Søgning på: matematik b 2008 december HHX. Resultater: 19681 til 19700 af 108576
-
Sandsynlighed
ForumindlægJeg hader sandsynlighedsregning og håber en der kan give et par tips til at løse disse to opgaver -
tabel
Forumindlægen der vil hjælpe? -
Differentialregning
ForumindlægNogen der kan hjælpe? -
Jura-studiet og HD-studiet samtidig
ForumindlægDa vi efterhånden er en del der læser jura på dette forum (heriblandt Christian og Roman Garcia) tillader jeg mig, at stille spørgsmålet her. Jeg overvejer krafigt at læse HD del. 1 på deltid sideløbende med jurastudiets kandidatdel (de sidste 2 år). Jeg er bekendt med, at der er tale om et studi... -
Stil - rettelse
ForumindlægNogle der lige vil rette disse få linjer af min franske stil?På forhånd tak:Nikita fair de progrès au centre et elle ******* kan tilsidst udføre sin første mission *********. Elle va tué un homme important. Le mission ***gik godt og Nikita kan efter tre år forlade centret. Hun er nu klar til sit ... -
Skal jeg droppe ud?
ForumindlægHej SP. Jeg har i en længere varende periode overevejet om jeg skal droppe ud fra HHX. Jeg skal efter sommerferien på tredje år. Grundet til jeg gerne vil droppe ud, er fordi mine karakterer er dårlige, mit snit er på 3.5. Jeg føler ikke rigtigt jeg kan komme så langt med et snit på 3.5 og det... -
Bevis formlen for et simpelt andengradspoalynomiums minimum
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart op til matematik mundtlig eksame og har virkelige svært med et af mine underspørgsmål. :-( Det lyder som; Bevis formlen for et simpelt andengradspoalynomiums minimum. Jeg har virkelig svært ved at finde noter og at forstå om det Håber i kan/vil hjælpe :) -
Differentiering og tangentlinje
ForumindlægHej Studieportal Jeg sidder med en matematik opgave, hvor jeg tror, jeg gør det mere besværligt end det egentlig er. Så nu beder jeg om lidt hjælp. Det er opgave b) og c), jeg har problemer med, a) var let nok. Opgaven er vedhæftet som fil. Lidt hjælp ville være meget påskønnet. Tak! -
Hjælp til et eksamensæt
ForumindlægHej! Jeg står i den situation at jeg ikke kan huske hvordan jeg skal beregne opgave 10b i mit vedhæftede eksamensæt i matematik b Er der nogle rare sjæle som har mulighed for at hjælpe her til aften? -
Integral, hjælp bedes
ForumindlægHvad er f(x) og g(x) i dette integral: ∫ln(x)dx ? På forhånd mange tak :-) -
Hvad synes du om gymnasiereformen?
ForumindlægDet lader til at være et godt stykke tid siden det sidst er blevet diskuteret, og nu hvor flere mennesker er blevet udsat for den og andre måske har vænnet sig til den, så synes jeg det ville være interessant at spørge. Personligt synes jeg der er for dårlig struktur i projekterne, de tværfaglig... -
Når der ingen gennemsnit står ?!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fundet en bachelor i Århus jeg forfærdelig gerne vil læse, men der står ingen karakter - At alle blev optaget. På CBS var snittet dog på 6.7 Hvilke forventninger skal jeg have at gennemsnittet bliver til sommer? -
en ret linje har hældningskoefficienten -2
Forumindlægen ret linje har hældningskoefficienten -2 og skærer koordinatsystemets førsteakse i punktet P(3,0) bestem e forskrift for den funktion f, den har denne rette linje som graf. på forhånd tak -
Rubik's cube
ForumindlægHvad er din rekord i at løse en 3^3 rubiks cube? -
Hej, jeg er i gang med denne opgave, Men kan ikke løse den :(
Forumindlægpå forhånd tak -
Mat A
ForumindlægHej Er der noget der har mat A, men som er rigitg rigtig dårlig til matematik? -
Terminsprøver 3.g???
ForumindlægNogen som ved hvad der kommer i termins prøverne i matematik på A????? -
Spørgesmål ang. Hf enkeltfag
ForumindlægHej alle Sidste år bestod jeg matematik C, som er kravet til en fuld Hf. Dette år tog jeg Matematik B, grunden til dette var jeg manglede timer til at kunne få su. Da jeg har svært ved matematik og ved jeg aldrig kommer til at få en bedre karakter end jeg gjorde på matematik C, overvejer jeg at ... -
Rettelse af opgavesæt
ForumindlægHey derude :) Jeg har lige taget hul på det sidste år i matematik på A niveau. Vi har lige afleveret det første opgavesæt igår, og fik et nyt til næste torsdag. Da jeg er utrolig glad for matematik, og finder det enormt interessant, har jeg allerede lavet næste uges opgavesæt, og inden jeg afleve... -
rettelse af business letter
ForumindlægTo EATON HOTEL 3800 Nathan Road Kowloon, Hong Kong Dear Sirs As a mannager of Top Toy A/S I will like to have some ussuly informations about the Eaton Hotel. To keep track of the development in the toy market we attend the annual Toys and Games Fair in Hong Kong. We have plans to let 2 of our ...
