Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19381 til 19400 af 23489
-
Spansk oversættelse
ForumindlægHar fået nogle få oversættelses ogpgaver for, men efter juleferien er det ligesom om at det hele er forsvundet, så jeg sidder lidt i en kattepine :( Så hvis der sidder nogle der måske kan oversætte dem og komme med en rigtig god forklaring vil det være en stor hjælp. Fernandos mor taler... -
Elektrisitet
ForumindlægHej, er der lige et fysikhovede der kan hjælpe? :) hvad er forskellen på Ohms lov og definitionen på elektrisk modstand er? :) -
At være pervers
ForumindlægHvornår er man pervers, hvor ligger grænsen både hos piger og mænd? Er det forkert at man på date hygger sig lidt, tager hjem til hende og man sidder i sofaen, at man så vil have at hun lige sutter den af? Eller at man bare siger noget frækt til hende og spørger om hvad hun kan lide af seksuell... -
Absurd billede !
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=138772 Slet dog den perverse bruger! Det er en mand, som er brugeren ! -
Intelligensen styrer vores tro på Gud
ForumindlægEn ny undersøgelse viser, at religiøse befolkninger er dummere end ikke-religiøse befolkninger. Hvad siger du? Er du dum og religiøs eller intelligent og fantasifuld nok til at opfinde din helt egen dogmefrie religion, som du ikke vedtager blot fordi du er fødte i en bestemt religiøs kontekst? ... -
Kemi A stx Juni 2010
Forumindlægnå? Hvordan gik det så? rimlig svær? eller var det bare mig? -
Et juridisk spørgsmål
ForumindlægJeg har fået en CD tilsendt i dag (30/6), som jeg ikke mener at have bestilt, men det kan da godt være, at jeg har trykket et forkert sted. Nu vil jeg returnere den, og der står, at den kun kan returneres, såfremt filmen omkring den ikke er brudt. Men der var slet ingen film omkring, og den så og... -
Økonomi eller HA almen?
ForumindlægHej. Kunne godt tænke mig at høre fra nogle, der læser økonomi, især hvis de kommer fra hhx. Jeg synes HA almen linjen lyder utrolig spændende. Fagene kender man og det er alt sammen brugbart og den er bred. Men jeg synes ikke det virker til, at der er matematik nok. Jeg elsker mate... -
Andengradsligning løsning? hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal løse opgaver for andengradsligninger, men jeg er ikke sikker på hvordan man gør, nogen der kan være behjælpelige og vise det trin for trin? Her er de: a) (x+1)(4x-3) = 2(x+1)(2x+3) b) (20+x)(20-x) = (x+2)(46-x) Hvad skal man, forklar gerne i detaljer, så jeg har et større overblik! :) -
SDU - Medicin
ForumindlægHej alle ! TIllykke til de nye studenter ! WUHU! jeg er selv blevet student, og min store drøm er at læse medicin. Desværre er mit gsnit kun på 10,4 (med bonus) og derfor vil jeg spørger om det er realitisk at blive optaget på SDU istedet for KU? Har folk erfaring med at pendle frem og tilb... -
At blive resistens overfor antibiotika
ForumindlægHej alle :) Jeg er nysgerrig på, om det er muligt for mennesket at blive resistens overfor antibiotika ved f.eks. at spise en genmodificeret kartoffel. Hvad ændrer sig indeni menneskets DNA der lige netop gør at man bliver resistent? og hvordan kan noget mad påvirke så voldsomt? Håber på hurtigt ... -
Integralregning
ForumindlægHej, er der nogle, som vil hjælpe med denne opgave? -
10. Klasse... Dumt?
ForumindlægHej, Som nogen nok ved så valgte jeg at tage 10.klasse for at løfte nogle karakter, så jeg i fremtid med nogenlunde sikkerhed kan komme ind på medicinstudiet... Men for et stykke tid siden hørte jeg nogen tale om, at 10. Klasse var for de ikke-egnet elever samt med at det var for mekaniker. For ... -
Debat: Islam, Kristendommen, Jødedommen etc.
ForumindlægGodaften Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i generelt tænker om religion. Jeg har et simpelt spørgsmål til jer: Har du en religiøs overbevisning ? Selvom ovenstående er et ja/nej-spørgsmål, vil jeg gerne have en begrundelse for jeres overbevisning eller manglen på den :-) Mvh. -
Trigonometriske funktioner - Funktionsværdier
ForumindlægHvorfor er er tan(90) og tan(270) ikke defineret? -
vandtårn med hvor meget vand der kan være i tårnet og overflade areal i tårnet
ForumindlægHejsa folk jeg er bliven opstillet denne opgave men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde. -
Konjunktiv - har jeg forstået det rigtigt?
ForumindlægHallo :-). Jeg er i gang med at tygge mig igennem konjunktiv i tysk, og i min aflvering skal jeg oversætte nogle irreale sætninger. Er der nogen tyskeksperter til stede, der kan kaste et blik på mine sætninger og fortælle mig, om jeg er helt galt på den? Jeg er især i tvivl om sidste sætning. ... -
Positivt ved computerspil
ForumindlægHej Er er nogle der kan finde på noget positivt ved computerspil??, skal nemlig bruge det til min projektopgave.. På forhånd tak! -
HJÆLP, ret min stil , jeg har brug for jeres hjælp
ForumindlægBREVET: ’’Saraaaaaaaaaaaaaaah’’ råbte Louise, hendes stemme lød nærmest som en pivende fugl. Hun råbte så meget, at hun havde svært ved at trække vejret. Det var som om der var en klump i halsen som aldrig ville forsv... -
rettelser..
ForumindlægHey har lige fået hjælp til at kunne afslutte min stil, men da den stadig er fyldt med fejl. ville jeg lige høre om i kan hjælpe..Resume p. 11-14Le petit diable est mécontent avec sa vie. C’est pourquoi il veut demande le prêtre dans un conseil. Mais le prêtre a peur, quand il voit le petit diabl...
