Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 19581 til 19600 af 23784
-
Kronik??
ForumindlægHvad skal en kronik indeholde? er det i jeg form ? skal den stå i spalter ? Haster :) -
AT!! Hvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så?
ForumindlægHvis man bruger teori(Giddens etc.) som sin metode i samf, hvilken metode er det så? -
hjælp
ForumindlægA) Find subjekt (grundled – x), verbal (udsagnsled – O), direkte objekt (genstandsled - ?) og indirekte objekt (hensynsled - ?) i følgende sætninger. Der er ikke alle disse led i alle sætningerne: 1. Carlos bebe muchas cervezas. 2. Las chicas bailan toda la noche. -
Problemformulering til reaktionshastighed?
ForumindlægJeg er på bar bund angående en overordnet problemformulering vedrørende reaktionshastighed til min SRO og mine lærere er desværre ikke de bedste til at give eksempler. Så hvis nogen har ideer eller har skrevet en problemformulering med reaktionshastighed, ville det være en kæmpe hjælp. Tak på ... -
Udsagnsord, -ing form
ForumindlægThe coin slips out of his hand while he is crossing a brook Jeg skal her finde ud af hvorfor der skal stå "slips" i stedet for "is slipping". Kan det passe at man bruger udvidet tid (slips?) i stedet for -ing form da det er en meget pludselig handling? Eller hvad er forklarin... -
Tyske vendinger.
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til tysk eksamen og jeg tænkte på om der var nogen som har nogle tyske vendinger som de kan sende:D Evt. Dem fra studienet:) -
Giv mig én god grund
ForumindlægJeg har været en slacker gennem gymnasiet, hvilket jeg må erkende at have fortrydt.. Jeg har fået to 7-taller og et 4-tal. Resten er enten -3, 00 , 10 eller 12. Det har gjort at min gennemsnit er fuck'd up! Jeg fik -3, -3 i tysk fortsætter, 00 i religion og 00 i mdt. engelsk. I matA regner j... -
mutationer og DNA-profilanalyse
ForumindlægHejsa. Jeg har et spørgsmål der lyder: Hvordan kan man spore SNP( mutationer) ved hjælp en en DNA-profilanalyse? HJÆÆLP :) -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
spektrum
ForumindlægHej. Jeg har en opgave hvor jeg skal bestemme molekylarion og basetop og mulige sumformler ud fra massespektrum som jeg har vedhæftet. Jeg har aflæst molekylarion til 217 og basetop til at være 135 Så har jeg beregnet at der er 16 carbons og 25 hydrogener. Ved at regne 217/13=16 og Antal hydrog... -
Historie 24-timers eksamen = AT???
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville lige spørge om man skal gribe 24-timers eksamen an som en AT-opgave??? Hvordan skal strukturen være til fremlæggelsen, ligner det ikke meget AT-strukturen????: - problemstilling - konklusion - metoder (kildeanalyse) - perspektivering Tak på forhånd :) -
største værdi
Forumindlægf(x,y)=x/1+x2+y2 med definitions mængden; {(x,y) ∈ R2 I x2+y2 ≤9} Jeg skal her vise at f har en støresteværdi, jeg starter med at sætte y=0 (dette gøres i et eksempel i bogen) ,så nu ser vores ligning således ud h(x)=f(x,0)=x/1+x2 . jeg differentier og for: (1-x2)/(1+x2+x4) . Men eft... -
Rettelse - pleaseeee
ForumindlægHey! Jeg tænkte på om der var nogen af jer derude som ligger inde med en god slavisk gennemgang af tysk stil, for at rette grammatik med mere? Altså en måde I benytter, som fungerer super, for må ærligt indrømme jeg er lidt lost i at rette når den først er skrevet og finde hoved og hale i hvo... -
dividere
ForumindlægHej jeg hedder Simon og jeg sucks bare til matematik er der ikke en der har en god måde at dividere 1046:1581??? :D -
sætningsanalyse!!!! :-)
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig hvilken kasus følgende sætning er???: Hende med hunden MVH -
Sumfunktion
ForumindlægHej. Kan I give nogle hints til a) og b)? -
Stat
ForumindlægHey Er der en der kan pm mig omkring konkurrencestat, jeg har givet mine bud på det er bare usikker på om det er rigtigt.. Det skal bruge til eksamensopgave.. -
æventyrets fe
Forumindlæghej er der en der har lavet en opgave om æventyrets fe , som er skrevet af viggo stuckenberg? -
Strålebane efter brydning formel?
ForumindlægHej jeg har en matematik opgave jeg ikke kan løse, jeg håber der er nogle der kan hjælp :) Den er vedhæftet som billede. lige et bonus sprøgsmål er hvad er det egentlig der sker? hvad fortæller y-væriden noget om? På forhånd tak :) -
forskellige spg.
ForumindlægHej. (Det skal lige siges at jeg ikke har haft naturfag i snart 5 års tid) Jeg skal i 3.g efter sommer, og mangler kun naturvidenskab som det sidste. Jeg vil meget gerne starte tidligt med at blive bedre på de fag, så jeg er sikker på at kunne klare eksamen godt. Nu ved jeg godt at man skal præ...
