Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 19241 til 19260 af 29738
  • Terror grupper ?

    Forumindlæg
    Er der nolge som ved noget om IRA og Rote arme fraktion? bare små facst - så ville jeg blive glad:)
  • Rotation af trekant i koordinatsystem (hjælp).

    Forumindlæg
    Jeg har en trekant som er tegnet i et koordinatsystem og skal rotere den 90 grader. Trekanten er ikke retvinklet. Min lærer har ikke vist mig hvordan man gør, så kan i give mig nogle gode forslag? Tak for jeres tid.
  • Hjælp til en logaritmefunktion

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :-D Jeg sidder og prøver at regne en logaritmefunktion ud, men kan ikke finde ud af det :-( Opgaven lyder således: Om den eksponentielle udvikling oplyses, at grafen går gennem punkterne (0,8) og (5,4). Bestem en regneforskrift for f samt halveringsskonstanten? På forhånd tak :-D
  • Andengradspolynomie

    Forumindlæg
    Jeg er fuldstændig lost i andengradspolynomier. Vi bruger geogebra i timerne til dagligt, og vi skal indsætte dette andengradspolynomie: f(x) = 4x^2 - 3x + 5 hvorefter vi så skal aflæse a, b og c. Jeg ved at c er skæringspunktet på y-aksen, men hvordan aflæser jeg a og b? Desuden vil jeg ...
  • Spejl (Spørgs)

    Forumindlæg
    Jeg lavede tidligere et oplæg ang. dette. Men kunne godt bruge noget mere hjælp. Ok, her kommer det: Hvis jeg vil ha et spejl hvor jeg er istand til at se hele min krop. Men jeg har ikke penge nok til at købe så stort et spejl. Hvor lille kan spejlet så være, før jeg ikke kan se min krop i spejl...
  • MAT - HJÆLP :-)

    Forumindlæg
    Hej Allesammen... nogle der vil kigge på min opgave.?...? opgaven er følgende: Trekant ADE, trekant BEF og trekant CFG er ligebenede og retvinklede; desuden ligger vinkelspidserne A, B og C på ret linje. Idet |DE| = r og |EF| = s, skal |FG| udtrykkes ved r og s det er opgaven! håber der ...
  • koncentration

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til følgende to opgaver: 1. Du skal opskrive reaktionen for opløsning af Al2(SO4)3 i vand. 2. Hvad er reaktionen af [Al(H2O)6]3+ i en 0,1 M opløsning af Al2(SO4)3 ?
  • Latimer - diagram og halvcellereaktioner

    Forumindlæg
    A) Følgende Latimer-diagram kendes for svovl i en sur opløsning: +6 +5 +4 +2 0 -0.253 V -0.569 V -0.400 V +0.600 V Skriv reaktionsskemaer for de fire halvcellereaktioner i diagrammet. B...
  • 11-tal i dansk stil, hvordan?

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen der har et par tips til hvordan man opnår 11-tallet i en dansk stil? Jeg får altid 10, og har kun fået 11 de gange jeg har haft meget baggrundsviden. Min lærer kan aldrig rigtig sætte fingeren på hvad der mangler :-(
  • Jeg skal tegne grafen for N`(t)=39600*e^-0.5/(1+99*e^-0.5)^2 i nspire.

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal tegne en graf for N(t), når 0≤t og t≤25. Det er givet at N`(t)=39600*e^-0.5/(1+99*e^-0.5)^2.. Jeg har ikke arbejdet med nspire før så mon nogen kan hjælpe med at få det omsat til nspire brug?
  • Kilde til kvindernes stemmeret

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg har om kvindernes stemmeret. Jeg har brug for nogle kilder, som jeg kan sige noget ud fra eller understøtte noget jeg evt. vil skrive om. Er der nogen der kan hjælpe mig? Nogle der kender til en god kilde eller andet?
  • Er jeg god nok til HTX?

    Forumindlæg
    Hej :-) Lige nu går jeg på STX på grundforløbet, men er allerede blevet træt af det. Det er især 2. fremmedsprog, idræt og almen sprogforståelse, jeg føler jeg spilder min tid på. Jeg har været nogle dage på prøve på HTX, og jeg synes det var rigtig spændende og jeg kunne også rigtig godt lide ...
  • Antivirus program

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender et free antivirus-program til Vista??
  • Hjælp til bestemmelse af integralet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal bestemme integralet, opgaven er vedhæftet som billede (det er uden hjælpemidler) Håber nogen har mulgiheden for at hjælpe. Er godt klar over at man skal bruge Integration ved substitution, men hvordan og hvorledes man bruger det er jeg ikke sikker på.
  • Kemi A Termodynamik Carbamid Maj 2003

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp med at regne noget ud og spørgsmålet er Beregn det volume CO2(g) ( 1 bar og 25 C), der skal bruges til 1,00 kg carbamid
  • S.kierkegaard og Sartre

    Forumindlæg
    Hvad var i hovedtræk forskellen mellem Sartre og Søren kierkegaard? (
  • velfærdsstaten

    Forumindlæg
    goddag mennesker! jeg er igang med min 3. skriftlige opgave i samfundsfag A, og kan ikke helt finde ud af hvad jeg kan svare til dette spørgsmål: vudér hvorvidt velfærdsstaten er under forandring og inddrag statistisk materiale til din vudering kunne være fedt med nogle forslag til noget stat...
  • Ordforklaring

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har eller kan lave en oversigt over de vigtigste termer inden for Old? (Hybris, Ate, Nemesis etc.) Det ville være en stor hjælp!
  • Fremskrivningsfaktor = 1,259921, hvad er det i procent?

    Forumindlæg
    Hej Hvis en fremskrivningsfaktor = 1,259921, hvad er det i procent? Jeg har prøvet at omregne det til decimaltal Er der nogle, der kan hjælpe med, hvad fremskrivningsfaktoren (1,259921) giver i procent? På forhånd tak.
  • Graf - HJÆLP

    Forumindlæg
    Nogen der vil hjælpe mig med denne opgave, med en god forklaring? :))