Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 19061 til 19080 af 24044
-
Rod-MSE
ForumindlægJeg har lavet en lineær regression i et program, som hedder DataStudio. Men jeg får ikke en korrelationskoefficient for min regression, som jeg ville få, hvis jeg lavede regressionen i et cas-værktøj. Jeg får noget der hedder Rod-MSE på 0,00485, er der nogen, der kan fortælle mig hvordan man vu... -
Hjælp til at finde grammatiske fejl i disse sætninger
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde ud af hvad der grammatisk er galt med disse sætninger. Sætning A She admits that there’s things which is exaggerated, but still there is a lot of positive things associated with living simple. Sætning B Besides the task telling you that it’s a s... -
Tips til læseprøve
ForumindlægSom I nu kan se, vil jegmeget gerne have nogle tips til læseprøven, siden jeg snart skal til den skriftlige eksamen, hvor læsning er en del af den. Jeg får somrelt 7 i læseprøven, og har 2 gange fået 4 i det. Jeg vil gerne gå en karakter op, så jeg får 10 i det, men hvordan får jeg det? ... -
Fra 9' og direkte på HF
ForumindlægHej alle! Jeg har lige et spørgsmål omkring HF.. Jeg har endelig fundet ud af hvad jeg vil. Jeg skal være være socialrådgiver. Har læst og undersøgt en masse omkring dette. Lige pt går jeg på VUC og er ved at tage 9'ende igen, for at få højre karaktere. Mit spørgsmål lyder: SKAL jeg tage ... -
Gennemsnit under 02!!
ForumindlægHey, jeg går i 1.G men klarede mig dårligt i årsprøverne og eksamen DHO: 02 Fysik: 02 Skr. Mat: 00 Bio:00 Kemi:4 Men fik Samfundsfag: 02 Mediefag: 4 I afsluttede fag... Er jeg doomed??? :( -
Grammatik
ForumindlægNogle som vil rette grammatikken i følgende sætninger? This picture is a water colored print. The person that you are seeing is a British general, Lord Kitchener. He had his position as a general in World War One. The Lord is placed in the middle of the poster, which gives him the whole focus.... -
rette (haster)
ForumindlægHejsa, jeg kunne godt bruge en der ville rette denne her, har prøvet at få hjælp hele dagen uden held. :) 3. Discuss some consequences of allowing the death penalty in Denmark. If we now assume that we introduce the death penalty in Denmark, what consequences will there be? First and foremost de... -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
Rettelse af oversættelse!
ForumindlægJeg har denne danske tekst, som jeg har oversat til spansk. Føler der er nogen steder jeg har skrevet noget forkert, men jeg har kommet med mit bedste bud. Er der nogen der vil rette den igennem, og evt. kort kommentere fejlene? Dansk Diego er 16. Han spiller trommer og har en knallert. Amaia o... -
Skoleskyderier i USA
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP om skoleskyderier i USA, dog er jeg blevet i tvivl om jeg skal arbejde med opgaven udefra et sociologisk perspektiv eller politisk. Hvad synes i? -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Interfasen
ForumindlægHeej.. Jeg er altså nu helt vildt forvirret! Der står flere steder at interfasen er en fasen, men i min bioglogi bog står der ikke at det er en fase og så har de tegnet den alligevel? Er det en fasen eller hvad? Håber i kan hjælpe? (: -
SRP - Rumkapløb
ForumindlægHejsa, jeg er ved at skrive SRP i Historie A og Fysik A og har et spg. vedr. raketfysik. Jeg kan ikke rigtig finde dansk materiale der forklarer mig hvad "Thrust" er. Udover skal jeg ud fra to videoer af raketter der letter bestemme deres Thrust ved hjælp af Logger Pro, hvordan gør ma... -
Elektromagnetisme og induktion?
ForumindlægHej. Da jeg skal op i fysik i morgen har jeg store komplikationer mht. elektromagnetisme. Jeg kan risikere at trække noget vedrørende dette, men de to emner inden for fysik, elektromagnetisme og induktion, har jeg aldrig forstået 100 procent. Er der evt. nogen der kan give en kort og oversk... -
SRO - indledning
ForumindlægHey.. Sidder og vrider min hjerne omkring en indledning til min SRO. Hvordan skal den skrives, og er der nogen, der har et eksempel eller lign, som kan lede mig på rette vej? Jeg skriver i Biologi og Kemi - om fedme.. -
Forbedre gennemsnit ?
ForumindlægHej alle. Jeg går på HF nu .. Min drøm er at komme ind på Jura senere hen .. Så vidt jeg ved skal man i gennemsnit have 7,2 i snit for af komme ind .. Men jeg regner ikke med mit snit kommer over de 4-5 stykker .. Mit spørgsmål er så, om jeg efterfølgende kan tage de fag jeg har fået 4 osv i o... -
Stx - komme ind.
ForumindlægHej alle. Jeg er lidt forvirret, for min lærer og vejleder, siger at man skal have 7 i snit, for at komme ind på Stx - og andre siger bare man skal bestå folkeskolen, hvad er jeres mening med at komme ind :) ? For jeg vil virkelig ind på det gymnasium På forhånd tak! - Marcus -
John Locke
ForumindlægStatens opståen ifølge John Locke? Nogle der kan hjælpe her? Evt. komme med et godt link. -
naturlig selektion
ForumindlægHej :) en der kan forklare hvad naturlig selektion betyder ? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har ledt og ledt online efter en guide til, hvordan man beregner sit karaktergennemsnit. Hver gang er der dukket både forskellige metoder og regneark op. Har nemlig indtastet mine karakterer og fået forskellige gennemsnit! :S Det er sgu til at blive forvirret over... Er der nogen, der m...
