Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19501 til 19520 af 78613
-
rettelse af oversættelse.. tak!
ForumindlægHej er der nogen som gider at kigge på min oversættelse... på forhån tak! I begyndelsen af 1996 blev offentligheden stærkt opskræmt over en nyhed om, at ti yngre mennesker I Storbritannien var døde af en sygdom, som muligvis kunne være overført via kød fra kvæg med kogalskab. Reaktionerne kom pr... -
Ret en lille oversættelse.
ForumindlægHej; er der nogen der gider og rette min oversættelse for grammatik fejl osv. ? fra dansk til engelsk. Kære Georg; Da jeg skrev til dig for fjorten dage siden, skulle jeg lige til at forlade Manchester, og nu er jeg kommet til Oxford, som du ser. På stationen blev jeg modtaget af min engelsk... -
Metoder
ForumindlægHej alle! Skal op til AT-eksamen d. 19/5 og sidder derfor og arbejder med min synopsis. Men har ikke særlig meget om metoderne (skriver i engelsk og samfundsfag) - Er der nogen der kan fortælle mig hvilke metoder man anvender i disse fag eller har et link til noget hvor man kan få mere at hvid... -
oversættelse
ForumindlægForlystelsesparken blev stiftet som et aktieselskab, hvor mange af aktionærerne var de håndværksmestre, som deltog i opbygningen. Tivoli blev d. 25 juni 1944 bombet af en såkaldt dansk modstandsgruppe. Det var dog ikke tilfældet, det var en tysk Schalburg-gruppe, kaldet Peter-gruppen, der bombede... -
hjlæp
ForumindlægHej jeg skulle skrive én opgave om OCD på Engelsk så jeg har først skrave den på Dansk så oversættede jeg den til engelsk og har brugt google oversæt. er der nogen der kan hjælpe mig med at rette opgaven på Engelsk. på forhånd tak. OCD står for Obsessive Compulsive Disorde OCD er en sygdom hvor ... -
Mangler teori i Mekatronik
ForumindlægHej, jeg står og skal til Mekatronik eksamen her lige om lidt, og jeg har måske ikke være helt så fokuseret i teori timerne, kan hvert fald ikke huske nok til at jeg føler jeg kan fremlægge ud fra den, men jeg aner ikke hvor jeg skal finde noget af dette teori henne, teori om sammenføjninger, fo... -
projektuge social identitet
ForumindlægNogen der har et produkt eller eksperiment til min projektuge.Vi har om social identitet. Det ville være virkelig sødt af jer da vi er presset og vi ikke har fundet på noget. Overemnet er forskelligheder og vi vil se om der overhovdet er en forskel på danskere og danskere med anden ekstinsk bagg... -
HJÆLP TIL VALG AF EMNE (AT10)
ForumindlægHej .. Vi har fået offentliggjort hovedemnet for AT-eksamen (AT10), som er Rejser (opdagelser, forandringer og ny viden), altså SKAL det være en fysisk rejse, .. Jeg har en samfundsvidenskabelig studieretning og foretrækker mest til dette område samt de humanistiske fag. Jeg vil enten skrive... -
Hvordan??
ForumindlægHey mennesker! Jeg skal til mundtlig danskeksamen her om nogle uger, mere eller mindre en månede, men det er min første mundtlige eksamen ever, og min lærer er mega lort til at hjælpe mig. Jeg aner ikke hvordan man laver en dispotion til dansk. Jeg har lavet nogle i fransk og engelsk, m... -
oversættelse - hjælp
Forumindlæghej! er der en, der gider ret min oversættelse? de steder hvor der er //, ved jeg ikke om hvilket ord / udtryk er bedst. den er lidt uoverskuelig. We live in a time / (world?), when shopping has become a hobby. Modern consumers are more demanding than ever not at least because they have everythin... -
Lyder det rigtigt?
ForumindlægJeg skulle oversætte følgende tekst. Jeg orker ikke at skrive hele den danske tekst ind, så er der ikke en, der bare gider læse denne her i gennem og sige, hvis der er noget, der lyder dumt/forkert? Det handler mest om at skrive nogle ord med stort :) England does not have any written fundame... -
Rettelse
ForumindlægHej alle samen . Jeg er i gang med noget engelsk stil på vuc 10.kl . Men jeg er virkelig dårlig til engelsk så jeg håber i kan hjælpe mig med at rette den engelsk version. Jeg ved godt i kommer til undre over hvor dårligt jeg er til engelsk. På forhånd tak :) Det er den Engelsk version som skal r... -
enkelt spørgsmål
ForumindlægHej, skal oversætte en sætning..et mandfolk græder ikke.er det så "a man do not cry".. eller "a man does not cry". -
engelsk grammar
Forumindlægsiger man: "he did not sleep" eller "he did not slept?" -
Engelskstil ok ?
ForumindlægHej Allesammen , Er der nogen der gider og måske den engelsk stil , jeg ville være evig taknemmelig , og siger på tusind tak for hjælpen . 25 Ogitumbo Road Bolum South Africa January 29 Dear Lisa Thank you so much the Email you sent me , yes I am in South Africa right now , I would hope you ... -
EU-lov.
ForumindlægHey :) Jeg skal redegøre for EU-lovgivningsprocessen og for det politiske system bag det. Er der nogle der har nogle gode noter, links eller lign..?? :) Tak på forhånd. -
Nogen der har nogle istidsnoter?
ForumindlægKan ikke lige finde noget under opgaver, men jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle noter angående istiden.. Nogen der har nogle noter de kan uploade? På forhånd tak -
Rettelse af kort stil 190 ord
Forumindlægjeg er ikke speciel god i engelsk derfor er der ikke nogen der ville hjælpe mig med at rette de større fejl One of the biggest successes of danish movies is undoubtedly Olsen-Banden. The audience loved the first movie. Both old and young people liked the determined and gifted “Egon”, ... -
Engelsk stiløvelse
ForumindlægAmerika – det forjættede land I årene 1820-1932 udvandrede mere end 300.000 danskere til Amerika. Der kunne være mange grunde til, at unge mennesker følte sig fristede til at forlade deres land. Men de måtte træffe en svær beslutning. De skulle sige farvel til deres familier, som de måske aldrig ... -
grammatik
ForumindlægJeg roder meget med de her ord, hvad er rigtigt af dem og er der en måde jeg kan bruge til at finde ud af det? Jeg kan nemlig ikke altid høre forskel. He dont gives <-> he doesn't give (s) ?
