Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 19321 til 19340 af 41309
-
Hvor er det bedst at studere jura?
ForumindlægKære folk. Hvad er bedst i forhold til jura? KU eller SDU? Jeg har hørt, at bekskæftligelsesmulighederne er ringe, hvis man vælger at studere på SDU. Er det en skrøne eller? På forhånd tak. :-) -
Wikipedia som fodnote?
ForumindlægMange er jo meget kildekritisk overfor wikipedia, men jeg har nu brugt den i forbindelse med mit projekt. Vil det trække ned, hvis man har det stående i fodnoten? -
Nogen der forstår denne opgave?
ForumindlægI en model for væksten af en bestemt population er antallet af indvider i populationen N som funktion af tiden t(målt i døgn) givet ved N(t)= 200/1+39*e^(-o,1*t) Bestem ved hjælp af modellen antalltet af individer og væksthastigheden til tiden t=0 Hmm nogen derude som forstår den her opgave ... -
Nogen, der vil rette? Ca. 300 ord
ForumindlægHej Er der nogen, der vil være venlig at rette dette? Det fylder ca. 300 ord. Her er øverste opgave på dansk: http://peecee.dk/upload/view/218783 Hilsner PS. Vil du/I venligst returnere rettelserne i en vedfæftet word-fil. -
Hvem står bag Studieportalen?
ForumindlægJournalisthøjskolen havde optagelsesprøve i dag. Et af spørgsmålene i videnstesten lød: Hvem står bag hjemmesiden Studieportalen, hvor man kan hente færdige opgaver fra ungdomsuddannelserne? - Danske Gymnasieelevers Sammenslutning - Freeway ApS - Danske Skoleelever - Skype Studienet.dk er ejet ... -
Sammensatteord og genitiv
ForumindlægHvordan kan man høre/vide om to orde er sammensatte eller delt i to fx. Sydfranske og kunstfilm? Er der en speciel regl? Forresten skal der bruges apostrof til ejefald i dansk grammatik? Fx Far's mad eller hedder det bare "fars mad" -
Samfundsfagseksamen
ForumindlægNogen der har lyst til at læse min samfundsfagseksamen, den er ikke så lang:D -
Hjælp til en nem opgave?
ForumindlægSidder med følgende opgave og ved ikke hvad jeg skal, men så vidt jeg har forstået skulle det være pære let? Link til opgaven: http://peecee.dk/upload/view/116330 -
hjæællp ,.. har virkelig brug for det. !
ForumindlægHej , håber nogle kan hjælpe, nogle som kansvare på hvorfor findes der fattige, (ikke i dk) og hvad kan man gøre for at bekæmpe fattigdommen. Har bare søgt og søgt kan ik finde noget. -
Microsoft office på MBA
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået en MacBook Air, som jeg primært skal bruge på universitet. Men kan man overhovedet installere microsoft office på den???? Jeg har nemlig lige selv installere msn på den, men desværre er det ikke den fra windows :( men èn som en macbruger selv har designet. Jeg skal ne... -
Hvad bestemmer EU?
ForumindlægJeg sidder med en samfundsopgave hvor jeg skal besvare følgende: Konflikt- og samarbejdsmønstre regionalt, nationalt og internationalt. På hvilke områder bestemmer EU ? På hvilke områder bestemmer Danmark ? Nogle som kan hjælpe med EU ? - Evt. uden at jeg skal læse de 317 sider i lissabontraktate... -
realisme + Darfur kirsen
Forumindlæghej folkens(: jeg er blevet sat på en rimelig nederen opgave, synes jeg selv(: Jeg skal diskutere om man internationalt bør/kan gribe ind i situationen i Darfur -og det er jo lige til. men så skal jeg tage udgangspunkt i realismen, også knækker filmen lidt? ved ikke helt hvor jeg skal begynde? a... -
Romerrigets ekspansion
ForumindlægJeg mangler hjælp til at finde nogle gode kilder om Roms besættelse af England, da jeg snart skal igang med skriveprocessen, er der nogen der kan hjælpe mig lidt? Som eventuelt har skrevet om noget lignende? -
Standardentalpi for MgSO4 (aq)
ForumindlægSidder og kigger lidt på spændingsrækken...... H2SO4 (aq) + Mg (s) --> H2 (g) + MgSO4 (aq) Magnesiumsulfat er vel et meget alm. salt - hvordan kan det være jeg ikke kan finde standardetalpien for stoffet i Databogen?? -
INVESTERING - nettobetalingsstrøm
ForumindlægJeg sidder og har lidt problemer med en opgave i VØ omhandlende investeringer. Opgaven lyder på at jeg skal opstille denne investerings NETTOBETALINGSSTRØM. Det jeg har svært ved, er at finde INDTJENINGSBIDRAGET. Opgaven lyder således: Virksomheden ønsker at investerer i en maskine som koster 6... -
Bestem det antal pendlere, der giver den største ændring i bruttoværditilvæksten pr. beskæftiget i regionen.
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med c. ? -
Statskundskab
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at læse statskundskab på uni, efter min gymnasiale uddannelse. Jeg kan næsten ikke vente, og har besluttet mig for at købe nogle bøger indenfor emnet. Nogen der kan anbefale noget? Mit faglige niveau er langt fra på universitets niveau, jeg skal nok have noget... -
Alternativ til "Wordmat" som kører på Mac system
ForumindlægHej! Vi skal bruge programmet Wordmat i fysik, men det virker kun med Windows. Da jeg har en mac der ikke kører på windows vil jeg gerne vide hvilke programmer som nogenlunde svarer til Wordmat. Det skal aller helst være gratis. Håber nogen kender et alternativ -
SRP - VØ/MAT
ForumindlægHej.. Nu er det sådan, at jeg snart skal til at skrive SRP.. Jeg har et emne omkring kapacitetsstyring (m. knaphed), investering og simplexmetoden. Der er vel ikke nogen, som skulle kende nogle gode bøger til at beskrive nogle af disse ting? Jeg synes ikke, at der er særlig mange bøger omkring de... -
Enhedslisten
ForumindlægHvordan har Enhedslisten formået at få sucess? - Hvad er Enhedslistens budskab og hvad kan man perspektivere partiet til?
