Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 19261 til 19280 af 20009
-
einfach so s. 171 mellem oversættelse
ForumindlægHej! Jeg har lavet følgende oversættelse fra dansk til tysk, som jeg håber nogen vil hjælpe med at støvsuge for fejl: Original tekst Den 25-årige Goethe udgav (i) 1774 sin måske kendteste roman "Die Leiden des jungen Werthers". Romanen handler om en ung, ulykkelig kærlighed og om den... -
Oversætelser af sætninger
ForumindlægHej, jeg er i gang med en tysk aflevering. Jeg er er virkelig dårlig til tysk, så håber nogen vil hjælpe. Jeg har prøvet at oversætte sætningerne, håber virkelig nogen vil/kan hjælpe mig!!! På forhånd tak! :-) 1. Pigerne synger og drengen griner højt. Die Mädchen singen und der Jungen lacht ... -
Nogen som gider læse mine sætninger om das Leben der Anderen igennem?
ForumindlægHej, hvis der er nogen som har tid til at løbe de understående sætninger igennem, er jeg meget taknemmelig ! Først står de på dansk, derefter tysk nederst. Dansk: 1.Oberstleutnant Grubitz, der ligeledes arbejder for Stasi, og Gerd Wiesler er i teatret sammen. 2.Grunden til at specielt Grubitz ... -
Hjælp - rettelse af sætninger
ForumindlægHeej, :D Jeg vil meeeget gerne ha' nogle kloge hoveder der måske ville rette mine sæninger (på engelsk) ... Please, :^) •Han talte meget hårdt til børnene, selvom det ikke var deres skyld. He spooked very rough to the kids, even it was not their fault. •Han er en afskyelig, lille gnier. ... -
Hjælp er det rigtigt ????!!
Forumindlæg005 Übersetzung, Dänisch 2. Februar 2008 Af og til ser jeg en udsendelse i tysk fjernsyn. Sproget er vanskeligt, men jeg har haft tysk i gymnasiet og kan godt forstå, hvad de taler om. For et par dage siden så jeg en italiensk film i dansk tv. Italiensk forstår jeg ikke, men så læser jeg bare u... -
Rettelse af en oversættelse.
ForumindlægHej :)) Jeg vil meget gerne have rettet denne oversættelse fra dansk til tysk. Der lægges vægt på personlige pronominer samt ordstilling. DANSK Spejlet er smukt. Det er også gammelt. Far har købt det til mig hos en antikvitetshandler. – Lisa har en bror på(von) 8 år, men hun leger aldrig... -
Rette min oversættelse
ForumindlægHej folkens! Jeg håber virkelig der er en venlig person med god forstand på tysk der vil rette min aflevering igennem. Det er min sidste tysk aflevering i gymnasiet, og hvis den er god kan den hive min karakter en enkelt tak op, hvilket vil være meget vigtigt for mig! Jeg vil derfor blive umådeli... -
rettelse af denne stil?
Forumindlæger der nogle som har lyst til a rette den her tysk stil? jeg er ikke den bedste til tysk men jeg har prøvet! vi skulle skrive om vores sommerferie! Sommererlebnisse In meine Sommerferien, ich war aus Italien, mit meine Familie, und das bestehen auf meine Bruder, meine Mutter und meine V... -
Oversættelse af tekst #6
ForumindlægHar jeg oversat rigtigt? Danske tekst: Freude, Freizeit und Erholung Forbundsborgerne har megen fritid, me efter arbejdet har de også brug for rekreation. I dag skal alle nemlig arbejde hurtigt og dygtigt. Nogle mænd tænder straks for fjernsynet, når de kommer hjem. Så kan de se fodbold eller e... -
Hej I kloge hoveder!
