Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19901 til 19920 af 39512
-
Funktioner
ForumindlægHej, jeg sidder med den sidste opgave i min aflevering (vedhæftet et billede, af opgaven) Jeg tænker at det er en eksponential vækst, men hvordan skal jeg kunne forklare det? Og hvad fortæller helt præcist tallene? :-) Håber en kan hjælpe :) -
Porters five forces
ForumindlægJeg har lige afleveret en opgave hvor jeg skulle analysere en virksomhed med porters 5 forces. Efter aflevering kommer jeg til at se at jeg har glemt at komme ind på konkurrencemæssige positioner i branchen. Hvor meget trækker det ned? -
Udregn retningsvektor med grad og x-værdi
ForumindlægHej, jeg har lidt svært med denne spørgsmål på min mat aflevering: En linje l danner en vinkel på 45 grader med x-aksen når x=-3. 1. Udregn en retningsvektor til linjen l. Mange tak for hjælpen. -
Hvorfor anvender man hypoteser?
ForumindlægJeg er ved at lave en aflevering hvori vi skal forklare hvad hypoteser er. Jeg kom så til at tænke på hvorfor man overhovedet brugte dem. Er det ikke nemmere bare at lave forsøget og så få resultatet der? Og hvis så man gør det, er hypoteser så ikke ligegyldige? Håber i kan svare. -
Afleveringsopgave - Ankunft in Köln
ForumindlægHej, Jeg sidder med en aflevering, som er et eksamensæt fra 2017, med navnet "Ankunft in Köln". Da den snart skal afleveres, vil jeg høre, om der er nolge herinde, som har lavet den, og som måske vil sende deres version af den til mig. På forhånd tak! Peter -
Hjælp til optimering af cylinder
ForumindlægJeg har en aflevering for til her om et par dage og jeg sidder fast på nogle optimerings opgaver. Hvordan går jeg med af sådan en her? Opgaven lyder: Bestem diameter og højde af en cylinder der er lukket i begge ender, og som skal indholde 1 kubikmeter, når overfladearealet skal være mindst mul... -
Spydkast - Muskler og led
ForumindlægHej. Jeg har fået en aflevering for i idæt, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et spydkast. Jeg skal finde ud af hvilke led og muskler der arbejder under et spydkast, men er helt ost. Er der evt. nogle, som ligger inde med et dokument, som de vil dele eller kan hjælpe? P... -
Atombombe
ForumindlægHej. Lige nu sidder jeg med en fagligt samspil aflevering, hvor jeg vil jeg vil gerne undersøge om hvor meget energien bomberne udsendte under nedspringning og hvor meget folk blev bestrålet. Er der nogle herinde som ved om hvilke formler jeg skal bruge. Det vil være en kæmpe hjælp. Tak på for... -
Hvor mange terminer skal BIO afdrage for at have tilbagebetalt lånet? Filen LÅN eller svararket kan bruges ved løsning af opgaven.
ForumindlægHej, jeg skal senest aflevere min aflevering i dag, og jeg har det virkelig svært ved denne opgave, så jeg håber, i ville hjælpe mig. Renten på lånet er 2 % pr. termin, og BIO skal betale en ydelse på 68 199 kr. pr. termin. -
Mekanisk energi
ForumindlægHej:) Jeg skal lave en aflevering i fysik om Mekanisk energi. Problemet er at jeg nu ikke ved hvordan jeg skal gribe disse spørgsmål an. Hvordan kan jeg bruge de forskellige formler til at regne denne opgave ud, og hvordan bruges de andre fomler? -
En funktion f er en løsning til differential ligningen ... bestem en forskrift for f??
ForumindlægHej, Jeg sidder lige tilbage med den sidst eopgave i afleveringen og jeg kan simpelthen ikke få hul på den. Jeg har kigget i formelsamlingen og syntes ikke helt at den var til stor hjælp.. Det ville virekligt være dejligt at få lidt hælp til denne ene opgave :) Tak -
Reducering! Hjælp søges hurtigst muligt
ForumindlægHej, sidder og skal til at aflvere min mat aflevering men skal reducere et udtryk og kan simpelthen ikke få det til at gå op ved at reducere det i hånden. Er der nogle der kan hjælpe mig? Opgave vedhæftede -
Distanceformlen
ForumindlægHej, jeg har en aflevering for, som jeg er gået i stå med.. Så vidt jeg har læst mig frem til skal jeg anvende distanceformlen, men vi har dog ikke lært om den i timerne. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven (opgave b) Er der nogen som kan hjælpe mig? -
Distanceformlen
ForumindlægHej, jeg har en aflevering for, som jeg er gået i stå med.. Så vidt jeg har læst mig frem til skal jeg anvende distanceformlen, men vi har dog ikke lært om den i timerne. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven (opgave b) -
Grammatik eksamen prøvesæt?
ForumindlægHej folkens - vi har en grammatik tekst i morgen og ville høre om nogle havde en tidligere Eksamens sæt som jeg kunne øve på? Vi har fået nogle udleveret som afleveringer så dem har jeg allerede lavet.. Tak på forhånd Det haster lidt. -
Fremtid , A og Bniveau??
ForumindlægHej jeg vil gerne have et råd hvis der er nogen der vil hjælpe mig ud af et dilemma....Jeg går kun i 1.g men tænker over hvad jeg videre skal have på A- og B- niveau. Jeg er meget interesseret i biologi,kemi, idræt og musik. Det er alle sammen ting jeg nyder. Meeeen min søster som gik på gymnasie... -
ITU
ForumindlægHej.. Jeg er snart færdig med andet hf og overvejer at tage på ITU men hvad er det jeg skal søge der.. Er det som bachelor første omgang ?? Jeg ved hellere ikke noget om adgangskrav men min lærer sagde at en fuld hf vil give adgang til ITU og han sagde at jeg ikke havde problemer med at komme in... -
SSO
ForumindlægJeres SSO, hvad skrev i om???Mangler gode ideer eller opgavers, så fyr løs! -
gym eller hf
Forumindlæghej alle derude :) jeg går i 9 klasse, og tænker småt på hvad jeg skal efter 9.. mit gennemsnit er pt på 5,5... Jeg ved ikke om jeg vil vælge stx eller hf.. Hvad synes I er bedst ? .. syns I, at jeg skal tage 10, hvis jeg ikke bliver egnet til gymnasium også derefter søge ind? eller syns I jeg sk... -
rettelse
ForumindlægLeder en der er expert i math! Vil gerne have 9 eller 10 eller 11 for denne opgave, da det er meget nødvendigt ! Så vil I matematikere hjælpe mig med selve rettelsen af denne opgave! Stilhæftet sætter jeg senere ind idag..! På forhånd mange tak !
