Søgning på: det moderne gennembrud. Resultater: 19341 til 19360 af 21415
-
HJÆLP ENGLISH
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe/rette engelsk, jeg har oversæt opgave 1) og jeg kan slet ikke finde fejl i opgave 2), da jeg er dårlig til engelsk her er det jeg selv har oversat. 1: The beach was felt with happy people, who enjoyed the sun. Suddenly someone shouted, while he pointed at Alsati... -
Er det fair at 19 unge er udvist fra deres gymnasie fordi de har hacket skolens computersystem?
ForumindlægEr det fair at 19 unge er udvist fra deres gymnasie fordi de har hacket skolens computersystem? -
Drilleverber
ForumindlægNu har jeg skulle oversætte nogle sætninger til engelsk.. Men er lidt i tvivl, om hvor korrekt jeg har håndteret disse verber.. De kan nemlig godt drille lidt i nogle sammenhænge, ved jeg. Her er mine forslag: 1. Konen ønskede, at han skulle komme tilbage. The wife wanted him to come back. 2. Kid... -
Skriftlig Dansk HF..
ForumindlægHvem har været oppe i dag og hvordan gik det ??? Hvad skrev i -
Dehydrering
ForumindlægHej derude Jeg har nogle ting jeg ikke kan få til at hænge sammen, så håber der er nogen der kan forklare mig det.. Jeg ved at der ved dehydrering opstår nedsat blodtryk og forhøjet puls.. men hvorfor det? Ved dehydrering bliver urinen også koncentreret(fordi der er en høj osmolaritet af... -
Skr. fysik imorgen
ForumindlægEr jeg den eneste der føler at jeg slet ikke er klar til at skulle til skr. fysik eksamen imorgen???Nogen der har nogle gode triks mht. besvarelsen af opgaver??Det er så meget jeg ikke fatter... årh den eksamen irriterer mig virkelig, er så nervøs. -
Danmark og EF
ForumindlægNogen der kan i hurtig træk fortælle mig hvad Danmarks optagelse i EF i 1972 betød for samfundet og især landbrug? Ville man optages fordi støtten ville medvirke til at holde priserne på lanbrugsejendommende oppe på for høj niveau? -
få jeres fucking system opdater og fejl rette
Forumindlægjeg er ved at være VILDT træt af at modtage en hel masse fucking mails fra jer af!!!!!! fordi man ikke kan rette i sin profil på denne fucking side der stinkervis i enten ikke for slette denne profil eller slette min mail anmelder jeg jeres fucking side -
Hvad er global opvarmning? klimaforandringer
ForumindlægHej Jeg er en smule forvirret. Ved ikke rigtig, hvordan jeg besvarer dette spørgsmål. Hvad er global opvarmning? Hilsen hildur -
Ohm
ForumindlægHej alle Jeg har fået en opgave for om "Ohm" i fysik. Jeg har ret svært ved at forstå det, som står i bogen og forskellige steder på nettet - kan nogle evt. forklare det på en let forståelig måde? Jeg har læst, at udover at måle den elektriske modstand, kan man også bruge Ohm ti... -
bestemmelse af phi - parallaksemetoden
ForumindlægHej SP Jeg har lidt problemer med at forstå, hvordan man i parallaksemetoden, er i stand til at bestemme vinklen phi (φ. på billedet "p"). Selvfølgelig uden at kende, 2/3 vinkler. Ud fra billedet, tolker jeg det som om, at der ligger en større omkreds rundt om jorden, og a... -
Hjælp til opgave!!!
ForumindlægHej, jeg har følgende opgave for: http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=1006 Men jeg forstår ikke opgave 1 Kan I hjælpe mig? Jeg er på bar bund :( -
Hvordan indtegner jeg differentialeligninger på ti89?
ForumindlægHej, jeg har to spørgsmål angående differentiale ligninger, og vil sætte stor pris på noget hæjp. Hej Hvis nu jeg har differentieleligningen y'=0.024*y og jeg ved at løsningen er N(x) = 1500*e^(0.024*x) hvis så jeg indsætter den løsning i differential ligningen får jeg funktion 1500*0... -
AT- DANSK HJÆÆLP
ForumindlægHej.. Jeg skal analysere "Et løft af sløret" af Rushy Rashid.. Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gribe det her an. Hvordan analyserer og fortolker man en selvbiografi? Hvad er biografisk metode? Og hvordan anvender man fortælletekniske begreber? Kunne virkelig godt bruge n... -
oversat rigtigt?
ForumindlægDansk til engelsk.Jeg vil nemlig gerne være sikker, på at det er rigtigt oversat! :)Dansk:Jeg har klaret mig godt til eksamen, men jeg er dog ikke helt tilfreds med resultatet. Hun ankom ret sent og var knap kommet indenfor, da festen pludselig sluttede Du skal komme lige hjem fra skole og lave d... -
Gennemsnit - meget lavt
ForumindlægHej Mennesker jeg er en 3ger som har et meget lavt gennemsnit .. den ligger på 3,0 .. jeg har snakket med studievejlederen. han sagde at jeg skulle tage 3g om, fordi det ville ikkk hjælpe mig, og at jeg ville ende ud med endnu et nederlag . jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, skal jeg lytte til vej... -
databehandling - hjælp det haster!!
ForumindlægHej, jeg har fået til opgave at beregne resistansen af alle mine målinger. - 3 komponenttyper: diode, glødelampe og resistor. Jeg har lavet en graf og et digaram. Jeg skal herudfra forklarer hvordan resistansen udvikler sig i de tre målinger. Jeg ved godt hvordan den har udviklet sig, men jeg ha... -
rettelse
ForumindlægEr der nogle der nogen der er meget dygtig til tysk , som jeg kan sende min stil til?? -
Lærere
ForumindlægHvis man nu er utilfreds med ens lærer, skal man så sige det tik personen? eller skal man gå ind på kontoret til ledelsen og sige man er utilfreds med den og den lærer?? -
annuitetslån
ForumindlægHvis man har et annuitetlån på 51000 (G) Renten er 2 %(r) pr måned og der bliver afbetalt 2000(y) pr måned over en periode på 3 år (36 måneder)(n) Ved godt hvordan man bruger gryn-formlen. Men hvad nu hvis jeg vil regne ud hvor meget jeg skal betale tilbage, for at låne de 51000, er der en fo...
