Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19261 til 19280 af 33479
-
mat B dumpet ...
ForumindlægHej alle jeg er desværre dumpet i skriftlig mat B, trods min standpunktskarakter er 7 både mundtligt og skriftligt. jeg skal bruge mat på mindst B niveau for at gøre mig forhåbninger om at komme videre på universitetet, så derfor vil jeg gerne tage skriftlig mat B eksamen om i løbet af sommerferi... -
Søge flere gange på gennemsnit
ForumindlægHej, Jeg står for at skulle søge ind på RUC her inden d. 5., men er stadig utrolig meget i tvivl om hvilken retning jeg skal tage, jeg er, for at sige det mildt, mere stresset lige pt. end jeg nogensinde har været til en eksamen!! Men om ikke andet, kan man jo søge ind, prøve det af og droppe ud ... -
Samfundsfaglig og historisk metode fordele og ulemper
ForumindlægHej derude, Jeg sidder indenfor i dette gode vejr og laver AT som jeg skal op i på mandag :-) Jeg er nået til mit metode afsnit, som selvfølgelig er det mest vigtige og prængende indenfor AT. Jeg vil derfor høre om nogle kunne hjælpe mig med fordele og ulemper ved samfundsfag og hist... -
Vil adgangskvotienterne stige igen i år?
ForumindlægHej allesammen! Tror I, at adgangskvotienterne vil stige igen i år, og i så fald hvor meget? Jeg tænker ikke kun på de eftertragtede studier som medicin, jura etc, men også på de mindre eftertragtede så som folkesundhedsvidenskab? Hvad tror I?:) -
To uddannelser på en gang?
ForumindlægHej alle jer herude :-) Jeg kan ikke rigtig finde noget om det på nettet, så tænkte på at spørge herinde ! Håber der er nogen der svarer! Kan man godt gå igang med to uddannelser på en gang? Mange tak på forh&... -
Corona læring & motivation
ForumindlægHej folkens - jeg er i gang med at undersøge hvordan corona krisen påvirker menneskets & motivation og læring. Til det har jeg undersøgt de forskellige forsker vi har arbejdet med - vil hører om nogle kunne skrive privat så kunne jeg skrive hvad jeg er kommet frem til. Det betyder en del -
HF eller VUC?
ForumindlægHej, har nogle spørgsmål angående forskellen mellem VUC og HF ... hvad er den præcise forskel? Jeg kan forstå, at man netop skal til at betale i dyre domme for at gå på VUC, men hvorfor så ikke bare tage HF? - og hvad er kravene for at kunne tage et fuldt hf-forløb "gratis" fremfor at ... -
Henvisning til psykolog og læreerklæring
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at rykke nogle fag på mit studie, da jeg i en længere periode har været meget nede. Jeg fik sidste år en henvisning til psykolog af lægen. Er sådan en henvisning tilstrækkelig for at kunne få lov til at rykke fagene på studiet, eller skal der en diagnose til? Betyder... -
Psykologisk teori om samfundets skyld
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, om der findes en psykologisk teori, der modsat udviklingspsykologien, som bygger på, at barndommen har noget at gøre med, hvor man ender som voksen, mener, at det er samfundets skyld? Meningen med teorien er, at den gerne skal sætte udviklingspsykologien i perspektiv. ... -
Armstrækninger
ForumindlægLidt sært spørgsmål jeg lige sad og tænkte over. Er der nogen decideret fordel ved at lave armstrækninger på knoerne? Man ser det tit i hæren og til under forskellige kamport træning. Er der nogen kropslig forskel ved at gøre det sådan, elelr hærdes knoerne bare? -
SPANSK
ForumindlægHejsa!!! Jeg håber at nogen af jer derude, der kunne hjælpe mig med en spansk oversættelse jeg har lavet: Una dia dos chicos encontraron una pasaporte en la calle. Fue una pasaporte espanol, pero no fueron capez de ver a quien le pertenció, porque el nombre fue borrado. Los chicos llevaron lo... -
efter gymnasiet????
Forumindlæghvad skal I efter gymnasiet?jeg har selv overvejet HH, men ved ikke rigtigt endnu? har I nogle foreslag til hVILKEN UDDANNELSE man skal vælge?selvfølgelig afhænger det af hvad man interesserer sig for, men alligevel. er man helt fortabt, hvis man går ud med et snit på omkring de 7,5? kom gerne me... -
Andengradsligninger med brøker uden fælles nævner
ForumindlægJeg skal løse ligningen Jeg ved, at for at kunne løse den, må jeg have samme nævner, og det har jeg ikke, så jeg må forlænge dem. Så vidt jeg husker, skal jeg bruge formlen Jeg får bare ikke det rigtige resultat. Anyone? :) -
teknologieksamen på htx
Forumindlæghvordan foregår en tek eksamen og hvad skal man gøre for at score godt???skal op her den 1. og er lidt nervøs... fik 10 i årskarakter -
Karakter
ForumindlægJeg afslutter nogle fag her til sommer og har lige et par spørsmål med hensyn til karakter.Gymnasie - sproglig linje - har geografi.Skal ikke have geografi til næste år.Jeg skal op til eksamen i år.Hvad vil min årskarakter betyde ?hvad sker der med den ? Kommer den til at tælle ½ på eksamensbevis... -
svar fra uni før d. 30
Forumindlæghej sp'ere.. ved godt i er piisse nervøse lige nu.. ihvert fald mange af jer.. meeen lad mig komme med et spørgsmål som nogle af jer muligvis kan besvare.. En bekendt's forældre har reklameret med at deres søn er kommet ind på jura i odense. Og han fik brevet d. 19 juli. altså han er ik... -
Hvor har i søgt ind? Spændt!
ForumindlægHejsa! Hvilken uddannelse har i søgt, og er i ligeså spændte som jeg selv!? :O -
Pi er et transcendent tal
ForumindlægPi er et transcendentalt tal. Lindemanns bevis på, at pi er et transcendent tal (et reelt eller komplekst tal, der ikke er rod i noget polynomium) bygger på det, vi diskuterede i Daniel-tråden: ”Hvis I ikke….”: nemlig det faktum at e^i*pi +1 = 0). Kan man ikke bruge følgende ræsonnement som bev... -
Gamle skoleting
ForumindlægHej. Jeg er her for 1,5 uge siden starter i STX. Fedt, fedt. Jeg har lige et spørgsmål, det er nok forsent nu men alligevel. Gamle ''stuff'' fra mine folkeskoleår har jeg smidt ud.. dog har jeg beholdt nogle stile, rapporter og noter til de forskellige afgangsprøver.. Ell... -
Optagelse kvote 2
ForumindlægHej jeg studerer ha jur og jeg har fået en utrolig stor interesse for juraen. Det afspejler sig også ganske vis på mine karakter. Desværre er jeg i den situation at mit snit ikke er tilstrækkelig på kvote 1. Min plan er at søge ind næste år, hvis jeg endnu gerne vil studerer jura når jeg har min ...
