Søgning på: naturgeografi vand. Resultater: 19041 til 19060 af 19366
-
hjælp til geografi
ForumindlægHej søde venner Jeg skal til eksamen her om to dage og jeg har virkelig virkelig brug for hjælp og for en sød sjæl der gider at hjælpe mig. Jeg har fået en rygskade som gøre at jeg kunne kan ligge ned og jeg har haft ligesådan for en måneds tid siden. Jeg har kæmpet virkelig hårdt tro mig. Men ... -
på balkonen. hvad vil i give af karakter :)
Forumindlæghej alle sammen havde skrevet den her opgave for et styk tid siden, min lærer gav mig 12, så vil jeg spørge jer om hvad i vil give for synes selv den er lidt dårlig ;) . det var sådan at vi havde et billede af en balkon hvor der var en hel masse mennesker der var samlet. så skulle jeg skrive hvor... -
Varme, arbejde, enthalpi og energi.
ForumindlægHej! Hvordan beregner jeg varme, arbejde, enthalpi og energi i spørgsmålet her: https://imgur.com/a/hnOcp5b Jeg forstår ikke rigtig spørgsmålet, og er ikke helt sikker på, om de forskellige ting skal beregnes ift. a og b? Tak på forhånd! -
ligevægt
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af den vedhæftede opgave -
Amway
ForumindlægEr der nogen, som kender til dette "firma"? Jeg har med stor frygt hørt en af mine venner tale om denne obskure (synes jeg) organisation.Jeg har læst en del på nettet om fænomenet, som antageligvis har fundet en lovlig men stær mistænkelig "pyramide"-version.Grundprincippet er... -
Moral
ForumindlægEt emne folk tit forsøger at belemre mig med er moral. Folk stiller sig op og forkynder, hvorledes den og den handling er amoralsk og hvorledes et givent psykologisk eksperiment skal klassificeres som uetisk. Et helt banalt eksempel kunne være psykologen John B. Watsons ”Lille Albert” – et tilfæl... -
Stil... nogle der vil kigge på den og se om der mangler kommaer, og bare alm. retning, gerne kommentarer til havd der var godt dårligt...
ForumindlægCarpe DiemMan siger at når man tager til Indien er det som at træde levende ind i en bageovn. Det var det også om end ikke værre. Da vi var kommet ud af lufthavnen myldrede 100.000 sælgere imod os. Den ene med klipklapper den anden med ure. Alle med et vildt blik i øjnene og et inderligt håb om a... -
Super-elev-fremtidsmå- why not 13?
ForumindlægJeg er meget god til et fag, og har allerede læst alt gymnasiestof til mit fremtidsmål, går i folkeskolen, men gør meget for at blive klogere. Jeg er afhængig af at læse ord...elsker det bare...som inspirerede mig til at skrive egne stile..har et par af dem...hvorfor vil lærer ikke indrømme at ma... -
Valget....
ForumindlægHey...Jeg ville bare gerne hører jeres bud om, om hvem det er i tror vinder imorgen??? Og i måogså godt sige hvorfor i tror det..... -
Why MEDICINE at KU???
ForumindlægHey. ALle gym. elever og folk fra videregående uddannelser. Hvis nogle er jer ved nogen om medicin eller selv har overvejet det, så må i gerne kommentere lidt på nedenstående...Jeg er en matematiker i 2.g. Der er rigtig mange fra min klasse, som gerne vil læse medicin ved Københavns Universitet. ... -
HvOrFoR lIgE mIg?
ForumindlægJEG FØLERAT JEG SOM INDVANDRER BLIVER URETFÆRDIGT BEHANDLET MED MINE KARAKTER, HR JEG HØRT FRA MANGE INDVANDRER VIL DET OGSÅ SKE FOR MIG TÆNKER JEG????JEG VED DET PASSER, HVAD SKAL JEG GØRE FOR AT FORHINDRER LÆRERNE I AT GIVE MIG DÅRLIGE KARAKTER?JEG FÅR I FOLKESKOLEN OG SKAL PÅ GYM EFTER HAR I ... -
Er poker et dygtigheds- eller hasardspil?
ForumindlægEr poker et dygtighedsspil, der primært beror på evner? Eller rendyrket hasard, hvor held spiller den altoverskyggende rolle? -
Engelsk rettelse hjælp!!!
ForumindlægMissisippi Burning1- Resume Of the film: The film Missisippi Burning starting with a drink place where the drink is splitted op where the white drink for theirs and the colored drink theirs water. 3 persons driving a car 2 white 1 negro, 3 from Ku Klux Klan comes and stop them, they saying any th... -
Får I stress?
ForumindlægHej alle,Jeg vil lige høre - hvem synes, at der er ALT for meget at lave i gymnasiet/HF/HTX/whatever?I så fald, hvor meget har I at lave ? -
At studere jura ?
ForumindlægHej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman... -
vekselspænding opgave
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl med denne opgave, Jeg er igang med at regne spændingen over Z2 og får den til Uz2 = 230,77 V som jeg ikke helt forstår, hvordan skal jeg så beregn Z3 når Z2 bruger 230.77 V ud af 230? -
Tyske sætning (akk/dat)
ForumindlægJeg er i tvivl om det hedder: Die Spreeinsel ist eine Insel im Fluss Spree, die ist ein Nebenfluss d.h. ein Fluss, der mündet in einen grösser Fluss. eller: Die Spreeinsel ist eine Insel im Fluss Spree, die ist ein Nebenfluss d.h. ein Fluss, der mündet in einen grösser Fluss. Al... -
Skri eksamen
ForumindlægHey...Jeg er lige kommet hjem fra den skr. eksamen... Den var godt nok let i forhold til mange af de afleveringssæt, som vi har lavet...Hvad synes I? -
Selvmord
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal skrive et essay om "Selvmord" til imorgen, og ville derfor også høre jeres meninger vedrørende emnet. Spørgesmålet er meget enkelt: "Hvad synes du om selvmord, og hvorfor?" Tusind tak på forhånd :D -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at...
