Søgning på: musikvideo analyse. Resultater: 19561 til 19580 af 23735
-
Hvordan virker investeringer?
ForumindlægHej, jeg ville spørge om investeringer og hvordan de virker helt basalt? Jeg har prøvet at google mig til hvordan det virker, men med ingen resultater. Jeg er igang med min AT, men har sådan set aldrig undersøgt/vidst hvordan investeringer virker. Håber I kan hjælpe mig. -
Studiestartsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal starte på HA(IB). Der er som på andre steder en studiestartsprøve. WTF is it ? -
Diskret matematik spørgsmål angående sandsylighed (problability)
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til eksamen i morgen og jeg har et spørgsmål jeg nu har roddet med i timevis fra et øvelses eksamenssæt fra 2011.. Spørgsmål: In Simpleland, people willing to buy a new car can either get it diesel or petrol. It is known that 51.5% of petrol cars are sold after 3 years ... -
afætning aflevering
Forumindlæghej allesammen har et kæmpe roblem! det mit første år på hhx og mit første gang jeg har afsætning. vi har fået en aflevering for som jeg ikke forstår helt, og vil gerne have hjælp og vejledning til det.. den skal afleveres på torsdag, så håber jeg få svar hurtigst muligt. :) -
plaigerskontrol
ForumindlægHvis man ikke har taget direkte noget for nettet, men har oversat fra dansk til engelsk vil det så blive plaigeret. -
Væskens rumfang!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har plottet en graf med højden som funktion af trykket. Jeg får en ret linje, og nu bedes jeg bestemme væskens densitet. Jeg lister lige data fra bogen: højden i cm: 5 10 15 20 25 30 35 Trykket i Hpa: 984 988 992 996 ... -
bogen intet
Forumindlæghej hvilken gerne er bogen intet, og hvilken miljø er bogen og hvad er bogens emne -
Debatindlæg
ForumindlægHejsa :) Nogen der kan hjælpe med at se om der er en påstand og belæg her? :) -
R studio
ForumindlægVed I hvordan man bruger R studio? -
Genre
ForumindlægJeg står her med en opgave og kan ikke lige huske alle de undergenre der er. det jeg har er en novelle, men mangler undergrene til det, det er til dansk på niveau D -
Stedsbiord, tidsbiord, mådesbiord og gradsbiord
ForumindlægHej I sætningen 'Jeg kommer straks tilbage' er 'straks' et tidsbiord og 'tilbage' er et stedsbiord. Korrekt? mvh. -
lineær ligningssystem, forståelse af opgave
ForumindlægJeg sidder med en opgave og jeg tror næsten at den er løst ( se vedlagte fil), men der mangler lige det sidste.. Spørgsmålet lyder "Bestem ved regning i hånden den fuldstændige løsning til ligningssystemet (3 A^(T)-;2A)x = b for den værdi af tallet a, hvor der er mere end én løsning."... -
Erhvervscase om Århus Charter på HHX
ForumindlægÅrets Erhvervscase er om firmaet "Århus Charter", som har 24 år på bagen og ejes af søstrene Jette Rantala og Ulla Stæt Andersen. Her kan erhvervscasen 2012 diskuteres og gode råd kan deles. Held og lykke! Nyttige links: - Århus Charters hjemmeside. - Studienets nye guide til sy... -
En sætning
ForumindlægJeg har et problem med sætningen her, hvor jeg er usikker på, hvorvidt grundleddet skal betragtes som værende i ental eller flertal: When moving to a metropolis one will have to adjust heavily [as public behaviour and social relations are/is much different from the basic standards of a rural... -
Et digt!
ForumindlægJeg skal skrive om et digt til Fredag.. Jeg beder ikke om nogen løsning, men nærmere nogle gode ideér/guldkorn. Baggrunden er udnyttelsen af børn til at rense skorstene i London ca. 1750-1900..LONDONI wander thro' each charter'd street,Near where the charter'd Thames does flow.And mar... -
Et skub ad vejen
ForumindlægHejsa :-)Er der please ik' nogen, der evil hjælpe mig med denne bio opgave..?http://www.kennmadsen.dk/images/Biologi/Bioopgaver/1996/Opgave%201%20Blødere.docJeg har lidt svært ved genetik, så jeg er fuld i gang med at læse på det og prøver samtidig at løse denne opgave... -ville være rart med... -
Synopsis om parforhold.. HJÆLP!
ForumindlægHej.. Jeg har denne case som jeg skal lave en synopsis over, men jeg kan simpelthen ikke komme igang, så ville være rigtig taknemlig hvis nogen kunne hjælpe.. Den orale kollusion Anders og Helle: Anders og Helle mødte hinanden på et sygehus hvor han arbejdede som læge, og hunvar inglagt, efter at... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægI dag var jeg oppe til dansk skriftlig eksamen, hvor jeg valgte at skrive kronik. Jeg er typisk god til de skriftlige eksamener, men pludselig kunne jeg mærke at jeg blev varm, stresset og ufokuseret. Jeg begyndte virkelig at gå i panik... pludselig. Og idet det gik op for mig at jeg gik i panik... -
Hjælp til IQ og G-faktor
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved, om IQ og G-faktoren er det samme? -
AT-synopsis og eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen om et par dage og jeg har hørt at man tit får en god karakter, hvis man nærmest har lavet sin AT-synopsis om dvs man har fundet nye metoder og problemstillinger. Er det rigtigt? For jeg synes selv min synopsis er god og jeg kan ikke finde nogen fejl... Det ville hjælp...
