Søgning på: analyse william. Resultater: 19701 til 19720 af 24034
-
!!!!!Matematik hjælp!!!!!!
ForumindlægHej. En funktion f er bestemt1-e^-x for x større end eller lig med 0 og for x mindre end eller lig med ln(2)oge^-x for x større end ln(2).Jeg skal så beregne integralet fra 0 til 1. Jeg bliver jo så nødt til at have to integraler. Men hvilken fælles værdi kan jeg bruge. Det er jo kun den en... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
skriftligt engelsk
ForumindlægHej har i nogle gode råd til den skriftlig engelsk, jeg skal snart op til skriftligt terminsprøve -
*** I NEEED HEEELP***
ForumindlægHej Nogle der lige gider at hjælpe mig?? Please.. jeg vil bare have et klart svar på disse spørgsmål, so jeg er ret i tvivl i…1. Hvad var grunden til at Danmark blev besat ?2. Hvad er Rigsdagsvalgene for noget?3. Støttede Danmark Tyskland under besættelsen?? For at undgå mere ødelæggelse?4... -
Valgfag - Musik eller billedkunst eller...?
ForumindlægHeyJeg har både fysik og matematik på 2-årigt A-niveau og har kemi på b-niveau i år. Men nu er tiden kommet hvor jeg skal vælge mit mellemniveau fag som jeg skal have i 3.g.Tidligere var jeg sikker på at jeg skulle have musik fordi jeg både spiller klaver og synger (til husbehov!) og syntes at ... -
et ord/begreb
ForumindlægEr der en der kan være sød, og fortælle mig, hvad ordet, stereotyper betyder, og hvorfor det spiller en vigtig rolle på min skole (handelskolen) med det mener jeg, at vi arbejder med det i en bog som hedder kultur, men nu skal vi til at læse en tekst og fortælle de gode og dårlige sider ved det... -
Matematik hjææælp:((
ForumindlægHejsa herinde. Jeg har en matematik rapport for, hvor jeg bla. skal beskrive de tre funktionstyper: Lineære funktioner, eksponentialfunktioner og potensfunktioner. Jeg skal også Forklare hvad forskellene er samt hvordan man bestemmer a og b. Har lidt svært ved at forstå det, ved ikke helt hvo... -
kokain
Forumindlæghej. er der nogen her ind, som kender noget til stoffet kokain. jeg kunne godt brug lidt hjælp om kokains struktur. lidt om hvad er det for nogen bindinger man kan se på den har, og hvilket grupper, sådan nogen som aminer, og ester. -
ester eller ikke???
ForumindlægHey!Er CH2OH en ester eller ik? Er kommet i tvivl, jeg ved at R-COO er en ester men det andet (CH2OH) er lidt mærkeligt. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg har en syre (COOH) som reagere (kondensationsreaktion) og bliver til COOCH3 og dette reagere også (måske flere gange) og ender med CH2OH... -
chloridionkoncentrationen i havvand
Forumindlæghej... ville hører om der var nogle der kan hjælpe mig.. det er fordi, vi skal skrive rapport om chloridionkoncentrationen i havvand, og her er jeg så ret meget på røven, fordi jeg var syg den dag vi lav dette forsøg.. så hvis jeg kunne få lov til at ser hvad det gør ud på ville jeg blive meget g... -
Medicin
ForumindlægHej alle, der kan svare på et spg ang at studere medicin :) Jeg er en dreng på 18 år, jeg går i 3g. Jeg kunne godt tænke mig at læse medicin, jeg har bare nogle spg: Er studiet så hårdt/omfattende at det tager en masse fra det sociale, dvs. man i lang tid ikke kan lave andet end at læse? Hvorda... -
Coltan
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om spørgsmål a og c. Skal man i a tage højde for koefficienterne? Og hvad skal man helt præcist gøre i opgave c? Jeg ved det er noget omkring at finde stomængden af NaOH, som også er lig stofmængden af flussyren, så finder jeg vel bare massen af flussyren. Men hvad gør jeg så?... -
det frie marked
ForumindlægHej. Er der nogen som kan give mig nogle fordele og ulemper for det frie marked? -
Hjælp til religionseksamen
ForumindlægJeg skal op i religion og er begyndt at læse, men er blevet i tvivl om, hvad jeg egentlig skal læse.Jeg er gået i gang med at læse baggrundsstoffet i vores grundbog. Og her meldte første spørgsmål sig: Skal jeg læse alle de sider vi har læst i bogen, eller kan jeg nøjes med notaterne?Så blev jeg ... -
Digt,Hjælp!!
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at fortolke digtet ? 1) Vi er Nævernes Ungdom Af Navn og af Gavn, og Vort Virke skal præge vor Tid. Der skal afkastes Aag, der skal afhjælpes Savn, der skal ryddes og bygges med Flid. 2) Vi er født i de Stuer, hvor Savnene bor, de stod alt om... -
Hvordan foregår eksamen????
Forumindlægjeg skal snart op til geografi eksamen, på obligatorisk niveau, hvordan foregår den... og hvor meget skal man inddrage A- og B-opgaverne???Hjælp mig hurtigt, jeg skal op i morgenNatna -
AT EMNEVALG. H J Æ L P
ForumindlægHej derude. Jeg sidder ligesom alle jer andre og kæmper med emnevalg i AT Jeg vil gerne skrive i Dansk, historie (med samfundsfaglig vinkel) Er der nogle der har nogle gode ideer? jeg er virkelig helt lost. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om -
Hvilken funktion er dette?
ForumindlægHvilken forskrift er dette? N(t) = 279/(1+27*e-0,19t :) -
Passiv form
ForumindlægKom til at tænke på, findes der nogen passiv form i tysk?fx "Han overraskes"Bliver det ikke til "Er wird überrascht"?Eller hvordan.. -
STX vs. HHX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at tage det store valg; Jeg skal vælge én ungdomsuddannelse. Min valg står i mellem STX eller HHX - dog er jeg begyndt at blive lidt i tvivl. Jeg vil rigtig gerne have Samfundsfag på a-niveau, fordi det er der min store interesse ligger. På HHX kan man kun få det på...
