Søgning på: matematik b eksamenssæt. Resultater: 19341 til 19360 af 106225
  • Ti-89 titanium

    Forumindlæg
    Jeg skal til at bruge min Grafregner til at finde toppunkt og Støttepunkter og lign. men hvordan får jeg den til det?Alle forslag er velkommen.Jeg tror i øvrigt at det er en eller anden instilling for jeg kan godt finde den "knap" jeg skal trykke på men der sker absolut ingen ting!på fo...
  • Opgaver med facit

    Forumindlæg
    HejJeg går i øjeblikket på 2.hh, og har lige haft terminsprøve, men til min skuffelse var der nogen rimelig komplekse cosinus og sinus opgaver, derfor kunne jeg godt tænke mig at være lidt bedere forberedt med hvad det angår til næste prøve.Er der nogen af jer som ligger inde med nogle trekants b...
  • eksamensopgave

    Forumindlæg
    hej.. jeg sidder med denne opgave:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/HF2002-8-2.pdfOg jeg har et problem med opgave 5 d) hvor mange procent.... Derudover ved jeg heller ikk hvordan jeg skal gå i gang med opgave 6 og 7bhåber der er nogle der vil hjælpe..på forhånd tak
  • (( Isolering af m ))

    Forumindlæg
    Skal løse y = 10, for at finde m: 10 = 1,4 • 105 • 0,1288m Nok skal m isoleres, men hvordan? Jeg aner ikke hvordan man isolere, og det er ret pinligt. Jeg kan lave 100 måder med m isoleret men jeg ved ikke hvilken der er den rigtige og hvorfor, eller hvorfor de andre er forkerte. Har de...
  • hvordan kan jeg komme ind på DTU

    Forumindlæg
    hej jeg er 14 år og min drøm er komme ind på DTU men jeg har en problem jeg får ikke så gode karakter men jeg er god nok til det natursfag og ville spg om hvor høj man skal havde i karakter og skal man tage stx for at vidergående kan man ikke også tage htx og så gå ind på DTU
  • Tendenslinjer

    Forumindlæg
    Jeg har målinger der skal beskrives efter en sinus-funktion. Jeg tænker nu at det bare er at smide dem ind i Excel også bare tilføje tendenslinje (som med linær-funktioner etc.) men til min store skuffelse findens denne type tendenslinje ikke.. Hvordan kan dette problem løses?
  • vektorer

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe med den vedhæftede fil kan ikke se hvordan den kan løses..
  • Hjælp til procent

    Forumindlæg
    Prisen for en bil stiger fra 214.000 kr. til 240.000 kr. Fremskrivningsfaktor: Så er mit spørgsmål, hvordan finder jeg ud af, hvor mange procent er bilen steget med? På forhånd tak.
  • Gennemsnit

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved hvor høj gennemsnittet skal være, når man gerne vil være farmaceut i 2008?
  • Længde

    Forumindlæg
    Længden af en funktion af flere variabler er vel bare s= SS ((dy/dv)^2 +(dx/dv)^2 ) ^0,5 hvis det er to variabler osv.. ik' ?
  • ligninger - hjælp

    Forumindlæg
    Opgaven lyder på at jeg skal lægge 3 naturlige tal sammen og summen af det skal give 111 her skal jeg finde de 3 tal. hvordan gør jeg det npår det skal stilles op i en ligning? tak på forhånd
  • medicin studiet

    Forumindlæg
    Hej Kan jeg komme ind på medicin studiet med en halv færdig hf samt masse års erh. erfaring mm. hvad kræver det,skal jeg tage ny hf eller er der chance for kvote 2,! forestiller mig selvstudie hf 2 år og derefter søge ind på med. !
  • Kinesisk på C, vægt

    Forumindlæg
    Jeg skal snart vælge valgfag, vil bare høre om nogen der ved, hvad kinesisk vægter om det 1,5 el. 1 Tak på forhånd :)
  • Hvordan løser jeg denne ulighed?

    Forumindlæg
    Hvordan løser jeg denne ulighed? x2-6x+8≤ x+2
  • Hvis ikke - hvad gør jeg så?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har tænkt på, at jeg gerne vil studere medicin her efter 3.g. Jeg regner dog ikke med at få det krævede snit, men hvad gør jeg så? Findes der andre måder at komme ind på? Altså kan jeg tage nogle "kurser" for at forbedre mit snit - eller kan jeg måske gøre andre ting? Håber...
  • Ekspontiel regression

    Forumindlæg
    Jeg har fået denne opgave, ved ikke hvordan den skal laves Opgave heddder 269, og her er den http://books.google.dk/books?id=1cpA4NdNdJUC&pg=PA55&lpg=PA55&dq=y+m%C3%A5lt+i+mio+t%C3%B8nder+afh%C3%A6nger+af&source=bl&ots=cSsbWULKlW&sig=e5oRDrwzyJZKtAQAtydykJFrvNo&...
  • eksponentielt voksende fuktion

    Forumindlæg
    f(x) oplyses det at f(2)=1 og f(4)=9 bestem en forskrift for f(x)
  • 24 timer eller 24 minutter?

    Forumindlæg
    Hvilke eksamener er 24 timers-eksamener, og hvilke er 24 minutter?
  • Mulighed for sommerstart hvis man supplerer t.o.m. aug?

    Forumindlæg
    Hej. Hvis man færdiggør et suppleringskursus i august 2018, er der så mulighed for at blive optaget via sommerstart på et studie? Eller bliver man nødt til at vente til vinter? Tak på forhånd.
  • kompleks integralligning

    Forumindlæg
    integral e^x dx = ?? øvre grænse er i*pi nedre grænse er 0