Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 19541 til 19560 af 29738
-
Andengradspolynomioms egenskab
ForumindlægHEYYYY! Hvad er nogle egenskaber ved andengradspolynomier... Det spørgsmål har jeg fået, og ved ikke hvad der menes med egenskaber -
Analytisk geometri
ForumindlægHej, har brug for hjælp til, hvordan man løser de her to opgaver UDEN hjælpemidler. Gode Mellemregner er meget værdsat:) -
opløsning
ForumindlægJeg forstår ikke dette spørgsmål, vil nogen være så sød og fortælle mig, hvad man skal skrive/svare: Kom ind på temperaturens indflydelse på opløselighed og inddrag eksempler på både let- og tungtopløselige ionforbindelser?? -
Styrform i Renæssancen?
ForumindlægHey nogen der ved hvilket form for styre der var under Renæssancen? Den historiske periode? -
Hvad mener du at skolens ferieplan burde tage hensyn til andre relgioners højtider, herunder islam?
ForumindlægVil gerne høre hver jeres mening om dette spørgsmål. Håber i vil svare på det. "Hvad mener du at skolens ferieplan burde tage hensyn til andre relgioners højtider, herunder islam"? -
snyd
ForumindlægHvis din tysk lærer beskylder dig for snyd men kan intet bevise? Hvad kan man gøre og har ikke snydt. Har kun afleveret en skriftelig opgave som jeg er blevet beskyldt for snyd? Hvad kan jeg gøre please hjælp!! -
Immunologi
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en årsopgave i biologi og har valgt emnet Immunologi. Jeg har lidt problemer med at finde ud af hvilke underemner der er vigtig inden for Immunologien og vil derfor gerne høre Jeres mening. Jeg har skrevet om det specifikke og det uspecifikke immunforsvar indtil videre. ... -
løs ligningerne
Forumindlægløs ligningerne: a) 4(3x-2) = 5x 13 b) 2x(3x - 4) = 2(3x2 8) -
Industrien.
ForumindlægEr der nogen, som kan fortælle mig de specifikke grunden til at industrien bredte sig så hurtigt, under industrialiseringen ? altså hvorfor den lige pludselig blev så populær. -
Vedr. eksamen ( Vigtigt )
ForumindlægHej Min klasse skal op i B prøven i dansk om ikke længe. Mit spørgsmål er, hvordan jeg skal kunne snakke i 20 - 25 minutter blot ved at analysere en trykt reklame? Hvad skal man mere gøre, for selve analysen bliver jo ikke så forfærdelig lang og da slet ikke nok til ca 30 min? Er meget i tvivl om... -
Differentialregning
ForumindlægHej :-) h'(x)= -x2+7x-10 Jeg har fået disse spørgsmål: Giv et bud på hvordan h(x) kunne se ud, og tegn et graf. Redegør for hvorfor h(x) er et polynomium af ulige grad. Nogen der ved hvodan jeg skal klare disse spørgsmål? Jeg er især i tvivl på den sidste "opgave" Håber du noge... -
Dansk eksamen+Novelle+Sorg HJÆLP!
ForumindlægSkal finde en novelle der omhandler sorg til min mundtlige eksamen, men kan overhovedet ikke finde nogen det må meget gerne være en der omhandler tabet af et familiemedlem Vær sød at hjælpe! -
Analyse af hindbærsnitter?
ForumindlægNogen der har trukket hindbærsnitter til dansk eksamen? hjælp mig -
Celletyper
ForumindlægEr disse celler prokaryote eller eukaryote celler: -Blodceller -Celler fra epitelvæv i mundhulen -
Løs ligning
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har lidt problemer med en opgave, måske i kan hjælpe mig? :) Jeg skal kunne løse denne ligning uden brug hjælpemidler: x(x - 2) - (x + 1)^2 = -6 På forhånd tak :) -
Økonomer råder folk til at købe/forbruge mere i krise tider/begrundelser for dette
ForumindlægFordi at hvis folk ikke køber så meget vil der ikke blive produceret så meget på fabrikkerne, hvilket kan betyde fyringer i sidste ende på de enkelte fabrikker. Er det en korrekt forklaring? Tak på forhånd og god aften -
Filosofi eksamen
ForumindlægHej Alle Jeg er igang med at læse til min filosofi eksamen (C-niveau) Jeg synes selv at jeg har ok styr på stoffet - men jeg er blevet i tvivl om hvad man skal gøre til selve eksamen.. Altså hvilke ting der er vigtige at få fremhævet, hvordan starter man osv. Håber nogen kan hjælpe :) -
lille spørgsmål
ForumindlægHej hvorfor saccharose er polært?? . Hvilken betydning har dobbeltbindinger i fedt i forhold til sundheden ?? -
Kan min karakter nå at ændrer sig ??
ForumindlægHej , går i 3g. Mit gennemsnit ligger på 8. ligenu og hvis jeg ganger det op er det ca. 8.8 ( Har 5-Afag + regner med at starte inden for 2 år) Min store drøm er at læse medicin - ville spørger om det er realistisk at komme ind på studiet med de karaktere jeg har lige nu. Ved selvfølgelig at ... -
Et hurtigt spørgsmål til et argument?
ForumindlægHej derude Jeg sidder lige med et argument, som jeg skal have fundet påstand, belæg og hjemmel for. Det ville være dejligt med lidt hjælp/bekræftigelse i det jeg har fundet frem til? :) Sætning: "Internetværktøjer som søgemaksiner er i sidste ende med til at gøre verden til et bedre sted, ...
