Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19181 til 19200 af 28984
-
Optimering
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver problemer i lineær- og ikke-lineær programmering. Der er et sted i min en geometrisk fortolkning af problemet i skrift. Men jeg forstår det ikke lige. Er der nogen der har et link til en god forklaring, måske med en figur i R^3 også? -
Oldtidskundskab
ForumindlægHvordan foregår oldtidskundskab!?- Efter den nye reform -
Fortolkning af let statistik
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave (vedhæftet) og er kommet frem til følgende: Gennemsnit: 8,89 SD: 6,2 Median: 8,05 Nu er mit spørgsmål, hvordan skal dette fortolkes?? Håber I kan hjælpe! -
Dansk Eksamen
ForumindlægHvad sker der under de 30 min. man skal snakke? Man skal snakke om teksten man har læst og perspektivere til andre tekster. Er der andre ting de spørger om? -
hvem er "I" i bjergprædiken?
Forumindlægjesus bjergprædiken eks matt. kap 5 13-16, 21-26 osv. taler han til "i"? er det alle mennesker er blot de desciple? -
Kommafejl?
ForumindlægHej Jeg har skrevet en problemformulering, som handler om multiresistente bakterier Jeg har prøvet selv at sætte kommaer som jeg tror er rigtigt. Spørgsmålet lyder på "Hvilke steder mangler jeg at sætte kommaer?". Problemformuleringen: I en tid, hvor vi som mennesker bliver ramt af ... -
Litteratur inden for postmodernisme (SRP Engelsk-Mediefag).
ForumindlægHej SP. Som I nok ved, er SRP lige om hjø;rnet. Jeg har valgt at lade postmodernismen blive mit område. Jeg havde i tankerne at bruge filmatiseringen af American Psycho som litteratur inden for Mediefag. Mit spørgsmål bliver derfor, hvorledes det ville v&... -
Retoriske virkemidler
Forumindlægskal skrive en artikel om retorisk virkemidler... nogen som har en et sted.. hjælp er meget lost -
SRP - Utilfreds
ForumindlægHej, jeg har i dag fået min karakter tilbage fra min SRP-opgave, og jeg blev meget chokeret. Fik 02 og havde virkelig regnet med en højerer karakter, i hvert fald 4. Jeg ved ikke om jeg skal lave en klage, har ikke snakket med min lærer om det endnu. Spørger her inde da jeg ville høre om nogen ha... -
SRP Dansk-Tysk
ForumindlægSkal vælge hvilke fag jeg vil skrive mit studieretningsprojekt i på fredag. Men er stadig lidt på bar bund. Regner med at vælge tysk og dansk, men har ingen ideer til emner jeg kan skrive om. Så er der nogen der evt. har nogle forslag? -
Folkeeventyr spørgsmål.
ForumindlægJeg skal skrive om et eventyr. Eventyret slutter med, ”… hvis de ikke er døde, så lever de endnu”. Hvad kan man sige om denne slutning? Samt hvad hedder det når et dyr kan snakkes i et eventyr, hedder det ikke noget bestemt? Tak på forhånd :) -
Gaza-krigen 2008/2009! VIGTIGT
ForumindlægHej alle, jeg skal være færdig med min historie opgave i morgen så ville være rart med hurtige svar :) Jeg skal finde ud af hvorfor konflikten mellem gaza og israel blev genoptaget igen d. 27 december 2008, altså hva der gik forud for konflikten. Skal kun fortælle om konflikten i 2008/2009. Har l... -
differentialregning og optimering
ForumindlægHej alle (: Jeg har brug for hjælp til to opgaver. 1) Jeg skal benytte differentialregning til at argumentere for en grafs forløb (som jeg har) og funktionen ser sådan ud: 1/4x^4-x^3+3/4 . jeg kan godt finde ud af at differentiere men ikke bruge det til at argumentere for grafen.. Kan i hjælpe mi... -
Hvad skal jeg gøre bedre for at få 4??
ForumindlægHej, jeg plejer at få 02 i mine tyske afleveringer, og det vil jeg gerne snart lave om på... Jeg har her en aflevering til i morgen som jeg gerne vil have rettet af en rar person som måske kunne gætte på en karakter.. Jeg har tysk på A niveau og jeg stinker til det. Vil egentlig gerne blive b... -
Dansk/historie opgave i 2.g -EMNE?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal som mange andre skrive opgave i 2.g i fagene dansk og historie. Jeg kan vælge at skrive enten kun i dansk, kun i historie eller i begge. Første spørgsmål... Hvad synes i, nogen med erfaring, skal jeg vælge et fag, eller lave en hybridopgave? Andet spørgsmål... Er der ikke nog... -
rækkefølgen af baserne i vores DNA? hurtigt ;S
Forumindlæghvilke metode man bruger til at bestemme rækkefølgen af baserne i vores DNA. ??? hvad hedder den metoden ???? 1000 tak for hjælpen -
IQ-TEST eller de 7 intelligenser.
Forumindlægjeg vil lige hører.. Hvad tror I mest på.. IQ-TEST eller de 7 intelligenser som Howard Gardner har opfundet.?? -
Problemformulering i opgaven?
ForumindlægJeg tænkte på når man har fået problemformuleringen udleveret af sin vejleder, så skal man vel kun bruge det stykke papir med problemformuleringen, som ens vejleder har givet en ikk? Man skal ikke selv til at lave en version af den som er med i opgaven? -
Liberal Alliance i Folketinget?
ForumindlægTror I, at Liberal Alliance kommer i Folketinget efter næste valg? -
HASTER- Apollinske/dionysiske livsform
ForumindlægHeeej alle sammen :) Er der nogen der kan fortælle mig hvilken betydning havde begreberne Apolloniske og dionysiske i antikken. og hvilke livsformer repræsenterede de i antikken? Håber at I vil svare tilbage.. Tak på forhånd.
