HELT præcist betyder... altså det jeg ér kommet frem til er: 1. Jeg slapper stadig af.. 2. Jeg slapper allerede af.. 3. jeg slapper af 4. Her er jeg.. (... -
oversættelse
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med denne sætning, Hun er sikkert allere forelsket i ham. I det mindste vil hun hjælpe ham. jeg har fået gloserne at være forelsket i: star enamorado de og i det mindste: por lo menos Håber der er en der kan hjælpe mig med at forstå dette. -
amerikanerne
ForumindlægHey Experter!!Vil I svare på disse spørgsmål! På forhånd mange tak!1. Okay, amerikanerne sidder på Internettet. And so what ? Er det ikke bedre. end hvis det var de hovne franskmænd, de skumle tyskere, det korrupte EU, eller det pjokkede FN?2. Plejer man at bruge udtrykket " amerikanske tils... -
Hjælp til rettelse af mindre tysk oversættelse :)
ForumindlægHey nogen som vil læse denne opgave igennem.. Tror der er en del små fejl, puha man skal lige komme sig over ferien ;)\nHåber nogen vil hjælpe :)\n\nDer Autor Rafik Schami stammt aus Syrien, aber er hat mehr als 20 Jahre in der Bundesrepublik gewöhnen und schreibt seine Erzählungen auf Deutsch. D... -
Reaktionsligning
ForumindlægKan en eller anden ikke forbarme sig over lille mig, og lige hjælpe med at lave en reaktionsligning på hvordan kroppen regulerer Ph værdi under respiration..\n\nOg meget gerne med bare en lille bitte forklaring, eller fatter jeg det vist ikke ;O)\n\nTak,- og god weekend... -
oversættelse - rettelse
ForumindlægHej alle.. Tænkte på, om der er en som har lyst til at kigge den igennem og rette? Ville virkelig være en stor hjælp! Wounded Knee has become the headquarters of the American Indians’ new countermovement, because this was where their forefathers suffered the final defeat in the fight agains... -
Racisme og sport
ForumindlægJeg har projekt om sport og racisme men det er somom der kun er fokus på fodbold. Er det virkeligt sådan at det kun er indenfor fodbold den er gal? - Jeg håber det da, men tror det nu ikke. Er der nogen af jer som har hørt om andre sportsgrene og lande hvor racisme spiller en stor del af sporten?... -
Hjælp til Tysk
ForumindlægHaster, da det skal bruges imorn..er i gang med en oversættelse, men kan ikke komme videre..”Good bye, Lenin” schildrer das voriges jahr des DDRs – die Wende –von das 40jähriges Geburtstag des Landes den 7.october 1989 bis zu die offizieller Wiedervereinigung von die zwei deutsche Stadte den 3.oc... -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
Oversættelse.
ForumindlægEr der nogen, der vil læse denne oversættelse igennem?---Brown was just become a police officer and had got his first job in a patrol car. Suddenly he saw a man who could be seen in the dim street light. The man worked with the lock in a door to a store with bared windows and the lock was already... -
Oversættelse...
ForumindlægJeg skal gerne have hjælp til at oversætte følgende udtryk: "Krigen har permanent karakter" "Kassen indeholder tillige min pæneste blyant" "Hun må over en længere periode forholde sig til katte" "Ost er en mangelvare" "Landene vil lukke sig om dem sel... -
Biord eller tillægsord?
ForumindlægMaybe it's because your radio can't play that loud You may not think it's hard to study for an exam Just promise me you won't take it hard if you don't pass Er der markerede ord biord eller tillægsord, og hvad er din argumentation? -
En sætning please haster
ForumindlægHej allesammen kan man sige If we play the way we have been playing lately..there is no team in the world who can win us!! "specielt Real Madrid" --> det kan jeg ikke oversætte -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
Info om Anders Breivik?
ForumindlægHej Jeg har brug for at finde info om Anders Breivik til min AT. Dog synes jeg det er svært at finde hans fulde manifest eller dokumentarfilm om ham. Er der nogen der ved hvor jeg finder gode oplysninger? (det skal helst være noget, hvor man hører Breiviks eget syn på sagen eller eksper... -
Forskellen mellem kemi og fysik
ForumindlægHejHvad er det lige forskellen mellem fysik og kemi er?Og hvad er de gode mener i begge fag, og de mindre gode emner? -
DEN AMERIKANSKE IDENTITET
ForumindlægHEJ Jeg har fået til opgave at redegøre for den amerikanske identitets opståen, samt for de værdier der kendetegner den........ har du nogle ideer ????
