Søgning på: spansk grammatik noter. Resultater: 19201 til 19220 af 23595
-
Rettelse af stedord
ForumindlægNogen der kunne tænke at kigge min oversættelse igennem for stedordsfejl og lign.? Danés Español Jeg elsker dig Te quiero Hun kysser mig Me besa Han siger til hende, at hun kommer La dice para que llega Hun svarer ham, at hun skriver Lo responde que escribe Hun sender ham et brev ... -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? Jeg har hørt at man skal op i alle sine a-fag, er det rigtigt? -
STX eller HTX
ForumindlægGoddag Jeg er en ung dreng på 15, der snart skal til at vælge en ungdomsuddannelse. Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal vælge, enten venner og skole eller bare skole og færre venner der går på gymnasiet. En del fra min klasse har valgt STX, men jeg hælder mest til det tekniske gymnasium. I 8. klass... -
rettelse af kort tekst ! :)
ForumindlægHejsa alle sammen, er der mon nogen som har lyst til at se denne tekst for fejl, det er til et mundtligt oplæg.. <span lang="ES-MX" style="font-size:11.0pt; line-height:115%;font-family:"Arial","sans-serif";color:black;mso-ansi-language: ES-MX">La es... -
Rettelse af ovesættelse
ForumindlægHej, er der nogle der vil tjekke om der er nogle forkert vendinger i min oversættelse? + er der nogle andre regler udover at tillægsor det skal altid være efter navnordet. 1. I Spanien er fodbold vigtig for mange mennesker. - El fútbol en España es demasiado mucha gente impo... -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Fra word til pdf?
ForumindlægJa som overskriften antyder er jeg ikke den vilde nørd til sådan noget med at konvertere filer til andre filtyper.Jeg håber derfor der er en derude, som har lidt mere IT forstand end mig, som kan forklare hvordan jeg får konverteret en word fil indtil pdf.. Kan sagtens finde ud af det den modsatt... -
Eksamen 2009 - retfærdigt???
ForumindlægHej alle Er ikke sikker på hvilken kategori min tråd hører ind under, men nu ender den her. Det er måske mere en klage / mangel på forståelse over, hvordan jeg kunne ende i sådan en uheldig situation mht. hvilke fag jeg skal op til eksamen i. Jeg afslutter stx til sommer og har studieretningen s... -
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
De mest eftertragtede uddannelser?
ForumindlægHvilke uddannelser er mest eftertragtede og hvilke uddannelser ser i som "Høje" uddannelser? -
Forstår ikke billedet? HDL-kolesterol
ForumindlægHej jeg skal snart til AT-eksamen i biologi og dansk. Mit emne handler om HDL-kolesterol Jeg har lige set dette billede på nettet, er der nogle der kan oversætte dette til dansk? Fordi jeg forstår det ikke også selvom jeg har benyttet diverse oversættelsesprogrammer. Det kunne være rart, hvis d... -
Kan du skrive?
ForumindlægVi søger en eller flere til at skrive artikler på 400 - 500 ord. Artiklerne er indenfor emnerne ferie, vægttab, rygestop, motionsløb, gør det selv tips mm. Vi kommer med en titel og et nøgleord som skal forekomme 3 - 5 procent af artiklen. Artiklerne skal være unikke og på ikke have været udgivet... -
Simpel spanskbilledbeskrivelse, hjælp!
ForumindlægJeg har brug for at få det her oversat, sådan ca. Billede 1 Til højre på tegningen er der et hus med to vinduer og en dør. i vinduet til venstre står der en bedstemor/gammel dame. i vinduet til højre sidder der en pige og hører radio. i døren står en bedstefar, han ser glad ud. i baggrunden er e... -
Gymnasievalg STX/HTX
ForumindlægHej alle Jeg går i 9.klasse i folkeskolen og synes at jeg klarer mig godt i de naturvidenskabelige fag, får næsten kun 12 taller. Mit gennemsnit ligger på 9,7. Min ven vil helt sikkert på HTX som den eneste i min klasse og jeg overvejer det også. Jeg har tænkt på at vælge Engelsk A, Mat A o... -
kender i det..
ForumindlægKender i det, hvor man bare sidder fast i både endelser og bøjninger? Sådan føles det lige nu, og ville derfor blive riiiigtig glad, hvis en af jer gad kigge den her eng. aflevering igennem for fejl... tusinde tak!Eng. Oversættelse:The present’s children need discipline in their upbringing, some ... -
oversættelse af et par sætninger...
ForumindlægHej!jeg skal oversætte "Intet under at heste og andre dyr flygtede i panik, når de (=bilerne) kom."Mit eget forslag:"No wonder that horses and other animals fled in panic when they arrived."Jeg er i tvivl om "fleed" er det korrekte udtryk. og om arrived skal laves om... -
Nutidsformer rette
ForumindlægHej mennesker.. Jeg sidder her med en opgave hvor jeg skal sætte de rigtige nutidsformer for udsagnsledet, jeg er ikke lige så haj til engelsk derfor kunne det være super duper hvis nogen gerne ville rette min opgave den er ikke særlig lang bare tjek om jeg har sat den rigtige nutidsform :) - p... -
hjælp
ForumindlægNedenstående tekst er et kort uddrag af et brev, premierminister Gladstone skrev til dronningen Victoria 5. februar 1885. Hvad er Gladstones budskab i brevet, og hvordan udtrykker han det? Underbyg dit svar med eksempler fra teksten. Skriv dit svar på dansk. Mr Gladstone has had the honour this d... -
Engelsk Rettelse
ForumindlægHey forum, ville blive super glad hvis nogen gad se mit engelsk igennem for fejl, da det haster lidt meget.På forhånd tak !!!!We have in many years, been very satisfied with you as our exporter.But lately, there has been a large demand, from our customers, for only non GM-products.Our customers, ...