ForumindlægJeg har en lille tysk oversættelse for. Den omhandler ordstilling, hvilket ikke er min helt stærke sider. Jeg håber, at der er en med lidt tid, lyst og færdighed indenfor tysk, der vil hjælpe mig, samt give lidt konstruktiv kritik, da jeg gerne vil være bedre til det:-) Als ich krank war, la... -
Gennemlæsning af tyskstil
ForumindlægHej! Jeg synes godt nok at jeg er lidt rusten i mit tyske grammatik her efter ferien, og føler at jeg har glemt alt hvad jeg har lært. Hvis en har lyst til at kigge min tyske stil igennem for basale fejl, ville jeg være meget taknemmelig! Sophie ”Liebediener” ist ein Roman, von Juli... -
Skift af linje samt klasse, men kan ikke endnu?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en 1.g’er som gerne vil skifte linje. Der kun kun lige gået ca 2-3 uger siden vi kom i vores klasser, og jeg er meget utilfreds med min klasse, og min linje. Den linje jeg er kommet på er SamfA og Engelsk A linjen, som slet ikke var min 1 prioritet. Jeg føler mig også mege... -
Oversættelse af teksten "Freude, Freizeit und Erholung"
ForumindlægEr denne oversættelse rigtig? Den danske tekst med oversættelser af bestemte ord, som skal bruges: Forbundsborgerne har megen fritid, men efter arbejdet har de også brug for rekreation. I dag skal alle nemlig arbejde hurtigt og *dygtigt. Nogle mænd *tænder straks for fjernsynet, når de kommer fr... -
Hitler faktatekst rette
ForumindlægNogle som ville være så søde og rette lidt i den og måske sige deres menning? På forhånd tak Mvh Frederik Fakta om Adolf Hitler Hitlers barndom Adolf Hitler blev født den 20. april 1889 i den østrigske by Braunau. Hans far Alois Hitler var toldinspektør, mens moderen Klara Polz var hjemmegående... -
IKEA
ForumindlægJeg har en opg. om IKEA så kunne godt bruge lidt hjælp TAK.Spørgsmål:Du er ansat som marketingkoordinator i IKEA og har fået til opg. at besvare nedenstående spørgsmål. Dine svar skal fremlægges på førstkommende bestyrelsesmøde i IKEA.1. udarbejd en swot analyse for IKEA?(kan i komme med nogle fo... -
Haster virkelig - brug for din hjælp!!
ForumindlægHej.. Jeg har besvaret nogle spg. om filmen "Good bye Lenin" som både skal aflveres skrifligt og fremlægges i morgen. Er ikke særlig god til faget derfor beder jeg Jer om en rettelse. Håber I kan hjælpe! 1. Erzähle anhand der 6 Bilder oben über Laras Rolle in”Goodbye Lenin!”... -
Hjælp her..
ForumindlægPlease hjælp mig.. er der nogle af jer herinde som vil være søde og rette min diposition...=) Disposition Overemne: Magt og afmagt Delemne: Apartheid Emnebegrundelse: 1. Jeg har valg at skrive om apartheid, fordi det et af verdens største opgør i historien. Apartheid har spredt sig over... -
....
ForumindlægDisposition Overemne: Magt og afmagt Delemne: Apartheid Emnebegrundelse: 1. Jeg har valg at skrive om apartheid, fordi det et af verdens største opgør i historien. Apartheid har spredt sig over århundrede tilbage om en konflikt om ”magt og afmagt” En konflikt som der var og er p... -
eksamens tekst, rettelser..
ForumindlægHej. Jeg trak min eksamens tekst her imorges, og har nu læst-oversat-forstået-og lavet et referat af den, samt perspektivering til andre tekster vi har læst med samme emne. Jeg tænkte om der var nogle som ville kigge den igennem? Det ville være virkelig skønt!. FREMLÆGGELSE AF TEKST Je vais parle... -
FSA - nogle der vil hjælpe?
ForumindlægJeg har skrevet hele min fremlæggelse ned på papir og vil hører om nogle der vil komme med ris og ros? :D I have chosen: The use of fairytales in the daily life. I chose this topic because; I have a personal interest in books – and specially fantasies and fairytales. I also think that this top...
