Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19101 til 19120 af 42474
-
Spansk oversættelse
ForumindlægHej..Gider nogen læse dette her i gennem og se om det ser nogenlunde ud!!!På forhånd tak..:)Dos amigos trabajan en la misma empresa.No se permiten que salir durante la journada de trabajo.Por eso encontran en los servicios para que llenar su quiniela multiple.Pero el jefe descubri su escondite.Cr... -
Hjælp til oversætning af 3 - 4 linier
ForumindlægHey. Sidder lige og er i gang med at skrive en engelsk aflevering og kom i tvivl om disse linier;"Fra i år vil der imidlertid være større mulighed for at inddrage videofilm i retssager mod røvere med gode resultater for domfældelse."Mit bud ser ud således;"From this year there will... -
Samfundsfag -
ForumindlægHej!Jeg er blevet bedt om at skrive en opgave om Danmarks politiske udvikling gennem tiderne og lægge vægtpå de store forandringer der har lavet. Er der nogen der eventuelt ved noget, som kan hjælpe mig igang?Tak på forhånd -
Andengradsligningen
ForumindlægHej,Er ved at bevise løsningsformlen for andengradsligningen. Jeg dividerer først formlen igennem med a, og benytter derefter "completing the square":ax^2+bx+c = 0x^2 + b/a*x + c/a = 0 (x + 1/2*b/a)^2 - (1/2*b/a)^2 + c/a = 0Mit spørgsmål er så, hvad formålet er med at gange b/a med 1/2,... -
Nogle gode råd til at analysere?
ForumindlægHey, har I nogle gode råd til hvordan man kan blive bedre til at analysere (primært engelske tekster..)Jeg er ikke så god til det, og ville gerne blive bedre, men ved ikke hvordan.. -
Retning af tysk tekst !
ForumindlægHej! Ville være super, hvis nogen lige ville kigge den igennem for grove fejl, tysk er ikke mit bedste fag. På forhånd tak!"Warum ich das gymnasium gewält habe"Das ist eine sehr gute Frage, die ich nicht eindeutig antworten kann. Aber eine von die gründen sind weil es ist allgemeinbilde... -
Hjælp :)
ForumindlægHej Jeg skal have to nummer som består af kun de her tal : 1,4,7,9 , forskellen mellem de to nummer skal være 6417 hjælp please -
Haster: Globalisering & Kvinder
ForumindlægHvordan kan man inddrage Kvinder og globalisering sammen? jeg vil gerne skrive om kvinderne gennem globalisering (kvinders udvikling, i Asien, herunder Afghanistan og Iran) På forhånd tak -
En der er super god til tysk??
Forumindlæghej, er der en der kan hjælpe mig hvordan man skriver et almindeligt tysk brev (ikke forretningsbrev)? håber at I kan hjælpe mig :D! -
Samtidshistorie / International Økonomi: Velfærdssamfund
ForumindlægHej. Min problemformulering lyder således: Hovedspørgsmål: Kan den Skandinaviske velfærdsmodel overleve i fremtiden i takt med den stigende globalisering? Jeg vil indledningsvist redegøre for hvordan Danmark håndterede krisen i 1930’erne. Herefter vil jeg analyserer hvilken indflydelsen ... -
Oversættelse af 'fragtfrit'
ForumindlægHej Alle. Hvordan oversætter jeg ordet fragtfrit til engelsk? Jeg har nogle forretningsbreve som aflevering. Er det freight-free, eller delevery-free? - Eller noget helt andet? PÅ forhånd tak! -
forklaring US valg
ForumindlægHej.. Jeg har længe studsset over en forklaring på det amerikanske præsident valg meresådan en redegørelse fordet hvad det er og hvordan det fungerer etc.. Jeg håber på at I vil hjælpe mig med det . mvh Rixer -
Retning af tekst
ForumindlægVolver trata de cinco mujeres, Raimunda, Sole, Paula, Agustina e Irene. Estas mujeres viven en un mundo donde los hombres buenos es un producto escaso y por eso las mujeres necesitan poder valerse. Raimunda es una obrera dura y es la madre de Paula. Raimunda tiene un marido incompetente que se ll... -
Fejl i sætninger
ForumindlægHey, har kigget på de her et stykke tid nu, men kan godt nok ikke finde fejlen.. nogen der kan give et hint? :) Have you heard anything about that the rules have been changed lately? syntes det lyder vildt dumt, men kan ikke finde fejlen... He seemed to a man which only interest was football. Eve... -
Tysk rettelse - 70 ord
ForumindlægNogle der vil være søde at rette dette lille stykke? Was bedeutet es eigentlich erwacshen zu sein? Für mich bedeute ist dass du reif ist. Du hast eine Verantwortnung og muss alle dingen auf eigene Hand machen. Ich denke auch, dass du achtzen oder mehr vären muss bevor du rightig erwacshene ist. ... -
efterårsferie, haha
ForumindlægHvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang? -
Hjælp til rettelse af oplæg
ForumindlægHej Jeg sidder og er i gang med at lave et oplæg og der er nogle sætninger der driller mig lidt, så håber der er nogen der kan hjælpe mig. 1. ... jeg har deltaget i med min klasse j’ai pris part à avec ma classe jeg mener ikke man kan skrive à avec men kan ikke se hvordan det ... -
Plz hjælp har virkelige prøve for jeres hjælp
ForumindlægHej folkens jeg har bruge for jeres hjælp til AT. Hvordan kan man kombinere religion og historie, når religion humanistiske fakultet og historie er samfundsvidenskablige fakultet? jeg skal op i det på mandag så vil meget gerne have hjælp til den inden. tusind tak -
3 sætninger der driller!
ForumindlægHalløj derude! Er der nogen, der kan sige mig, hvorfor disse sætninger er forkerte? Under forestillingen var en enkelt tilskuer faldet i søvn og kunne næsten ikke vækkes. Während der Vorstellung war ein einzelner Zuschauer eingeschlafen und konnte fast nicht weckt geworden. I denne sag kan d... -
Ældre litteratur
ForumindlægHvad kan fordelene og ulemper være ved, at vi i gymnasierne rundt omkring i landet bliver præsenteret for ældre litterære værker? Er det godt eller skidt? Argumenter gerne for dit synspunkt.
